mboost-dp1
Hvem vinder konsolkrigen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det er da klart wii'en der vinder....
Går ud fra det her handler om hvad der bliver solgt mest af:
http://newz.dk/wii-topper-xbox-360-og-ps3#new
Hvis ikke så må det være den maskine udviklerne fokusere mest på;
http://newz.dk/wii-faar-mere-prioritet-fra-spiludv...
glitch (201) skrev:Det er da klart wii'en der vinder....
Jeg ser Wii'en som værende rettet mod en anden målgruppe end xbox'en og ps3'eren. Wii'ens målgruppe er imho mere de casuelle (sp?) gamers, end det er de hardcore.
Jeg synes krigen står mellem Sony og Microsoft. Nintendo klarer sig nok endda.
Har også svært ved at se hvorfor wii'en ikke skal med i diskussionen. Jo de har en lidt anderledes indgangsvinkel - men det ændrer ikke på at deres produkt stadig er en spillekonsol som PS og Xbox.
Bare fordi den er anderledes gør jo ikke den irrelevant. Man kalder det at differentiere sit produkt så det ikke ligner konkurrentens for meget, og det sker i alle brancher. Bare fordi man personligt ikke er interesseret i Harboe Cola, så er det jo stadig en konkurrent til Coca Cola og Pepsi.
Nu da Natal og Sonys pegepinde kommer ud viser det jo netup at de ser Wii'en som en konkurrent og gerne vil have fat i deres kunder.
Bare fordi den er anderledes gør jo ikke den irrelevant. Man kalder det at differentiere sit produkt så det ikke ligner konkurrentens for meget, og det sker i alle brancher. Bare fordi man personligt ikke er interesseret i Harboe Cola, så er det jo stadig en konkurrent til Coca Cola og Pepsi.
Nu da Natal og Sonys pegepinde kommer ud viser det jo netup at de ser Wii'en som en konkurrent og gerne vil have fat i deres kunder.
nissen (208) skrev:Har også svært ved at se hvorfor wii'en ikke skal med i diskussionen. Jo de har en lidt anderledes indgangsvinkel - men det ændrer ikke på at deres produkt stadig er en spillekonsol som PS og Xbox.
Jeg ser absolut ikke Wii'en som irrelevant, det må stå for din egen regning. Jeg ser den bare ikke som en deltager i konsolkrigen, som formentlig nok ender uden vinder.
Og selvfølgelig vil MS og Sony have fat i Nintendos kunder - alt andet ville da være dumt, eftersom der ligger mange millioner potentielle kunder og venter.
En bedre sammenligning (og ja! nu kommer der en bilanalogi) ville være hvis BMW og Audi havde hver deres bil, der lå omkring samme prisleje og satsede på god ydelse med bilnørder som målgruppe, mens Chevrolet havde en bil, der var billigere, men som kunne noget ekstra, som f.eks. at kunne blive styret med tankens kraft. Til gengæld er Chevroleten ikke nær så hurtig og har qua dens styreform ikke helt så gode køreegenskaber som BMW og Audis model.
BMW og Audi er selvfølgelig interesseret i at indbygge "tankestyring" i deres biler, så de kan få fat i de kunder, der synes det er fedt.
XorpiZ (209) skrev:
Og selvfølgelig vil MS og Sony have fat i Nintendos kunder - alt andet ville da være dumt, eftersom der ligger mange millioner potentielle kunder og venter.
Så har de vel også samme målgruppe. Hvis Sony og MS tager "casual"-segmentet med i deres målgruppe, så er deres målgruppe vel lige så bred - hvis ikke bredere.
Eneste grund til at Wii ikke er relevant i denne diskussion er vel at de til dato er den klare vinder.
nissen (210) skrev:XorpiZ (209) skrev:
Så har de vel også samme målgruppe. Hvis Sony og MS tager "casual"-segmentet med i deres målgruppe, så er deres målgruppe vel lige så bred - hvis ikke bredere.
Eneste grund til at Wii ikke er relevant i denne diskussion er vel at de til dato er den klare vinder.
Pt. er casual gameren ikke en del af Sony og MS's målgruppe, hvilket også afspejler sig i spiludvalget.
