mboost-dp1
Hvad drikker du mest af når du sidder foran computeren?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
kaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffe
Det afhænger af, hvor jeg sidder med computeren henne. I skolen, er det Coca Cola Zero (primært fordi jeg har 3 kasser x 1/2L derhjemme som snart udløber!), derhjemme drikker jeg primært te med en smule mælk i (bare så det får farve!), men hvis det er til LAN ryger der gerne 3-4 flasker 2L Cola Light fra Netto ned, samt nogle Red Bulls.
#45 - Coca cola zero kan vidst næppe kaldes en energi drik, da den ikke har sukker, fedt eller anden energi.. Desuden har den også kun koffein svarende til en ½ kop kaffe..
Drikker selv kaffe, iste eller cola for det meste...
Drikker selv kaffe, iste eller cola for det meste...
sjqlund (49) skrev:På trods af det har jeg aldrig haft et hul i tænderne - samtidig er jeg aldrig syg og er ikke overvægtig.
Jeg drak 33 cl cola om dage i to år, og har brugt XX.000 kr. hos tandlæger det tredje år, og har undervejs udviklet tandlægeskræk og sluppet af med det igen.
I løbet af de næste to besøg skal jeg have skiftet en plump igen, og have trukket to visdomstænder ud.
Tyrian (18) skrev:Med chance for at lyde som en tøs....hyldeblomst saftevand! Det har nærmest udviklet sig til en afhængighed.
No way man. Hyldeblomstsaft er det bedste og det mest mandige efter mjød og guldbajer. Jeg elsker stadset.
Jeg plejede at drikke uanede mængder af juice men efter at været flyttet tilbage til Danmark, hvor god juice koster en bondegård, drikker jeg nu mest vand og lidt danskvand. Det er nok også bedre for tænderne end al den syre der er i juice. Desuden påstår nogle eksperter, at frugt (og juice) samler fedtet på maven.
En afart af kaffe, White Russian ... har lige fået et lille flip, så skabet er fyldt med kaluha :) det er bare godt
Cola Zero! Første gang jeg smagte sådan én var jeg hooked.... Gad vide hvad de putter i dem... Det er sikkert det rene gift, og jeg har en forventning om at mit lig er fuldstændig intakt når arkæologerne finder mig om 1000 år.
Vi henter 50x24 i Tyskland ind i mellem, så koster de noget der ligner 2 kr. stykket :-)
Vi henter 50x24 i Tyskland ind i mellem, så koster de noget der ligner 2 kr. stykket :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.