mboost-dp1

Dit foretrukne crew-medlem?

Gå til bund
Gravatar #51 - drbravo
23. maj 2006 13:07
Med gratis øl?
Gravatar #52 - amokk
23. maj 2006 13:08
Jeg lover Informativ-ratings til alle der stemmer på mig, OG en newz.dk gathering* i København hvis jeg vinder...

(mon ikke folk allerede har stemt når de læser denne tråd :-) )

*) De nærmere betingelser kan med forbehold ændres, og er endnu ikke fastlagt... (Hint: Pirate Bay bytur)
Gravatar #53 - svappe
23. maj 2006 13:12
mmmmm.... Nu går der jo sport i at stemme mange gange...

Var der nogle kendte bug i voting systemet som ville være snyd at bruge? - Som i hvis man fandt en bug at bruge, så ville det være ok... vel ... nej ?
Gravatar #54 - NFX
23. maj 2006 13:40
Svømmeinstruktøren, hvem ellers?
Gravatar #55 - Acro
23. maj 2006 13:43
Hvis jeg vinder, så lover jeg at slappe amokk til vores redaktionsmøde. Jeg lover endvidere kæmpe newz.dk fest i Jomfru Ane Gade og alle de ratings, som jeg kan nå, inden min fingre smerter af overdrevet klikkeri.

Nu vil jeg jo ikke misbruge mine rettigheder, men i teorien ville jeg også godt kunne tilbyde at blokere specifikke brugere. I næste uge tager vi en afstemning om, hvem det bliver (a lá slangen i paradis).
Gravatar #56 - Beta
23. maj 2006 14:05
Hvorfor virker denneher poll virkelig.... gaaay?
Gravatar #57 - svappe
23. maj 2006 14:24
#52 amokk

Fake! - Meget fake....
Gravatar #58 - Dumle
23. maj 2006 15:34
Måtte heller støtte Rackbox da han ikke har så mange venner, han skal jo ikke gå hen og føle sig ensom.
Gravatar #59 - STICH
23. maj 2006 15:34
Få en GRATIS "Informativ"-rating hvis du stemmer på mig i pollen til venstre!!!

Hvis 'underskrifter' kunne tildeles rating, havde den der godt nok fået en flamebait af mig. Som om ratingsystemet herinde ikke var -- utilstrækkeligt nok i forvejen, nu blæser selv en admin på det...
Min stemme gik til Pernicious -- bl.a. fordi han ikke gør den slags!
Gravatar #60 - Ronson ⅍
23. maj 2006 15:37
Jeg har stemt på TLG! Fandme. Jeg har ham også på min venneliste, og mig på hans. Fandme. Vi er buddies, han er bare så noller.
Gravatar #61 - Acro
23. maj 2006 15:38
#59 STICH:
Nu kender vi topmålet for godtroenhed og naivitet. Vil nogen demonstrere lavmålet?
Gravatar #62 - gentox
23. maj 2006 15:58
Kom nu ingen muderkastning, i har jo selv lavet afstemningen så med mindre der er dybere undertoner, er det vel bare for sjov?

Men der er da prestige i at være den med flest stemmer.

Kan være i skal lave en tittel til vedkommende der vinder, så man kan se det i et år frem. "Over Nørd 2006", eller noget i den stil.
Gravatar #63 - Acro
23. maj 2006 16:03
#62 Gentox:
Jeg læser ikke indlæg 59 som værende et forsøg på humor. Derimod opfatter jeg det således, at STICH virkelig tror, at amokk vil tildele informative ratings, og det, mener jeg, er dybt naivt.
Gravatar #64 - STICH
23. maj 2006 16:11
#63:
Kig på de ratings amokk har uddelt i denne tråd, til de personer der har skrevet de har stemt på ham. Og det er meget muligt jeg er naiv, men dog ikke mere end jeg godt kan se formålet med følgende opfordring:
Vil nogen demonstrere lavmålet?