Og nej, den eneste grund til at Wii'en ikke er relevant, er at det ikke er samme marked de "spiller" på, så at sige.
Ingen af os kender til deres målgruppevalg, men da de jo meget gerne have fat i det segment - så er de jo en del af deres målgruppe. Målgruppe, som i de segmenter/den gruppe forbrugere de henvender sig til og ønsker skal købe deres produkt.
Men de opererer så på nøjagtigt samme marked - markedet for spillekonsoller. Da der har vist sig at være en krydspriselasticitet imellem Wii og de to andre konsoller, efter at de andre har sat priserne ned - til xbox og PS3'ens fordel. Så vil jeg uden tvivl definere dem på samme marked.
Om man kan lide Wiien eller om den har en chance i længden er jo en anden side af sagen.
Men de opererer så på nøjagtigt samme marked - markedet for spillekonsoller. Da der har vist sig at være en krydspriselasticitet imellem Wii og de to andre konsoller, efter at de andre har sat priserne ned - til xbox og PS3'ens fordel. Så vil jeg uden tvivl definere dem på samme marked.
Om man kan lide Wiien eller om den har en chance i længden er jo en anden side af sagen.
#187: Jeg ved ærligt talk ikke om det slår fejl når du skal læse, eller når du skal forstå. Igen svarer du ikke på min besked med dit "svar". Dvs. du har nu hverken svaret på min oprindelige besked, ELLER på min udspecificerende besked. På trods af du har skrevet to "svar".
Enten ser du dig selv som slået og vil bare ikke indrømme det, og derfor må du danse om emnet i stedet for at svare, eller du begriber simpelthen ikke sammenhængen mellem markedskrafter og udvikling af software.
Ifølge dit eget link, erklærer Carmack jo selv, at der vil være stor teknisk og grafisk forskel på konsol og pc versionen af Doom 4, hvilket jo går direkte imod din og den tilfældige internet bloggers påstand (som du prøvede at bruge som troværdig kilde) om at konsollerne holder spiludviklingen tilbage.
Enten ser du dig selv som slået og vil bare ikke indrømme det, og derfor må du danse om emnet i stedet for at svare, eller du begriber simpelthen ikke sammenhængen mellem markedskrafter og udvikling af software.
Ifølge dit eget link, erklærer Carmack jo selv, at der vil være stor teknisk og grafisk forskel på konsol og pc versionen af Doom 4, hvilket jo går direkte imod din og den tilfældige internet bloggers påstand (som du prøvede at bruge som troværdig kilde) om at konsollerne holder spiludviklingen tilbage.
#212:
Tilfældig blogger?:
http://railgun.newz.dk/capcom-og-ea-konsoller-hold...
Resten af din post er et rod af læggen mig ord i munden og ren mundlort...
Tilfældig blogger?:
nissen (212) skrev:Ingen af os kender til deres målgruppevalg, men da de jo meget gerne have fat i det segment - så er de jo en del af deres målgruppe. Målgruppe, som i de segmenter/den gruppe forbrugere de henvender sig til og ønsker skal købe deres produkt.
Selvfølgelig er Wii'en en spillekonsol, alt andet ville være tåbeligt at sige. Men jeg vil stadig holde fast i, at MS og Sony går efter hardcore-gameren, mens Nintendo satser på familier og børn. Som tidligere skrevet, så fortæller spiludvalget vel hele historien. Wii'en er proppet med småspil, festspil og alt muligt andet, som udnytter controlleren, mens PS3'en og xbox'ens primære fokus vel er action, sport og musik-spil.
nissen (216) skrev:#214 mig du snakker til?
jeg er enig i at wiien er mere casual, på trods af at de andre konsoller har rigeligt med casual spil. Er bare uenig om at de ikke opererer på samme marked. Mener også natal og PS3s wii-kontroller viser at casuals uden tvivl er en del af deres målgruppe
Jeg tror ikke vi blive enige :) Så lad os bare lade den ligge her.
