mboost-dp1
Fredag aften slukker jeg tørsten i
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#50 nej, men ifølge alle de kloge hoveder, burde vi være dybt tilbagesat(alkohol slagter jo hjernen), og alligevel er vi en af de nationer der klare sig bedst i værden, såsom høj levestandart, mange i arbejde og et godt velfærds samfund(ikke at det ikke kunne blive bedre), se det er så noget at undre sig over
Ps. nåja hvores gennemsnitslevealder er ikke så høj, men hva fan' vi more os i det mindste :D
Ps. nåja hvores gennemsnitslevealder er ikke så høj, men hva fan' vi more os i det mindste :D
[url]#55[/url] Der er ellers en meget meget stor tendens i samfundet til at ville udskyde døden frem for at leve livet.
Jeg elsker at ryge, men jeg vælger at lade være.. for der er måske en risiko for at jeg dør af det.
Jeg har det sjovt når jeg drikker, men det er jo ikke så godt for leveren.
Jeg elsker at spise fed mad, men jeg kan jo risikere at fedtet sætter sig på organerne.
Jeg hader at løbe, men jeg bruger alligevel 5 timer om ugen på at løbe for det er jo sundt.
NB: Jeg ryger, jeg drikker, jeg æder hvad der passer mig og motion får jeg kun når jeg hygger mig med et spil fodbold med vennerne.
Jeg elsker at ryge, men jeg vælger at lade være.. for der er måske en risiko for at jeg dør af det.
Jeg har det sjovt når jeg drikker, men det er jo ikke så godt for leveren.
Jeg elsker at spise fed mad, men jeg kan jo risikere at fedtet sætter sig på organerne.
Jeg hader at løbe, men jeg bruger alligevel 5 timer om ugen på at løbe for det er jo sundt.
NB: Jeg ryger, jeg drikker, jeg æder hvad der passer mig og motion får jeg kun når jeg hygger mig med et spil fodbold med vennerne.
Så vil jeg hellere lade være med at ryge (det lugter jo ad H til.. og så får man gule lagner :S), og så i det mindste kunne trække vejret.
Men om fredagen (de sjældne fredage jeg drikker, bryder mig ikke om den høje musik på diskoteker - gør avs i ørerne), så drikker jeg vodka og juice og lidt øl hvis jeg kan nasse noget :)
Og hvis jeg er i byen med kæresten, ryger der lidt shots ind også :S
Men om fredagen (de sjældne fredage jeg drikker, bryder mig ikke om den høje musik på diskoteker - gør avs i ørerne), så drikker jeg vodka og juice og lidt øl hvis jeg kan nasse noget :)
Windcape (44) skrev:koffein ! (e.g. cola), og dertilhørende sprut :)
Selvfølgelig har du ikke ændret dig særligt meget ;)
Gule lagner??markjensen (58) skrev:Så vil jeg hellere lade være med at ryge (det lugter jo ad H til.. og så får man gule lagner :S), og så i det mindste kunne trække vejret.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.