Hvor går grænsen? Intet problem i, at jeg skriver jeg giver en informativ rating til alle der giver dig en flamebait, eller aftaler med folk, at hvis de giver mig en informativ, så giver jeg også dem en? Af en eller anden grund håber jeg ihf. hmn har noget imod det...
Gravatar #65 - Derfor
23. maj 2006 16:20
Hallo Amokk, jeg stemte os på dig..

Jaaaaah Informativ Rating :D
Gravatar #66 - Hundestejle
23. maj 2006 16:30
Jeg stemmer på at gøre sKIDROw til crew-medlem. Så kan redaktionen måske få en mere biased linje :p
Gravatar #67 - amokk
23. maj 2006 16:35
#65 du får en irrelevant da du er buchs ven :-P
Gravatar #68 - Acro
23. maj 2006 16:38
#64 STICH:
Hvis du mener, at mit indlæg er 'flamebait', så er der vel ingen grund til at besvare det. Det er vel selvsagt noget af det dummeste, man kan gøre. Det er lidt ligesom at give TGG opmærksomhed eller stille en slikskål frem til en børnefødselsdag og forvente, at det bare bliver stående.

Jeg ved godt, at amokk har brugt den informative rating en masse gange i nærværende tråd, men jeg tillægger det ikke den ringeste betydning. Det er en debat til en afstemning, hvor det er svært at have seriøse kommentarer, og hvor der ikke rigtigt har været det, hvorfor jeg ikke ser noget problem i, at humoren anvendes både i indlæg såvel som i de forskellige ratings.

Jeg har tiltro til, at amokk ikke lader det påvirke sin dømmekraft, og at han i alle andre henseender anvender systemet uagtet at løfter, trusler eller noget lignende.
Gravatar #69 - Acro
23. maj 2006 16:43
#66 holme:
Jeg stemmer på at gøre sKIDROw til crew-medlem. Så kan redaktionen måske få en mere biased linje :p

newz.dk har allerede bevæget sig i ovenstående retning ved at involvere Esben (amokk) i crewet. Heldigvis kan han ikke godkende sine egne nyheder om livet som groupie for George Michael, men vi andre oplever det ustandseligt.

Det er også utroligt så meget arbejde, der skal lægges i de andre nyheder, for at rydde alle de spor af George Michael, som amokk lægger ind efter eget forgodtbefindende.

Hvis I indtil nu har tænkt, at amokk er meget lidt produktiv (det har vi nemlig), så er det ganske forkert. Han er uhyre effektiv, selvom det dog har meget lille relevans i forhold til newz.dk.
Gravatar #70 - -xero-
23. maj 2006 16:45
"hvad er et crew-member?" - fordi jeg ikke ved hvad det er..
Gravatar #71 - NFX
23. maj 2006 16:46
#65:
Også en irrelevant herfra, når du ikke kan finde ud af at stemme på ordentlige folk. Hrmpf!
Gravatar #72 - Simm
23. maj 2006 16:49
#70: Crew = engelsk for mandskab - Member = medlem.. dvs. staben bag Newz :)
Gravatar #73 - Derfor
23. maj 2006 16:53
#71, haha, har heller ikke stemt på ham rigtigt, hvis du kigger længere oppe har jeg også skrevet at jeg stemte på Net_Srak. :)

http://newz.dk/forum/item/64308/#24
Gravatar #74 - amokk
23. maj 2006 16:54
#73 du får en irrelevant mere for at lyve... SLAM!
Gravatar #75 - peter_m
23. maj 2006 17:07
#all
- tror jeg stemmer for at afskaffe ratingsystemet, da det tydeligvis har misted sin relevans og ikke længere er tilstrækkeligt i forhold til at bidrage den tiltænkte "opdragende" faktor i forum.
Gravatar #76 - Hundestejle
23. maj 2006 21:22
#75 Mange af os er det for sent at opdrage.
Jeg kunne nu godt tænke mig en side hvor de (crew) havde leget lidt med diverse polls og eks. lavet nogle regressionslinjer der kunne afsløre en eventuel sammenhæng mellem indtag af Coca Cola og holdningen til Linux.
Gravatar #77 - Acro
23. maj 2006 21:27
#76 holme:
Det er jo flere gange bevist, at Coca-Cola Light kan dræbe hjerneceller, og selvom det også er blevet dementereret, så er der nok et hold i påstanden, da de fleste produkter, der er kunstigt sødede, har tilsvarende ulemper.