Nej der tror jeg du har ret :D
Jeg er igang med at tage cand. merc. inden for marketing. Så det var egenligt også mere fordi markedsdefinition og målgruppevalg er en stor del af min hverdag at det gik mig på - mere end at vi var uenig. Vi er nok enige om at Wii nok ikke er så fremtidssikret som de to andre - og det er jo selvfølgelig med til at gøre den mindre relevant i denne diskussion. Det er bare svært for mig med min baggrund at acceptere argumenterne, men tror du har ret i at vi stopper her.
Jeg er igang med at tage cand. merc. inden for marketing. Så det var egenligt også mere fordi markedsdefinition og målgruppevalg er en stor del af min hverdag at det gik mig på - mere end at vi var uenig. Vi er nok enige om at Wii nok ikke er så fremtidssikret som de to andre - og det er jo selvfølgelig med til at gøre den mindre relevant i denne diskussion. Det er bare svært for mig med min baggrund at acceptere argumenterne, men tror du har ret i at vi stopper her.
Ja fordi EA og Capcom er kendt for at tale sandheder?^^
Desuden tvivler jeg virkelig de kilder du linker til. Du linker kun til et eller andet blog-post der ikke selv linker til sin kilde (EDIT: sry, fandt frem til den oprindelige blog-post og den er god nok. Han nævner dog intet med at konsoller holder udviklingen tilbage) + det andet link er dødt:)
Og lidt på sidelinien, hvornår er 1080p begyndt at være en "lav og grinagtig" opløsning? :S
Ja fordi EA og Capcom er kendt for at tale sandheder?^^
Desuden tvivler jeg virkelig de kilder du linker til. Du linker kun til et eller andet blog-post der ikke selv linker til sin kilde (EDIT: sry, fandt frem til den oprindelige blog-post og den er god nok. Han nævner dog intet med at konsoller holder udviklingen tilbage) + det andet link er dødt:)
Og lidt på sidelinien, hvornår er 1080p begyndt at være en "lav og grinagtig" opløsning? :S
terracide (220) skrev:Vis mig spil jers brødkasser render i 1080p og ikke spil renderet i 720p upskaleret til 1080p...en SD film upskaleret til HD 1080p får ikke bedre IQ...eller bliver til HD
Terra - Er du totalt udvidende om the "inner workings"?
Her:
http://www.makeyougohmm.com/ps3-1080p-games/
n00b ;)
terracide (214) skrev:#212:
Tilfældig blogger?:
Så dit bevis er en overdrevet subjektiv nyhed... som du selv har skrevet? Really?
Halvdelen af det du skriver i den "nyhed" du linker til, har jo stort set intet med de udtalelser som EA og Capcom reelt set kom med. Derimod er det meste hevet direkte ud af dit eget fanboy-sind.
Så ud over mangledne evner i forhold til at debatere ordentligt, så magter du tilsyneladende heller ikke at formidle information eller nyheder korrekt...
Hvad har "høj IQ" med underholdningsværdi at gøre?
Jeg kan da også finde "lav IQ" spil til pc som kører høj opløsning, er det ikke det samme?
Hvad går hele den IQ dille du har gang i ud på? Spil handler om underholdning. Mange XBLA spil er underholdende og kører i HD
Hvad har "høj IQ" med underholdningsværdi at gøre?
Jeg kan da også finde "lav IQ" spil til pc som kører høj opløsning, er det ikke det samme?
Hvad går hele den IQ dille du har gang i ud på? Spil handler om underholdning. Mange XBLA spil er underholdende og kører i HD
Er et høj IQ spil, er et spil hvor modstanderne er klogere end dig selv? :-)
Jeg har aldrig hørt om begrebet høj-IQ spil før jeg læste Terracide's kommentarer her på newz.dk. En søgning på "high iq games" returnerer ikke rigtigt noget resultat. Er det mind-games der er tale om? Må jeg bede om en definition.
Jeg har aldrig hørt om begrebet høj-IQ spil før jeg læste Terracide's kommentarer her på newz.dk. En søgning på "high iq games" returnerer ikke rigtigt noget resultat. Er det mind-games der er tale om? Må jeg bede om en definition.
fidel (226) skrev:Er et høj IQ spil, er et spil hvor modstanderne er klogere end dig selv? :-)
I Terracides tilfælde må ethvert spil jo være et "høj IQ spil" i så fald. Selv syv-kabale udviser større intelligens end omtalte troll til tider.
terracide (228) skrev:IQ = Image Quality...du ved alle de ting konsoller mangler:
AA, AF, ingen upscaling, effekter ect.
