mboost-dp1

Dit foretrukne crew-medlem?

Gå til bund
Gravatar #101 - walling
24. maj 2006 16:39

Det er nok fordi at noget som ses som noget forbandet sludder og uvidenhed giver flamebait rating fra nogle, mens andre ser det som sjovt at vedkommende opfører sig på den måde.

Blot et gæt. Håber ikke jeg har trådt nogle over foden. :-)

Du prøver virkelig at leve op til dit brugernavn, kan jeg se ;-)
Gravatar #102 - Cloud02
24. maj 2006 20:00
Acro: hvad gør order_big_fella_to_smash_up_user() helt præcist? Jeg vil gerne vide det før jeg stemmer :P
Gravatar #103 - Acro
24. maj 2006 21:40
#102 cloud02:
Det finder vi ud af ved runtime ;-)
Gravatar #104 - amokk
25. maj 2006 02:34
Hahahaha sad lige og drak et par bajere i den lokale bar.... Så kommer der en gut hen og siger "Hva så, det er vist dig der er det mest foretrukne crew medlem på newz.dk"...

Hvor sejt er det ik lige? :-p
Gravatar #105 - sKIDROw
25. maj 2006 16:46
#66 Holme

Ikke at du virker specielt seriøs.

Men vurderede nu ikke at jeg havde overskud nok den gang, til at kunne investere en hæderlig indsats. Senere må jeg da observere, at jeg jo nærmest sover herinde.. :D Tror nu de har nok staff, så det vil jeg nu lade dem klare... hehe

Syntes nu heller ikke jeg er biasd. Jeg holder mig generelt udenfor tråde, jeg ikke har noget godt at sige om.
Gravatar #106 - ajust
25. maj 2006 19:28
Jeg stemte amokk, da han var den eneste jeg lige kunne huske udover The-Lone-Gunman. Og det nick er simpelthen for underligt til at kunne modtage min stemme :)
Gravatar #107 - Sattie
26. maj 2006 07:32
Det er en serie, ligesom Gillmore Girlz som andre tog navn efter.
Gravatar #108 - addlcove
26. maj 2006 08:53
Er ret overbevist om at serien hedder The Lone Gunmen, eftersom der er 3 (originalt altsp, Frohike, Langley, og gutten med skægget jeg aldrig kan huske hvad hedder), de er også med i flere afsnit at X-files :)
Gravatar #109 - yosh
26. maj 2006 09:03
Serien hed The Lone Gunmen fordi de tre nørder/hackere/journalister udgiver et uafhængigt tidsskrift ved navn The Lone Gunman.
Gravatar #110 - addlcove
26. maj 2006 12:18
Off-T:

tror jeg vil købe den når jeg er færdig med X-files, købte alle 9 sæsoner forleden :)

On-T: hvor længe skal den her afstemning køre? og kan vi ikke få et skema der viser at Win brugere er tilbøjelige til at stemme på amokk, men kun hvis de samtidig bruger mere end en IM client :p
Gravatar #111 - The-Lone-Gunman
26. maj 2006 12:52
Ja, navnet kommer fra dengang jeg brugte alt for meget tid på at se X-Files, faktisk før at de fik deres egen tv-serie.

Er nu lidt træt af det brugernavn, det passer ikke helt til mig og det er alt for langt, men så der står på bash:
A nick name is like a wife. You get bored with it but cant really change it, and if anyone else nicks it then theyre dead

Droppede også min Lone Gunman e-mail, da folk trode jeg hed hed Lone Gunman (udtal det på dansk...)
Gravatar #112 - Acro
26. maj 2006 12:54
#111 The-Lone-Gunman:
Tucker-Max-Prospect er bedre :-)
Gravatar #113 - Leonhard
26. maj 2006 14:08
Hej Lone

Jeg er en stor fan af dine uendelig interessante polls, men den seneste lader til at have mindre gennemslagskraft end de tidligere. På trods af dette mener jeg at det underliggende spørgsmål: "Hvilket kruuw-medlem er egenligt bedst?" er dybt banebrydende, og jeg foreslår derfor at vi omgår poll systemet og afgører det på mere videnskabeligt maner. Kunne vi eksempelvis ikke blot line dem alle sammen op og lade dem masturberer på en række?

Mhv, Lotta fra Snekkersten
Gravatar #114 - addlcove
26. maj 2006 14:33
#113 fra en fyr med "hard" i navnet er ovenstående egentligt dybt forstyrrende.
Gravatar #115 - Hundestejle
26. maj 2006 17:12
#105 sKIDROw
Jeg er kun deltivt seriøs. Jeg mener absolut du er biased, men det udelukker ikke, at jeg ofte nyder at læse dine indlæg. Måske fordi jeg ofte er biased i samme retning ;)
Gravatar #116 - SmackedFly
26. maj 2006 19:36

Se det der bekymrer mig, er at Amokk har rated indlaegget interessant!!! Det var en information jeg helst ville slippe for.
Gravatar #117 - rackbox
27. maj 2006 17:44
Argh! Det er alt, jeg har at sige! (Og jeg stemte endda på Zoptikeren - no lies!)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login