mboost-dp1

Hvis du havde superkræfter?

Gå til bund
Gravatar #51 - myplacedk
6. jul. 2006 06:23
Tjah, mit tøj er vel lidt nørdet...
Gravatar #52 - fastwrite1
6. jul. 2006 08:11
Vil jeg fortsætte med at lave det jeg laver - ordner computere for andre. De tror allerede at man er en superhelt ;o)
Gravatar #53 - executor
6. jul. 2006 11:40
Med mine superkræfter ved jeg hvem der er kriminelle.

Jeg ville dræbe alle kriminelle, derefter vil jeg have det sjovt med at stikke af fra politiet. De vil fange mig fordi jeg straffer de kriminelle :S men det kan de ikke haha!!

Jeg ville starte med tøndersagen haha!!
Gravatar #54 - HashKagen
7. jul. 2006 19:18
@ 47 hgul - undskyld jeg siger det, men nej! det kan sku ikke passe, på denne side :)

Jeg tror at jeg ville gøre som supermand i den gamle film, bare ændre den retning jorden snurrer for at gå tilbage i tiden (det er fanme primitivt hehe) så se om ikke man kunne starte forfra.. se hvilken retning det ville tage hvis der kun var en religion (en overbevisende gud)

Udover dette ville jeg male jorden rød. LÆR DET MARS FFS NOOB!
Gravatar #55 - m_abs
8. jul. 2006 12:17
Går til dagligt i mit Clark Kent tøj, kappen og de udvendige mande-trusser, tager jeg selvfølgelig kun på når det bliver nødvendigt ;)

Enhver der kan bløde flere dage om måneden, hver måned, må have superkræfter ;)
Gravatar #56 - themuss
9. jul. 2006 19:26
Jeg ville selvfølgelig være BICYCLE REPAIR MAN!!!!
Gravatar #57 - MiniatureZeus
10. jul. 2006 13:55
tsk tsk bliver nød til at have superkræfter med den mor som jeg har... igår tog hun de chips jeg havde købt for 22,95kr nede i superbest fra mig, og istedet stillede en skål med cherrytomater (hvis det så bare havde været sherry-tomater...)
Gravatar #58 - hgul
10. jul. 2006 19:58
#54 Jow jow, den er skam go' nok :-P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login