Derfor kan vi jo også uden videre antage, at holdningen til Linux bliver mere positiv, desto mere Coca-Cola Light, man indtager. Udviklingen er direkte proportional, og ved en abnorm daglig dosis bliver man endda fri software-fortaler.
Gravatar #78 - drbravo
23. maj 2006 21:35

Vedr bugs - jeg kan stemme for hver af de konti jeg har på min winbox. Ved ikke om det er nok bare at slette newz.dk cookien men ellers kan man vel bare oprette nye accounts, stemme og slette den igen.
Gravatar #79 - amokk
23. maj 2006 22:09
#78 en stemme fra en bruger eller IP bliver kun registreret én gang. Det er rigtigt at man igen ser valgmulighederne, men det er for at spare databasen for det opslag som skal finde ud af om ens bruger eller IP allerede har stemt, hver eneste gang siden vises...

Når du stemmer fra en maskine, lægges der en cookie som viser at du har stemt, og derfor vises resultatet i stedet.
Gravatar #80 - damuzz[tgg]
24. maj 2006 00:16
[P]røv og se hvad [det er] for noget lort[,] det der crew har gang i!!!!
http://newz.dk/forum/item/64651/#first

[D]et er jeres skyld[,] der er nogen[,] der bliver fyret[,] når [I] ik[ke] stemmer på dem!!!!

[H]vis alle fik lige lidt stemmer[,] kunne de fyre hele bundet!!!

TGG ARE THE FAGS
Gravatar #81 - Hundestejle
24. maj 2006 02:34
Jeg vil nu tro det forholder sig anderledes.
Ved en eventuel stærk korrelation mellem indtagelse af Cola light og accept af åben sovs, kunne man godt forestille sig at der var en mellemkommende variabel. Vi kunne kalde variablen 'mobning fra Windowsnørder'.
Desuden tror jeg du roder i dine kausalretninger. Jeg antager deimod at linuxnørder indtager mange sødemidler fordi de, som minoritet, føler sig trådt på og derfor har behov for anden lindring. En lindring som multinasseren Coca Cola kan give dem.
Vi har altså at gøre med sociale omstændigheder, ikke med selve sødemidlets teoretiske effekt på hjernen.

Konklusionen må derfor være således, at en ellers sund interesse fører til mobning, som igen fører til indtagelse af sødemidler.

Men hvad ved jeg om noget som helst når klokken er 04:33 og jeg endnu ikke er gået i seng.

:)
Gravatar #82 - Norrah
24. maj 2006 06:23
Her sidder jeg så måbende og tænker: "hva' fanden skete der lige der?"
Sikkert et internt vædemål.
Eller også må det da vidst være sådan nørder måler deres tissemænd 'tihi...

Så må vi da også havde favorit bruger.... og ikke noget med at glemme nogen, alle skal på listen. selv Disky....*