#224:
Anand sagde det samme, er det bare noget jeg finder op? *rolling eyes*
Jeg gav dig lige 26 eksempler på det du spørger efter, men nåååååh nej, selectiv læseevne - det er vist den eneste ting du kan bidrage med.
PS: Og så forkortes "et cetera" som "etc."
*rolling eyes*
n00b ;)
terracide (230) skrev:selv konsol ports har bedre grafik på PC'en end på konsolen
Pc'er har også bedre hardware... hvorfor kører i det samme spor?
det er som at diskutere om en bil der kører 300km/t kører hurtigere end en bil der kører 200km/t når man kender tallene
terracide (230) skrev:#229:
Du gav mig røv og nøgler...jeg har endnu til gode at se et høj IQ spil på konsol...selv konsol ports har bedre grafik på PC'en end på konsolen...
Sammenlign med Hardware anno 2006 (eller hvornår PS3'eren blev udgivet) og så er kvaliteten af grafik på konsollerne bedre end på PC'en.
... nååårh ja, og konsollen staves med 2 l'er.
- Ball in your court, n00b ;)
LOOOOL Terra =)
Du spurgte efter ét spil der kørte i native 1080p og fik 26, indrøm nu din barnagtighed ^^
Og desuden, "IQ" er sgu da forhelvede en smagssag? Det bliver jo umuligt at finde eksempler når man i forvejen ved at du bare vil latterliggøre det, fordi du er bange for at tage fejl?
Men okay, her: http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-gran-...
Native 1080p, 60 fps og hvad jeg tror du nok mener er høj IQ :)
Du er seriøst den største n00b jeg kender, alle gør jo grin med dig :D Du er en af de personer der ikke gider at se sandheden i øjnene, selvom ALLE andre står og griner af dine åbenlyst barnlige argumenter, fuck hvor må det være en ubehagelig følelse. Men men, bliv endelig ved, jeg hygger mig gevaldigt :P
LOOOOL Terra =)
Du spurgte efter ét spil der kørte i native 1080p og fik 26, indrøm nu din barnagtighed ^^
Og desuden, "IQ" er sgu da forhelvede en smagssag? Det bliver jo umuligt at finde eksempler når man i forvejen ved at du bare vil latterliggøre det, fordi du er bange for at tage fejl?
Men okay, her: http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-gran-...
Native 1080p, 60 fps og hvad jeg tror du nok mener er høj IQ :)
Du er seriøst den største n00b jeg kender, alle gør jo grin med dig :D Du er en af de personer der ikke gider at se sandheden i øjnene, selvom ALLE andre står og griner af dine åbenlyst barnlige argumenter, fuck hvor må det være en ubehagelig følelse. Men men, bliv endelig ved, jeg hygger mig gevaldigt :P
#235:
Du får lgie et kort svar, men skal nok få et længere.
JEg efterspurgte høj IQ spil..ikke pixiline.
OG prøv du at finde mig en GAMEPLAY video i 1080p native(IKKE upscled) af det spil...og at du kalder spillet for høj IQ viser bare hvor lavt konsol.-boys forventninger er ksruet ned...
Du får lgie et kort svar, men skal nok få et længere.
JEg efterspurgte høj IQ spil..ikke pixiline.
OG prøv du at finde mig en GAMEPLAY video i 1080p native(IKKE upscled) af det spil...og at du kalder spillet for høj IQ viser bare hvor lavt konsol.-boys forventninger er ksruet ned...
Du kan jo komme igen når IQ når disse højder:
http://pc.ign.com/dor/objects/14319192/need-for-sp...
http://pc.ign.com/dor/objects/14319192/need-for-sp...
For at være ærlig, så ved jeg ikke præcis hvad du referrerer til mht. IQ, kan ikke se den essentielle forskel i de to videoer. Jeg tror bare du løber om hjørner med dig selv. Ynkeligt.
