mboost-dp1
Fredag aften slukker jeg tørsten i
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
"andet"...
Det er den anden afstemning her på Newz om drikkelse hvor man ikke kan stemme på mælk.
1L mælk som minimum pr. dag - fordi det smager godt !
Det er den anden afstemning her på Newz om drikkelse hvor man ikke kan stemme på mælk.
1L mælk som minimum pr. dag - fordi det smager godt !
#4 En liter mælk er ikke sundt ;)
Desuden, hvis man skal drikke mælk skal det fortyndes med Kahlua og Vodka (jeg kan anbefale Absolut) - White Russian, yessir!
Det er lidt det samme med Cola, jeg drikker det kun hvis jeg må fortynde det med Rum!
Fredag eller lørdag aften står den da på øl! (I bedste Homer-stil)
SKÅL!
Desuden, hvis man skal drikke mælk skal det fortyndes med Kahlua og Vodka (jeg kan anbefale Absolut) - White Russian, yessir!
Det er lidt det samme med Cola, jeg drikker det kun hvis jeg må fortynde det med Rum!
Fredag eller lørdag aften står den da på øl! (I bedste Homer-stil)
SKÅL!
Hvad blev der af lille-fredag (torsdag)? Som oftest blot øl, ellers kaffe. Når læberne begynder at tørre ind på grund af dehydrering kan jeg dog godt finde på at fugte dem med lidt vand.
Vand.
Er det bare mig der har misforstået noget, men er alkohol ikke vanddrivende, så kan derfor ikke bruges til at slukke tørsten med?
Er det bare mig der har misforstået noget, men er alkohol ikke vanddrivende, så kan derfor ikke bruges til at slukke tørsten med?
Jeg drikker cola om lørdagen. Jeg drikker cola når det er søndag. Jeg drak cola i går da det var mandag. Idag er der tirsdag, og jeg drikker cola. Jeg drikker cola igen i morgen. På torsdag drikker jeg også cola. Så gæt engang hvad jeg drikker når det bliver fredag... cola... :)
Jeg stemte sodavand.
Jeg stemte sodavand.
En kombination?
Til maden nyder man først livet ved at drikke noget vin, så går man efterhånden over i øl når man går i baren, og senere kan det snildt ske at man må holde gejsten oppe med shots eller evt. drinks, hvis man skulle forfalde til de sundhedsskadelige drikkevarer fyldt med sukker...
Til maden nyder man først livet ved at drikke noget vin, så går man efterhånden over i øl når man går i baren, og senere kan det snildt ske at man må holde gejsten oppe med shots eller evt. drinks, hvis man skulle forfalde til de sundhedsskadelige drikkevarer fyldt med sukker...
Øl, for det er hovedsagligt det jeg suger - men, der mangler svarmuligheden: "Alt hvad jeg kan lukke min klamme og klistrede fingre omkring hælder jeg i sækken" for sådan ender det for det meste.
#13 Hvis man er tør i halsen er man vel tørstig(?) og der er øl udemærket til at slukke tørsten. At det samtidigt er vanddrivende er en sanden snak, vil jeg mene...
Stemte selv øl, men det er oftest at øllet drikkes sammen med whisky, cognac eller andet med samme alcoho %. (ikke blandet sammen, men i seperate glas)
Stemte selv øl, men det er oftest at øllet drikkes sammen med whisky, cognac eller andet med samme alcoho %. (ikke blandet sammen, men i seperate glas)
#26 holmen
Tjo, men på længere sigt slukker man i hvert fald ikke tørsten med øl. Man vil altid udskille mere væske end man indtager på den måde.
Hvis man er tør i halsen er man vel tørstig(?) og der er øl udemærket til at slukke tørsten. At det samtidigt er vanddrivende er en sanden snak, vil jeg mene...
Tjo, men på længere sigt slukker man i hvert fald ikke tørsten med øl. Man vil altid udskille mere væske end man indtager på den måde.
#29 Nu gjaldt spørgsmålet spørgsmålet kun fredag aften, og slukker jeg tørsten med eksempelvis vand, behøver jeg ikke mere en 0,33 liter. Drikker jeg en øl, får jeg slukket tørsten, udskiller jeg ikke så meget væske at jeg bliver endnu tørstigere end inden jeg drak øllen. Samtidigt kan øl kan jo være næsten alkoholfrit (0,1% mener jeg at Tuborg super light er på), og så er de næsten lige så gode, på langt sigt, til at slukke tørsten med som vand er.
