mboost-dp1
Hvis du havde superkræfter?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
"Ville jeg bruge dem til at berige mig selv og få magt, for at blive superskurk" selvfølgelig.
Hvem gider at fise rundt og lave gode gerninger, for så at få verbale tæv for det?
Hvem gider at fise rundt og lave gode gerninger, for så at få verbale tæv for det?
Jeg ville bruge dem til at bitch-slappe den der har fundet på denne poll...
Bagefter ville jeg bitch-slappe Bush of paven, med vådt franskbrød.
Da disse muligheder mangler, ser jeg mig ude af stand til at stemme...
Bagefter ville jeg bitch-slappe Bush of paven, med vådt franskbrød.
Da disse muligheder mangler, ser jeg mig ude af stand til at stemme...
Jeg ville slå en superprut så jorden ville dreje 30 gange hurtigere rundt så vi kunne få løn hver dag.
Jeg ville gøre mig usynlig og flytte ind i damernes omklædning i det lokale fitness-center... Så det tæller vidst som "at berige mig selv", men jeg ville nok ikke få nogen magt...
Men hvad skal man med magt, når man ka se på nøgne kvinder (og ikke bare på internettet) hele dagen :)
Men hvad skal man med magt, når man ka se på nøgne kvinder (og ikke bare på internettet) hele dagen :)
"Ville jeg bruge dem til at hjælpe de uskyldige, og blive en superhelt (75)"
Jeg ville likvidere alle, der har vaeret på MTVs/P3s hitlister de sidste 5 år (og derefter dem, der kommer det). (Og måske Peter Jackson og Ron Howard)
Når de så var gjort, ville jeg nok gå i gang med de hore-baester i USA, derefter andre degenerede svine-ekstremister i verden.
Om det funger, så er det flot. Hvis ikke, vil jeg vaere selverklaeret verdenshersker. Ikke en eller anden tudetoes, der tilgiver, nej, ond, haevnfuld og utilregnelig.
Og så ville jeg offentligt pisse i ansigtet på en del af Danmarks politikere.
Og jeg ville kaste medielicensen og dens stoettere ind i solen.
Og så videre!
Jeg ville likvidere alle, der har vaeret på MTVs/P3s hitlister de sidste 5 år (og derefter dem, der kommer det). (Og måske Peter Jackson og Ron Howard)
Når de så var gjort, ville jeg nok gå i gang med de hore-baester i USA, derefter andre degenerede svine-ekstremister i verden.
Om det funger, så er det flot. Hvis ikke, vil jeg vaere selverklaeret verdenshersker. Ikke en eller anden tudetoes, der tilgiver, nej, ond, haevnfuld og utilregnelig.
Og så ville jeg offentligt pisse i ansigtet på en del af Danmarks politikere.
Og jeg ville kaste medielicensen og dens stoettere ind i solen.
Og så videre!
"Ville jeg bruge dem til at berige mig selv og få magt, for at blive superskurk"
Er ret utroligt hvor meget mine tanker ligner dine, bortset fra at jeg i det mindste erkender, at det måske ligger lidt langt fra at være superhelt :P
Er en hel del mere forundret, over hvor mange superhelte, der tilsyneladende er i Danmark :O
Er ret utroligt hvor meget mine tanker ligner dine, bortset fra at jeg i det mindste erkender, at det måske ligger lidt langt fra at være superhelt :P
Er en hel del mere forundret, over hvor mange superhelte, der tilsyneladende er i Danmark :O
jeg har ikke superkræfter, gør mig da ikke til en mindre spuerskurk af den grund......
hvis det endelig skulle være vil jeg sku være vampyr, er ikke meget for solen alligevel :)
hvis det endelig skulle være vil jeg sku være vampyr, er ikke meget for solen alligevel :)
------
jeg synes der mangler den valgmulighed at man ville bruge sine tankekræfter til at hente sodavand og skifte kanal på tv'et mens man flader ud fordi man er så luddoven...
der er min!
jeg synes der mangler den valgmulighed at man ville bruge sine tankekræfter til at hente sodavand og skifte kanal på tv'et mens man flader ud fordi man er så luddoven...
der er min!
Arbejde en uge om året for NASA med at smide sattellitter i kredsløb og derefter holde fri resten af året
#3 ".. med vådt franskbrød."
