mboost-dp1
Hvad drikker du mest af når du sidder foran computeren?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg er også mest på vandvognen :-D
Men er lidt overrasket at 25% mest drikker sodavand, hvis det er snadt, så er der nogle der om 10år skal får noget af en tandlægeregning, det er en af de ting man ikke kan børste væk. Men mon ikke det er lidt overdrevet at så mange skulle drikke så meget sodavand? :-D
Men er lidt overrasket at 25% mest drikker sodavand, hvis det er snadt, så er der nogle der om 10år skal får noget af en tandlægeregning, det er en af de ting man ikke kan børste væk. Men mon ikke det er lidt overdrevet at så mange skulle drikke så meget sodavand? :-D
-N- (5) skrev:(...)Men mon ikke det er lidt overdrevet at så mange skulle drikke så meget sodavand? :-D
Indtil for 5-6 måneder siden, drak jeg 4-6 liter cola om dagen. Nu om dage drikker jeg sjældent foran en pc, men sker det, så har jeg et lille lager af Jolt stående specielt til formålet..
Generelt drikker jeg fortrinsvis te, indeholdende store mængder koffein..
Spøg til side, jeg stemte sodavand, det er det foretrukne. :)
Kan ikke se mig selv sidde med en øl foran skærmen, det er noget jeg helst ikke drikker alene. ;)
Eller også er det bare mig, der ikke er så gammel at jeg kan se det hyggelige i at sidde og nyde en Porter samtidig med at man koder lidt :P
Kan ikke se mig selv sidde med en øl foran skærmen, det er noget jeg helst ikke drikker alene. ;)
Eller også er det bare mig, der ikke er så gammel at jeg kan se det hyggelige i at sidde og nyde en Porter samtidig med at man koder lidt :P
vand / sodavand ????
Hvor blev alle nørderne af ? rigtige nørder tyller da kaffe i litervis og med rystende hænder flækker div programmer sammen.
Far er ikke sur, far er skuffet !
Hvor blev alle nørderne af ? rigtige nørder tyller da kaffe i litervis og med rystende hænder flækker div programmer sammen.
Far er ikke sur, far er skuffet !
Sodavand, mere præcist - Mountain Dew.
Der står dog et mindre lager af Faxe Kondi derhjemme, men der er nu intet der slår en kold Mountain Dew.
Der står dog et mindre lager af Faxe Kondi derhjemme, men der er nu intet der slår en kold Mountain Dew.
#8 Det er kulsyren i sodavand der ætser tænderne, ikke sukkeret, det hjælper til med er langtfra den store risiko. Derfor får man næsten ligeså mange huller i tænderne af danskvand og light. Ligeledes er det også syren i juice der er synderen ikke sukkeret.
Sukker er mest farligt i sodavand fordi man tager på af det, uden at føle sig mæt, det betyder at du indtager en mængde kal. uden at få en mæthedsfornemmelse og stadig spiser det du plejer. Det samme gør sig gældende for de fleste energiholdige sukker drikke, saftvand etc.
Sukker er mest farligt i sodavand fordi man tager på af det, uden at føle sig mæt, det betyder at du indtager en mængde kal. uden at få en mæthedsfornemmelse og stadig spiser det du plejer. Det samme gør sig gældende for de fleste energiholdige sukker drikke, saftvand etc.
Har drukket 2 Liter cola (IKKE LIGHT FOR GUDS SKYLD) om dagen de sidste ~5-6 år og brugt det meste af min tid foran computeren. På trods af det har jeg aldrig haft et hul i tænderne - samtidig er jeg aldrig syg og er ikke overvægtig.
Har dog aldrig forstået meningen med diverse light produkter incl pepsi max og cola zero. Når jeg drikker cola gør jeg det sgu for at få noget sukker/energi i kroppen og blive lidt frisk - ellers kan jeg ligeså godt ta' lidt vand.
Har dog aldrig forstået meningen med diverse light produkter incl pepsi max og cola zero. Når jeg drikker cola gør jeg det sgu for at få noget sukker/energi i kroppen og blive lidt frisk - ellers kan jeg ligeså godt ta' lidt vand.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.