*no offence, det var det eneste navn jeg lige kunne huske i min: "fuck hvor skal jeg bare i seng nu, rus"
Gravatar #83 - crazybee
24. maj 2006 06:45
Jeg stempte på ZOPTIKEREN, grundet at han er god til at dele ord korrekt. Well, jeg tror i det mindste at det var ham jeg tænkte på. :D
Gravatar #84 - simonsweb
24. maj 2006 07:02
hvorfor denne afstemning? det giver ingen mening at vi lige pludselig skal til at afstemme om bedste crew medlem!!!
Gravatar #85 - holmen
24. maj 2006 07:19
Hvad med at lave en om det dårligste crew-medlem. Ville da godt se om det stemmerne ville faldo modsat af hvordan de gør nu. (På medlemmerne altså, ikke på hvad er et crew-member?)
Gravatar #86 - Azjo
24. maj 2006 08:52
Meget dårlig afstemning.
Det handler om teamet og ikke den enkelte og det her får det til et ligne et hieraki.
Jeg håber da ikke i tænker sådan ;)
Gravatar #87 - Chokehold
24. maj 2006 11:15
Newz brugerne kan vel godt se at denne poll er en "for sjov" afstemning.

Så fatter ikke dem som begynder at tude fordi de tror at rating systemet er ubrugligt pga. en sjov afstemning. Eller de som skriver at dette er den dårligste poll ever... HVis den er dårlig så lad være med at stemme, der er sgu da alligevel ikke en million i første præmie til den som stemmer.
Gravatar #88 - Jazzy182
24. maj 2006 11:22

Hold nu op, faktum er at alle Polls på Newz.dk er REN underholdning, af den gode slags vel at mærke.

Måske er det IT relateret, måske er det ikke, who cares, bare der er humor bag!

Måske skulle vi lave en poll-section hvor folk kunne stemme om relevante sager - men hvad ved jeg, man kan jo altid besøge Comon.dk eller lign. hvis man vil have noget ligegyldigt statestik...
Gravatar #89 - j_jorgensen
24. maj 2006 11:41
Crew-med-lem? not likely! :P
Gravatar #90 - nerdalmighty
24. maj 2006 12:17
NOOO!!! Nu fører peter_m pludselig, jeg havde allerede glædet mig til en newz gathering her i den rigtige del af Denmark :/ :D
Gravatar #91 - peter_m
24. maj 2006 12:22
#90 bare rolig...tog bare tykt pis på Amokk ;)... han vil så gerne vinde. Jeg udnyttede blot, at man kan ændre på labels i polls efter de er live... :D
Gravatar #92 - amokk
24. maj 2006 12:38
#91 de siger ellers nede i klubben at dit pis ikke er særligt tykt... Men til gengæld lugter det :-/
Gravatar #93 - peter_m
24. maj 2006 12:57
#92 ja ja, godt ord igen ;)
Gravatar #94 - amokk
24. maj 2006 14:41
Troels siger:
Det var ret godt, at han ikke skrev groft pis.. Det ville være klamt :-)
Troels siger:
En ting er tykt pis, men groft pis! Det er spooky shit.
Gravatar #95 - franke1
24. maj 2006 14:49
En stemme på amokk herfra som tak for hjælpen
tidligere.
Gravatar #96 - coday
24. maj 2006 14:59
Hmm hvad afgør om man stemmer flamebait eller "sjov".
Gravatar #97 - Acro
24. maj 2006 15:01
#96 coday:
Indlægget.
Gravatar #98 - amokk
24. maj 2006 15:04
#95 Uha, du vækker minder... Det var den gang jeg var i balance med mig selv... BWAHAHAHAHHA!!!!!!!!!1111oneoneonelevenelevenhundredandeleveneleventhousandonehundredandelevenelevenmillionsonehundredandeleventhouseandonehundredandeleven
Gravatar #99 - coday
24. maj 2006 15:07
#97 Det er tit at samme indlæg får både flamebait og sjov rating.
Og så er det jeg spørger hvad er forskellen.
Gravatar #100 - Acro
24. maj 2006 15:13
#99 coday:
Generelt set så kan man jo sige, at det afhænger af personen, der læser også. Hvis du laver en århusianervittighed (gud forbyde at nogen stadig spilder deres tid med det), så vil mange opfatte den anderledes, hvis de selv er århusianere.

Tænker du på et konkret indlæg?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login