Tsk tsk.. den syntes jeg ellers at du kommer med ofte :P du må da til at finde på noget nyt ;)
Tsk tsk.. den syntes jeg ellers at du kommer med ofte :P du må da til at finde på noget nyt ;)
Superskurk... helt sikkert! Det KAN da kun give mest fidde at være skurken... dem der tænder på ondskab og magt kommer selv og resten tør ikke sige nej. Scoregaranti når man er i byen - YESSIR! :-)
tsk tsk nej.
Jeg ville bruge mine superkræfter på at:
- Få jorden til at rotere langsommere så vi havde døgn på 32-36 timer (Min døgncyklus, 20-24 timer vågen, 12 timer søvn)
- Få forlænget året til præcist 500 dage. Altså at få jorden længere væk fra solen, så vi kan få lidt koldere vejr, og ikke behøver at fedte rundt med "365 dage på et år".
- Skaffe mig en masse hardware.
- Afskaffe dollaren som verdensøkonomiens mest indflydelsesrige valuta og indsætte euroen istedet. (På denne måde ville USA blive til et tredje verdensland på rekordtid)
- Omprogrammere newz.dk så ldrada->karma == "Super" var hardwired i koden. (Jeg elsker god karma, og især fordi den får mig til at føle som om jeg er lidt sød alligevel)
tsk tsk nej.
Jeg ville bruge mine superkræfter på at:
- Få jorden til at rotere langsommere så vi havde døgn på 32-36 timer (Min døgncyklus, 20-24 timer vågen, 12 timer søvn)
- Få forlænget året til præcist 500 dage. Altså at få jorden længere væk fra solen, så vi kan få lidt koldere vejr, og ikke behøver at fedte rundt med "365 dage på et år".
- Skaffe mig en masse hardware.
- Afskaffe dollaren som verdensøkonomiens mest indflydelsesrige valuta og indsætte euroen istedet. (På denne måde ville USA blive til et tredje verdensland på rekordtid)
- Omprogrammere newz.dk så ldrada->karma == "Super" var hardwired i koden. (Jeg elsker god karma, og især fordi den får mig til at føle som om jeg er lidt sød alligevel)
Hvis jeg havde superkraefter ville jeg give mig selv admin pa newz.dk og lave underlige polls hver dag :p
Jeg ville likvidere alle, der har vaeret på MTVs/P3s hitlister de sidste 5 år (og derefter dem, der kommer det). (Og måske Peter Jackson og Ron Howard)Det er vist da meget godt at du ikke har superkræfter!
Når de så var gjort, ville jeg nok gå i gang med de hore-baester i USA, derefter andre degenerede svine-ekstremister i verden.Det er vist da meget godt at du ikke har superkræfter!!
Om det funger, så er det flot. Hvis ikke, vil jeg vaere selverklaeret verdenshersker. Ikke en eller anden tudetoes, der tilgiver, nej, ond, haevnfuld og utilregnelig.Det er vist da meget godt at du ikke har superkræfter!!!
Og så ville jeg offentligt pisse i ansigtet på en del af Danmarks politikere.Det er vist da meget godt at du ikke har superkræfter!!!!
Og jeg ville kaste medielicensen og dens stoettere ind i solen.Og så alligevel, måske..(?)
Det er jo ret sigende at alle dem(/os) der har stemt hvad menes der med "hvis" ikke udtaler sig om hvad de rent faktisk bruger dem til :-)
Personligt kan jeg kun sige: "ingen kommentarer" :-)
Personligt kan jeg kun sige: "ingen kommentarer" :-)
Egenglig vil jeg gerne hjælpe andre, men stemte alligevel superskurk.
Den anden mulighed lød alligevel lidt for bøsset - ligesom hvis man begyndte at gå i rødt undertøj, og måske endda udenpå tøjet.
Man kan vel heller ikke være "superhelt" hvis man misbruger det til at score en masse damer ;-)
Den anden mulighed lød alligevel lidt for bøsset - ligesom hvis man begyndte at gå i rødt undertøj, og måske endda udenpå tøjet.
Man kan vel heller ikke være "superhelt" hvis man misbruger det til at score en masse damer ;-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.