mboost-dp1
Hvis du havde superkræfter?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Vil jeg fortsætte med at lave det jeg laver - ordner computere for andre. De tror allerede at man er en superhelt ;o)
Med mine superkræfter ved jeg hvem der er kriminelle.
Jeg ville dræbe alle kriminelle, derefter vil jeg have det sjovt med at stikke af fra politiet. De vil fange mig fordi jeg straffer de kriminelle :S men det kan de ikke haha!!
Jeg ville starte med tøndersagen haha!!
Jeg ville dræbe alle kriminelle, derefter vil jeg have det sjovt med at stikke af fra politiet. De vil fange mig fordi jeg straffer de kriminelle :S men det kan de ikke haha!!
Jeg ville starte med tøndersagen haha!!
@ 47 hgul - undskyld jeg siger det, men nej! det kan sku ikke passe, på denne side :)
Jeg tror at jeg ville gøre som supermand i den gamle film, bare ændre den retning jorden snurrer for at gå tilbage i tiden (det er fanme primitivt hehe) så se om ikke man kunne starte forfra.. se hvilken retning det ville tage hvis der kun var en religion (en overbevisende gud)
Udover dette ville jeg male jorden rød. LÆR DET MARS FFS NOOB!
Jeg tror at jeg ville gøre som supermand i den gamle film, bare ændre den retning jorden snurrer for at gå tilbage i tiden (det er fanme primitivt hehe) så se om ikke man kunne starte forfra.. se hvilken retning det ville tage hvis der kun var en religion (en overbevisende gud)
Udover dette ville jeg male jorden rød. LÆR DET MARS FFS NOOB!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.