mboost-dp1

Hvilken Cola er bedst?

Gå til bund
Gravatar #251 - BanZ
17. dec. 2002 12:30
Jeg er nr 251 vildt....
coca cola er det bedste....
Gravatar #252 - Acro
17. dec. 2002 18:47
#241:Hvad så hvis situationen er den at man finder et produkt før det bliver poppet, er man så også poppet hvis man ikke stopper?

Jolt er godt, men det fås altså ikke i Danmark - og så lader jeg noget andet præge min dag.

Desuden vil jeg da tro at man drikker cola primært pga. smagen, ellers kan anbefale 2 kg sukker og 65 koffein-piller.

#245:De laver jo ikke alle ens mad, så hvordan kan du vide det?

Bare fordi du har været på en restaurant og maden ikke smagte dig, så betyder det jo ikke at alle andre er ligeså.
Gravatar #253 - DiZaster
17. dec. 2002 19:20
#252 Acro

Nu ved jeg godt at Danmark er et lille land, men alligevel... Han skriver den <STRONG>lokale</STRONG> kebab pusher, så mon ikke det kun er den i i hans umiddelbare nærhed han tænker på?
Gravatar #254 - Kram
17. dec. 2002 20:34
COCA COLA LIGHT !
Gravatar #255 - halal
17. dec. 2002 20:58
Kan godt være at dette her er en relevant poll, men helt ærligt synes jeg sgu at én uge burde være nok...

Men sidste mandag (9/12?) var der da 2 nye polls, så det kan være at det er det der har fucket det op.
Gravatar #256 - Ju9or
17. dec. 2002 21:15
Var der to ?
Hvad var den anden ?
Gravatar #257 - halal
17. dec. 2002 21:40
Ju9or: Den anden var MEGET lam, så Hektor valgte at skifte den ud med en anden. Kan ikke helt huske hvad den gik ud på.

Ahh her var den --> http://www.newz.dk/forum_item.php?id=23517 Hvad skal næste vo[r]te handle om?

Tror nok det er den, men er ikke helt sikker.
Gravatar #258 - Ju9or
17. dec. 2002 22:34
Sikker på der ikke var 3 ??
BS "brokker" sig ellers over at være blevet #1 to gange på samme dag....
Gravatar #259 - DiZaster
17. dec. 2002 22:55
Synes vi skal have en afstemning om hvilken skærm jeg skal have... For min er ved at stå af. Kigger lidt på en 21" Samsung, eller en 18" Dell TFT...

Eller hvad kan få de folk der bruger MS windows til at droppe det frem for noget andet. Feks. i mit tilfælde ville jeg skifte hvis Linux var mere spil og program venlig. Dvs. at installere og så virker det.
Gravatar #260 - Ju9or
17. dec. 2002 23:03
Jow jow...
Jeg var klar på at skifte til Linux hvis bare jeg kunne få AutoDesk-programmer til at virke i Linux...

Tror ikke AutoDesk laver dem til andet end Windows..?!?
Gravatar #261 - Yasw
18. dec. 2002 08:30
#241 - Det er jo sådant set rigtigt at Jolt har mere af begge dele. Jeg synes simpelthen bare ikke den smager særlig godt. Den er tør og smager ikke ret meget af "cola". Iøvrigt skal man rejse til udlandet for at få fat i den.

#242 - Hvad sker der for dig? Det er netop Coca-Cola Light der har grim kvalmende eftersmag. Det der kunstige sødestof er ustyrligt syntetisk og det smager af kemikalier.
Det er nu mest med Pepsi Max jeg har det sådan, men alm. Coca-Cola Light er også slem
Gravatar #262 - zymes
28. okt. 2003 23:14
Cherry Cola er det bedste :D
kan købe det "nede ved Per" (hjørring), nogen der kender ham? :D

->-
Gravatar #263 - Ronson ⅍
29. okt. 2003 07:47
Ja, nu er tråden jo efterhånden ret gammel .. men jeg hader stadig acro, så jeg vover skindet ;)

#71: Jeg har aldrig hørt noget så tåbeligt, som at det skulle smage af kanel. Hvem har dog bildt dig det ind?

Jeg har efterhånden smagt alverdens cola (eller i hvert fald en masse billigt fra de danske butikker :P), og hverken las cola, big, river eller nogle af de andre mærker har smagt den mindste smule af kanel.

Du ved godt kanel er det vi f.eks. putter på risengrød, ikke?

Har du overhovedet smagt billig cola?