Og ja, det jeg linkede til ER gameplay i 1080p, do your homework n00b.
Vi er enige om at IQ er "Image Quality", hvilket jeg finder rigeligt af i GT5? Lad vær med at komme med dit klamme internet sprog, folk tar dig useriøst. Det er bare et venligt råd.
For at være ærlig, så ved jeg ikke præcis hvad du referrerer til mht. IQ, kan ikke se den essentielle forskel i de to videoer. Jeg tror bare du løber om hjørner med dig selv. Ynkeligt.
Og ja, det jeg linkede til ER gameplay i 1080p, do your homework n00b.
Vi er enige om at IQ er "Image Quality", hvilket jeg finder rigeligt af i GT5? Lad vær med at komme med dit klamme internet sprog, folk tar dig useriøst. Det er bare et venligt råd.
OK glem nu det fucking grafik - vi har fattet for laaaaang tid siden at flot grafik er det som tænder dig terra og at en pc idag sikkert yder meget mere end en konsol med mange år på bagen... men det er jo langt fra alle som kun går op i "IQ"! fucking retarderet at du bliver ved.
Grafik er jo bare et ud af rigtigt mange kriterier for hvor godt et spil er.
Ville personligt 1000 gange hellere have et spil som yder 90% af det mulige rent grafisk, men som så til gengæld er meget underholdene. Og tror der er rigtigt mange som vælger konsol bla. af den årsag...Smag er jo individuel - lad det nu bare være der.
Og stop nu det noob - det er så fucking barnligt
Grafik er jo bare et ud af rigtigt mange kriterier for hvor godt et spil er.
Ville personligt 1000 gange hellere have et spil som yder 90% af det mulige rent grafisk, men som så til gengæld er meget underholdene. Og tror der er rigtigt mange som vælger konsol bla. af den årsag...Smag er jo individuel - lad det nu bare være der.
Og stop nu det noob - det er så fucking barnligt
Prøv at erstatte alle IQ med eyeQ... så er det pludseligt spændende at læse.
Terra: Du har andre ting du går op i, og det er i orden. Jeg værdsætter da også teknologien bag god grafik, måske mere end så mange andre.
Men jeg er ikke egentlig ret ligeglad med hvor meget teknologi der ligger bag, så længe stilen er gennemført.
Vi er jo kommet til et punkt, hvor det ikke er nødvendigt at sige, jeg vil opnå fotorealisme, eller vilde effekter, men i stedet for kunne sige: "jeg har det her behov, og jeg ønsker at illustrer det her."
Jeg har f.eks. aldrig spillet crysis, fordi jeg kedede mig som en pokker i far cry. Men det var da flot.
Jeg fortrækker et spil med en god historie, et spil som er gennemført fra top til tå i sammenhæng, og vigtigst af alt, et spil som kan skabe "immersion". Og pt er der kun et spil, der har formået at få mig til at presse en tåre.
Gad vide om det spil stadig er spilbart for mig, selvom det er omkring 10 år gammel. Fuck grafik, hvis det er alt spillet har at byde på, så er jeg ret ligeglad.
Terra: Du har andre ting du går op i, og det er i orden. Jeg værdsætter da også teknologien bag god grafik, måske mere end så mange andre.
Men jeg er ikke egentlig ret ligeglad med hvor meget teknologi der ligger bag, så længe stilen er gennemført.
Vi er jo kommet til et punkt, hvor det ikke er nødvendigt at sige, jeg vil opnå fotorealisme, eller vilde effekter, men i stedet for kunne sige: "jeg har det her behov, og jeg ønsker at illustrer det her."
Jeg har f.eks. aldrig spillet crysis, fordi jeg kedede mig som en pokker i far cry. Men det var da flot.
Jeg fortrækker et spil med en god historie, et spil som er gennemført fra top til tå i sammenhæng, og vigtigst af alt, et spil som kan skabe "immersion". Og pt er der kun et spil, der har formået at få mig til at presse en tåre.
