mboost-dp1

Hvem vil du helst arbejde for?

Gå til bund
Gravatar #101 - sebbdk
18. maj 2010 11:11
ingen af dem! :D

#offtopic
Er det bare mig eller starter flamewars 9/10 gange ikke fordi en eller anden råber "MAC RULES, M$ SUCKS!" ?

Jeg forestille mig Apple folk som en besat kattedame med en køkkenkniv der råber af alle der har hund, og M$ folk som en tilfældig galning med en økse OG hund.

Detsuden er jeg den eneste der syntes at "Mac er Unix baseret" er ved at blive et gammelt argument som egentlig er fuldstændigt lige meget for det endelig produkt?
Gravatar #102 - arne_v
18. maj 2010 12:43
ipwn (100) skrev:
Har hørt at MS skulle være ubehagelige at arbejde for. De har et coorporate ladder system. Hader det.

Hvor mange virksomheder over 10000 ansatte kender du som ikke har et stort management lag ??
Gravatar #103 - Slettet Bruger [1752694143]
18. maj 2010 13:45
arne_v (102) skrev:
Hvor mange virksomheder over 10000 ansatte kender du

Punktum ^^
Gravatar #104 - kennet
18. maj 2010 16:02
sebbdk (101) skrev:
ingen af dem! :D

#offtopic
Er det bare mig eller starter flamewars 9/10 gange ikke fordi en eller anden råber "MAC RULES, M$ SUCKS!" ?

Jeg forestille mig Apple folk som en besat kattedame med en køkkenkniv der råber af alle der har hund, og M$ folk som en tilfældig galning med en økse OG hund.

Her er en lille artikel fra PC World: http://www.pcworld.dk/galleri/fjolser_online?a=blo...
Gravatar #105 - onetreehell
18. maj 2010 17:23
Argh, mit indlæg forsvandt!

Flamewars er vist et kendetegn for newz.dk ;)

Det argument kan ikke være ældre end 8-10, da det var ca. i 2000-2002 at apple gik over til noget unix baseret. Og jeg vil bestemt ikke sige at det er irrelevant når man er udvikler :)

Hvis du antyder at jeg er mac-fanboi, så må jeg skuffe dig. Jeg har ikke haft en mac der er nyere end fra 1988, og heller ikke rørt[1] andre macs siden.

[1]: Okay, jeg har måske *rørt*, men ikke brugt. Ihvertfald ikke til andet end at slå en enkelt side op på en kammerats computer.
Gravatar #106 - arne_v
18. maj 2010 17:27

Hvis man deler koden til en Mac app op i:
- det der compiler på hvad som helst fordi det er ANSI/ISO C
- det der compiler på alt *nix, fordi det er traditionelt *nix style
- det der kun compiler på MacOS X fordi det bruger Apple specifikke libs

Er den anden kategori virkeligt så stor?
Gravatar #107 - onetreehell
18. maj 2010 20:48
Hvis jeg skal være ærlig, har jeg ikke en særlig god ide om hvor stor den del er, nej.
Men så min anden pointe; jeg vil gerne arbejde PÅ en unix-maskine :D
Gravatar #108 - arne_v
18. maj 2010 20:52

Ja - så er MS næppe det rette valg.

:-)
Gravatar #109 - Wupday
19. maj 2010 08:06
Ville da ogs helst arbejde for microsoft.... så kan man nedkæmpe dem inde fra!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login