mboost-dp1

Hvilken Windows-version foretrækker du?

Gå til bund
Gravatar #51 - Borg[One]
8. maj 2008 07:49
#47 Er det fordi dine behov er stillet, eller fordi Apple er blevet mindre dominant, og åbnet op for flere 3. parts leverandører?
Gravatar #52 - sKIDROw
8. maj 2008 08:07
Gad vide hvad der sårede folks små følelser sådan med mit indlæg nummer 30?.
At jeg kalder Windows 2000 tungt, eller kalder brugerfjendske ting for idioti?. For jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde det, at genere ens egne kunder.
Gravatar #53 - gnаrfsan
8. maj 2008 08:45
Har ikke prøvet vista, så jeg holder mig til det, jeg ved fungerer som jeg vil ha det til.

Er jeg gammeldags? Deeeet tror jeg nok jeg er!
Men man er jo også 31 efterhånden.
Gravatar #54 - Ju9or
8. maj 2008 09:24
#53:
Jeg er lige fyldt 30 og jeg har det på samme måde som dig. Det man kender holder man sig til.
Men før i tiden var jeg da ikke bleg for at smide den nyeste version af Windows på maskinen hver gang der kom det mindste nye.
Men efterhånden gider jeg ikke bøvle med det mere...

Bliver man sådan med tiden?

Bare nogle tanker... :)
Gravatar #55 - OmniGnu
8. maj 2008 11:00
36 skrev:
#33 bare af ren nysgerrighed - hvorfor en 64bit version af XP?

Well, tænkte at en XP version der er bygget på en win2003 kerne måtte være vejen frem, og så lidt fordi jeg aldrig før havde prøvet et x64 bit OS i drift, så var nysgerrig i guess ^^
Gravatar #56 - themuss
8. maj 2008 12:37
OMG #53 og #54 Jeg er også 30..... Og på XP.

Nu bliver det snart til statistik ;)
Gravatar #57 - Norrah
8. maj 2008 13:00
#56 22, der røg den.
Gravatar #58 - Hůňděštějlě2
8. maj 2008 13:13
24 og Vista. Så er vi på banen igen ;)
Gravatar #59 - TWFH
8. maj 2008 13:56
27 og XP - har været 'med på vognen' på så godt som alle Windows-versioner siden 3.11, inklusive den rædderlige ME - som nok er den Windows-version jeg har haft installeret kortest tid, fy for satan en gang ustablit makværk.
Tog mig en rum tid at tage springet fra 98 til XP, mest fordi min bedagede DX4 havde lidt svært ved at kapere det.

Alt taget i betragtning slår XP mig som værende den mest stabile og brugervenlige Windows til dato (har aldrig rigtigt brugt 2000), det er yderst sjældent jeg har problemer, og maskinen står trods alt og kværner op mod 16 timer i døgnet.
Er fristet til at prøve Vista med tiden, har ladet mig fortælle den er knapt så tung at danse med nu, skal bare lige ha' sat noget dualboot op så jeg ikke hænger på noget jeg ikke har lyst til skal blive hængende.

Jeg har aldrig rigtigt set 'jamen OS'et er bare så zuperflot' som et gyldigt argument for at skifte over til 'fjenden'.
Gravatar #60 - Ju9or
8. maj 2008 15:14
Det var næsten lige før det var et emne til afstemning næste gang:

Hvor gammel er du og hvilket styresystem kører du?
0-23 år Win Vista
24-55 år Win XP
56-? Win 95/98/98SE
osv... :o)
Gravatar #61 - alsvha
9. maj 2008 04:06
Vista (x64), kører som en drøm.
Gravatar #62 - anden666
9. maj 2008 04:24
Må være XP, kan køre alle mine gamle, meget gamle spil og jeg får ikke den der latterlige Starforce Protecion Error besked.
Gravatar #63 - knasknaz
9. maj 2008 08:34
XP er sgu for langsomt, synes jeg. Windows 2000 på en AMD64 X2 stryger afsted så det er en fornøjelse. Ny hardware + gammel software har nu altid været det fede, hvis man godt kan lide hastighed, og er ligeglad med hvordan tingene ser ud.

Windows 2003 virkede ret lovende, men viste sig at være alt for skrøbeligt til desktop brug i praksis. Man kommer simpelhen alt for let til at ødelægge det.
Gravatar #64 - Disky
9. maj 2008 09:22
Jeg er 36 og jeg kører Vista fordi det er et bedre, mere stabilt og mere sikkert OS end XP.

Så når i bliver lidt ældre skal i nok indse det :)
Gravatar #65 - Ju9or
9. maj 2008 12:00
#64:
Eller også er du en af dem der nægter at blive voksne? ;)

Går du stadig med hængerøvsbukser, har kasketten omvendt på og har nogle store gummisko på fødderne? :o)
Gravatar #66 - reefermadness  
9. maj 2008 13:12
#65 - Han er måske en af dem der ikke lader sig rive med på vista whiningen og prøver et produkt inden han kritiserer det ?
Gravatar #67 - Borg[One]
9. maj 2008 13:42
#63 Og det er jo også den bedste måde, hvis man absolut ikke vil udnytte de faciliteter ens HW udbyder.

...og vi glemmer helt at nævne den største fordel ved at køre på usupporteret software - men slipper helt og holdent for irriterende software-opdateringer.

Jeg har det fuldstændig ligesom dig - jeg kan kun se fordele ved det setup - nyt HW, gammelt SW all the way...
Gravatar #68 - Windcape
9. maj 2008 16:35
64 skrev:
Jeg er 36 og jeg kører Vista fordi det er et bedre, mere stabilt og mere sikkert OS end XP.

Så når i bliver lidt ældre skal i nok indse det :)

Altså mere stabilt og sikkert som default, men ingen forskel for enhver nørd som kan finde ud af at konfigurere sin PC.

Så der er stadig ingen grunde til at opgradere til Vista :)

Hvis i har nogle KONKRETE grunde som ikke er ekskluderet her, så post dem endelig i min tråd: http://newz.dk/forum/tagwall/windows-vista-hvorfor...
Gravatar #69 - Ju9or
9. maj 2008 20:38
66 skrev:
#65 - Han er måske en af dem der ikke lader sig rive med på vista whiningen og prøver et produkt inden han kritiserer det ?

Jeg whinede nu ikke over Vista... Det var en fortsættelse af tanken om at jo ældre du er jo ældre er den Windows-version du bruger.
Du ved... ældre mennesker hader forandring - den slags fordomme :o)
Gravatar #70 - warlock
10. maj 2008 06:05
Har været med siden DOS, og op gennem hele rækken, sideløbene kørt linux, kan til dato kun sige xp er stabilt. Vista, hmm...., eyecandy og stadig lidt ustabilt.

Summa sumarum, Er gift med XP, og har en hemmelig elsker, der hedder Linux.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login