Gad vide om det spil stadig er spilbart for mig, selvom det er omkring 10 år gammel. Fuck grafik, hvis det er alt spillet har at byde på, så er jeg ret ligeglad.
terracide (239) skrev:#238:
Upscaled 720p -> 1080p != 1080p
Terra- Hvem er lige n00b nu ;)
Årrhh hvaaad, det er bar' så typisk jer pc-fanbois-n000bzzz at begynde at move the goalposts, IQ (og så endda en selvopfundet forkortelse) maaaan' hva' taler du om... n000bs....
Okay, jeg er ikke så god til at skrive i Terra sprog - but you get the picture...
Du er forfærdelig til at kommunikere Terra...
.oO(Vi er nu gået fra konsoller hardware yder på magisk vis bedre i konsollerne....til nu er spillene på magisk vis "sjovere" på konsollerne *LOL o' LOL*...)
Tænk sig al den visuelle udvikling vi har haft siden "Pong"har alt sammen været en blindgyde.
Immersion, suspension of disbelif, fidelity...det er uden betydning for spillet.
Vi kan jo starte lavt.
Fallout 3
Det findes både til Xbox, PS3 og PC.
http://www.gamespot.com/features/6202552/index.htm...
Første billede.
PC:
- Full reflection in water, full foilage, full bumpmapping HDR og post-processing.
Xbox:
- Missing detailed object reflection in water, reduced foilage quailty, redcued foilage viewdistance, reduced bumpmapping, no HDR, no post-processing.
PS3
- Only world reflection in water, reduced foilage quailty, redcued foilage viewdistance, reduced bumpmapping, no HDR, no post-processing.
"Men det køre bedre på konsollerne...for de er nemlig MAGISKE!"
Andet billede:
PC:
- Full foilage, full bumpmapping, HDR og post-processing.
Xbox:
- Reduced foilage quailty, redcued foilage viewdistance, reduced bumpmapping, no HDR, no post-processing.
PS3:
- Reduced foilage quailty, redcued foilage viewdistance, reduced bumpmapping, no HDR, no post-processing.
"Men det kører bedre og ser bedre ud på konsollerne...for de er nemlig MAGISKE!!"
Tredje billede:
PC:
- Full foilage, HDR og post-processing.
Xbox:
- Reduced foilage quailty, redcued foilaget view-distance, no HDR, no post-processing.
PS3:
- Reduced foilage quailty, redcued foilage view-distance, no HDR, no post-processing.
"Men det kører bedre og ser bedre ud og er sjovere på konsollerne...for de er nemlig MAGISKE!!!"
Fjerde billede:
PC:
Xbox:
- Reduced foilage quailty, redcued foilaget view-distance, no HDR, no post-processing.
PS3:
- Reduced foilage quailty, redcued foilage view-distance, no HDR, no post-processing.
"Men det kører bedre og ser bedre ud og er sjovere på konsollerne, *indsæt selv vild sej, cool og fed ting her*...for de er nemlig MAGISKE!!!!"
Terra - Som sagt...vi kan starte lavt og så gå op...og frem...either way, it ain't going to be pretty (pun intended)...
Tænk sig al den visuelle udvikling vi har haft siden "Pong"har alt sammen været en blindgyde.
Immersion, suspension of disbelif, fidelity...det er uden betydning for spillet.
Vi kan jo starte lavt.
Fallout 3
Det findes både til Xbox, PS3 og PC.
http://www.gamespot.com/features/6202552/index.htm...
Første billede.
PC:
- Full reflection in water, full foilage, full bumpmapping HDR og post-processing.
Xbox:
- Missing detailed object reflection in water, reduced foilage quailty, redcued foilage viewdistance, reduced bumpmapping, no HDR, no post-processing.
PS3
- Only world reflection in water, reduced foilage quailty, redcued foilage viewdistance, reduced bumpmapping, no HDR, no post-processing.
"Men det køre bedre på konsollerne...for de er nemlig MAGISKE!"
Andet billede:
PC:
- Full foilage, full bumpmapping, HDR og post-processing.
Xbox:
PS3:
"Men det kører bedre og ser bedre ud på konsollerne...for de er nemlig MAGISKE!!"
Tredje billede:
PC:
Xbox:
PS3:
"Men det kører bedre og ser bedre ud og er sjovere på konsollerne...for de er nemlig MAGISKE!!!"