Fredag (og lørdag) aften slukker jeg selvfølgelig tørsten i god lokal øl fra Thisted Bryghus! Porse Guld og Thy Classic er mine favoritter :D
Uhm.. Eller en Økologisk Humle er nu heller ikke tosset! Og ved juletid bliver det som regel til en (del) Økologisk Juleren.. Dejlig øl, og så med en alkoholprocent på næsten 8%.. Uuuhmm..
Uhm.. Eller en Økologisk Humle er nu heller ikke tosset! Og ved juletid bliver det som regel til en (del) Økologisk Juleren.. Dejlig øl, og så med en alkoholprocent på næsten 8%.. Uuuhmm..
Kom så allesammen, lad os lave noget singalong!
Psychostick - Beer!
I like beer 'cuz it is good
I drink beer because I should
if there is a song to sing
I sing it and beer you bring
I drink beer when I am sad
'cuz the beer it makes me glad
now there's nothign left to say
so lets go drink beer
Beer is good!!!
Beer is good!!!
Beer is good!!!
... and Stuff!!!
Beer is good!!!
Beer is good!!!
Beer is good!!!
let's go drink some BEER!
BEER BEER BEER BEER!!!
when its warm it taste's real crappy
but cold beer will make me happy
when I throw up on the floor
I can go and drink some more
they say beer will make me dumb
it are go good with pizza
now that we have drunk some beer
lets go drive a car
(Omkvæd)
uh dude.. I think youv'e had enough
...NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
lets go drink some BEER!
Psychostick - Beer!
I like beer 'cuz it is good
I drink beer because I should
if there is a song to sing
I sing it and beer you bring
I drink beer when I am sad
'cuz the beer it makes me glad
now there's nothign left to say
so lets go drink beer
Beer is good!!!
Beer is good!!!
Beer is good!!!
... and Stuff!!!
Beer is good!!!
Beer is good!!!
Beer is good!!!
let's go drink some BEER!
BEER BEER BEER BEER!!!
when its warm it taste's real crappy
but cold beer will make me happy
when I throw up on the floor
I can go and drink some more
they say beer will make me dumb
it are go good with pizza
now that we have drunk some beer
lets go drive a car
(Omkvæd)
uh dude.. I think youv'e had enough
...NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
lets go drink some BEER!
Jeg er åbenbart den eneste som varierer mit indtag. Jeg foretrækker øl eller whisky når det er fredagsbar, fest eller bytur. Men da det ikke er hver fredag at jeg drikker, så sker det at der indtages vand eller sodavand.
Åh ja, og JUICE! Især den der rødlige en af diverse frugter fra Føtex. Juice er blandt de bedste opfindelser på denne jord. Men juice skal respekteres, hvorfor det er ren blasfemi at drikke det når man er fuld. Især er det utilgiveligt at putte det i vodka!
Åh ja, og JUICE! Især den der rødlige en af diverse frugter fra Føtex. Juice er blandt de bedste opfindelser på denne jord. Men juice skal respekteres, hvorfor det er ren blasfemi at drikke det når man er fuld. Især er det utilgiveligt at putte det i vodka!
ØL men et glas bailey kan snildt glide ned, samt en sjat vin eller porter :P
Stemte nu øl. 6 øl og så er min tørst slukket. Og for dem der bliver forvirret over at man kan slukke sin tørst med vandrivende øl:
øl kan slukke øltørsten ;)
Stemte nu øl. 6 øl og så er min tørst slukket. Og for dem der bliver forvirret over at man kan slukke sin tørst med vandrivende øl:
øl kan slukke øltørsten ;)
Hmm.. kan sgu aldrig helt huske det om lørdagen, og der går det somregel som fredagen.. Men alkohol er der HELT sikkert i de ting jeg indtager!
FISSESAFT!
Jeg er en ægte Karl Koder og tøserne digg'er min kode. Jeg vælter i fisse. Min kode er ikke spaghetti den er overloaded og der er ikke plads i tøsernes buffer så det varer ikke længe før de har buffer overflow.
Måske drikker jeg øl... nu... alene, men fredag siger jeg dig!
Jeg er en ægte Karl Koder og tøserne digg'er min kode. Jeg vælter i fisse. Min kode er ikke spaghetti den er overloaded og der er ikke plads i tøsernes buffer så det varer ikke længe før de har buffer overflow.
Måske drikker jeg øl... nu... alene, men fredag siger jeg dig!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.