Hvis du skal gå amok på folk der skriver "Coca Cola" uden bindestreg, så husk lige at det staves "nødt til" (så vidt jeg husker).
Gravatar #264 - Acro
30. okt. 2003 19:05
#263 @Ronson:
Hvorfor skulle folk bilde mig ind hvad et givent produkt smager af, tror du ikke selv jeg kan smage?

Jeg undrer mig desuden en del over at du har ignoreret dig - men alligevel læser mine indlæg, mon ikke du bruger en masse tid overflødigt ved at følge mine indlæg ud igen, fuldstændig unødvendigt.

Har du overhovedet smagt kanel, lemon og vand blandet sammen?
Gravatar #265 - Ronson ⅍
30. okt. 2003 19:41
#264: Dengang jeg læste dig fable om kanel var du ikke ignoreret, jeg kan ikke engang huske om man kunne det dengang. Og siden hen har jeg faktisk haft det i tankerne. Derfor var jeg nødt til at skrive det til dig, da tråden poppede frem igen.

Jeg skal desuden ikke retfærdiggøre mine ignores og valg overfor dig, dem vælger jeg selv. Funktionen er der for at blive brugt.

Nej, jeg har aldrig smagt kanel, lemon og vand blandet sammen - jeg tvivler også på at du har. Jeg skal ikke kunne sige om det rent faktisk smager af cola, men jeg vil tro chancen er 0,00001% eller mindre. I det tilfælde at det gør, så synes jeg det er utroligt at det ikke skyder op med cola-producenter.

Jeg ved dog at det cola jeg har smagt, ikke smager af kanel (ej heller den billige cola), og jeg vil tro jeg kan få de fleste cola-drikkere med på den sti..
Gravatar #266 - H.E.R.O.
30. okt. 2003 20:42
men billig cola smager i hvert fald af helvedes til. om det er kanel eller lort kan så diskuteres
Gravatar #267 - Henrrico
30. okt. 2003 21:12
Helt klart cola da ;D det er den ægte vare...!!!
Gravatar #268 - Yasw
30. okt. 2003 21:49
#267 - Nu gik spørgsmålet jo også på hvilken cola der er bedst, så er det ikke lidt dumt bare at svare "cola" ?
Det eneste som jeg synes smager af kanel er shawarmakød, men de kommer rent faktisk også kanel på deres fedtede kød.
Gravatar #269 - DerMann
30. okt. 2003 22:12
Nogen der kender ædehuset Chicken & Burger...?? Ved ik om der er andre end i Vejle... Men deres ketchup smager af Kanel!! Det er ik løgn, eller hvertfald en bismag!! KANEL-KETCHUP!!! Det minder sådan om jul og spise der... :P
Gravatar #270 - Ronson ⅍
30. okt. 2003 22:28
#269: Synes nu ikke den smager af kanel, men vammel er den da. Det er deres pomfritter også :/

Men sådan en dobbelt-cheese-bacon-burger-ting .. det er dælme godt!

Og så blev vi vist offtopic igen ..
Gravatar #271 - Acro
31. okt. 2003 18:20
#265 @Ronson:
Hold nu op med at være så ensidig! Jeg giver ikke udtryk for at cola skulle smage af kanel, ligesom jeg heller ikke påstår at brød smager specielt af mel - der sker altså nogle kemiske ting når kanel, lemon og vand blandes sammen og smagen påvirkes naturligvis også derefter.

Jeg har smagt den påtalte blanding da jeg i min tid på HTX deltog i en projekt-uge omhandlende cola, hvor vi udførede mange eksperimenter i flere grupper - både fysiske, kemiske og sanselige. At du desuden latterliggør dig selv ved at påstå du ikke har smagt det, og samtidig kan afvise hvad der smager på samme måde kan jeg på ingen måde tage seriøst - så er det kun gætterier der ligger til grund for din argumentation.

Har du nogen logisk forklaring på at Coca-Cola, PEPSI og andre dyre mærker virkelig er så meget dyrere end de billige - efterspørgslen ville være langt højere til lavere priser, og uden jeg tror det ville påvirke priselasticiteten meget.
Gravatar #272 - fix
1. nov. 2003 04:56
Cola, under ethvert navn, men navnlig Coca, er noget opreklameret sundhedsskadeligt ..... farvet ...
Gravatar #273 - Kisbye
1. nov. 2003 16:29
Jeg kan huske nogle hvide colaer(uden farvesof), kan man i det hele taget få dem mere?
Gravatar #274 - Grilleren-|
1. nov. 2003 21:20
SPRITE ! hvad sker der for jer
Gravatar #275 - Yasw
2. nov. 2003 15:40
#273 - Tror stadig nogen af de der små lokalbryggerier laver dem. Mener jeg så en fra Baldur for nogen år siden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login