Fjerde billede:
PC:
Xbox:
PS3:
"Men det kører bedre og ser bedre ud og er sjovere på konsollerne, *indsæt selv vild sej, cool og fed ting her*...for de er nemlig MAGISKE!!!!"
Terra - Som sagt...vi kan starte lavt og så gå op...og frem...either way, it ain't going to be pretty (pun intended)...
Seriøst - er du retarderet?
fat det nu - vi er gået væk fra grafikken for lang tid siden da ALLE gav dig ret i at grafik på pc i dag kan være bedre end på konsol. Det er freaking 100 posts siden - mindst. Men problemet er....at det stort set det eneste du har. Og så i en diskussion hvor pc faktisk slet ikke er relevant - overhoved.
Kom med noget relevant og så tager folk dig måske seriøst
fat det nu - vi er gået væk fra grafikken for lang tid siden da ALLE gav dig ret i at grafik på pc i dag kan være bedre end på konsol. Det er freaking 100 posts siden - mindst. Men problemet er....at det stort set det eneste du har. Og så i en diskussion hvor pc faktisk slet ikke er relevant - overhoved.
Kom med noget relevant og så tager folk dig måske seriøst
Sig mig.. er du så imbicil, eller læser du kun hvad du ønsker at læse!?
Har ikke på noget tidspunkt sagt dig imod, blot sagt at grafik ikke er alt. Samt at vi er kommet til et punkt, hvor vi kan tage friheder med grafikken, da vi ikke altid behøver at presse teknologien til det yderste for at opnå glimrende resultater der fremhæver den stemning man ønsker at opnå.
Men at sige at Immersion er ligegyldigt for et spil, er som at sige at det er bedre at se noget homoerotisk porno i HD. Skide være med at man ikke er til homosexuel, der er flere pixels.. Det betyder alt.
Har ikke på noget tidspunkt sagt dig imod, blot sagt at grafik ikke er alt. Samt at vi er kommet til et punkt, hvor vi kan tage friheder med grafikken, da vi ikke altid behøver at presse teknologien til det yderste for at opnå glimrende resultater der fremhæver den stemning man ønsker at opnå.
Men at sige at Immersion er ligegyldigt for et spil, er som at sige at det er bedre at se noget homoerotisk porno i HD. Skide være med at man ikke er til homosexuel, der er flere pixels.. Det betyder alt.
Jeg har dem begge, og synes PS3 er bedst.
-Ps3 har en browser som kan surfes fra google.dk gratis, og downloade netflix
-Gratis internet
-Bluray -Næste generation DVD og bedre end HD DVD, og den har stadigvæk DVD
-Ingen batterier til Controller, og holder næsten så lang tid som 360's controller
-Controller har Motion sensor som Wii, kan bruges til køre biler og dreje håndtage i nogen spil.
-7 Spillere kan tilsluttes samtidig
-Kan tilslutte PSP på PS3 og spille der
-Kan downloade PS2 system og spille derfra
-PS Home (Chat spil som følges med PS3)
-Regning på Internet (Kræver Gold member bare for download Demo og gå på facebook!)
-God online
-Fører med omkring 50-30 spil fordi den var 18 måneder udkommet før PS3
-80-95% Xbox's spil kan fås hos Microsoft Windows PC
-Ps3 har en browser som kan surfes fra google.dk gratis, og downloade netflix
-Gratis internet
-Bluray -Næste generation DVD og bedre end HD DVD, og den har stadigvæk DVD
-Ingen batterier til Controller, og holder næsten så lang tid som 360's controller
-Controller har Motion sensor som Wii, kan bruges til køre biler og dreje håndtage i nogen spil.
-7 Spillere kan tilsluttes samtidig
-Kan tilslutte PSP på PS3 og spille der
-Kan downloade PS2 system og spille derfra
-PS Home (Chat spil som følges med PS3)
-Regning på Internet (Kræver Gold member bare for download Demo og gå på facebook!)
-God online
-Fører med omkring 50-30 spil fordi den var 18 måneder udkommet før PS3
-80-95% Xbox's spil kan fås hos Microsoft Windows PC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.