mboost-dp1
Dit foretrukne crew-medlem?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg stemte på amokk, men kun fordi at det var default valg:P
Jeg er sikker på at alle der har stemt på ham på grund af det:P
BTW vi mangler en "DE ER ALLE SYGE I HOVEDET" Eller en anden syg en.
Jeg er sikker på at alle der har stemt på ham på grund af det:P
BTW vi mangler en "DE ER ALLE SYGE I HOVEDET" Eller en anden syg en.
Det er så en af de få afstemninger jeg ikke stemmer i, og det er ikke fordi jeg er "bange" for at de kan se hvem jeg stemte på, for hvorfor i alverden skulle de sidde og se 5-6000 stemmer igennem...
Nææ, problemet er lidt at der er 3, og jeg kan ikke sige at jeg fortrækker den ene frem for de to andre.
De tre er (i samme rækkefølge som i afstemningen):
amokk
Acro
The-Lone-Gunman
De bliver så tæt fulgt af 4 andre, men det er jo ikke det, afstemningen handler om.
Nææ, problemet er lidt at der er 3, og jeg kan ikke sige at jeg fortrækker den ene frem for de to andre.
De tre er (i samme rækkefølge som i afstemningen):
amokk
Acro
The-Lone-Gunman
De bliver så tæt fulgt af 4 andre, men det er jo ikke det, afstemningen handler om.
Det er altid den første der er default valg.
Det ser ud til at de har valgt en alfabetisk liste, hvor lowercafe kommer før uppercase.
Det er altid den første der er default valg.
Det ser ud til at de har valgt en alfabetisk liste, hvor lowercafe kommer før uppercase.
Fandme glad for at jeg sidder ved forskellige computere, så har man altid mulighed for at smide et par stemmer..
Ville måske hellere have "De fortjener alle en stemme"
Ville måske hellere have "De fortjener alle en stemme"
hfp all the way... Hvis ikke andet så pga at hun er eneste kvinde :-) (ok... der kan være et par tøsedrenge ;-) )
minusserne går til dem der selv tager credits fro nyhederne man sender ind, bare de ændrer 3 kommaer og en stavefejl.... you know who you are....
/me hides again
minusserne går til dem der selv tager credits fro nyhederne man sender ind, bare de ændrer 3 kommaer og en stavefejl.... you know who you are....
/me hides again
Jeg har valgt at svare "Hvad? Crew-medlem?" da alle andre svar går imod min religiøse overbevisning. ;-)
/Zkii
/Zkii
Kan godt være mig der syntes det her er langt ude, men for allerførste gang i lang tid har jeg fundet en poll for underlig til at jeg ville stemme med min bruger. Nægter simpelthen at stemme her, og hvis jeg gjorde, så ville det da være "Hvad? Crew-medlem?"
For det første er det da kun en Poll man kører en gang om året og gerne helst ved afslutningen af året som en slags "hvem gjorde det bedste i år" ting.
For det andet kender jeg ingen af de overstående navne hverken personligt eller via Internettets mange muligheder for IM clienter og andet junk.
Sidst men ikke mindst syntes jeg allesammen gør deres til at holde liv i Newz.dk, så de har alle fortjent mindst en stemme hver hvis noget. Andet er da blasfemi...
For det første er det da kun en Poll man kører en gang om året og gerne helst ved afslutningen af året som en slags "hvem gjorde det bedste i år" ting.
For det andet kender jeg ingen af de overstående navne hverken personligt eller via Internettets mange muligheder for IM clienter og andet junk.
Sidst men ikke mindst syntes jeg allesammen gør deres til at holde liv i Newz.dk, så de har alle fortjent mindst en stemme hver hvis noget. Andet er da blasfemi...
#33 amokk:
Sådan bør en sorteringsalgoritme aldrig fungere. Du kan godt lave det omvendt, så du sorterer alfabetisk og så med hensyntagen til små og store bogstaver, men det andet er ubrugeligt i praksis (hvilket vi jo netop har fået demonstreret).
[edit]
Hvilken begrundelse havde du forøvrigt for at bytte om på hmn og hfp? Det er jo små bogstaver altsammen, så det vil alt andet lige være den samme sortering.
Sådan bør en sorteringsalgoritme aldrig fungere. Du kan godt lave det omvendt, så du sorterer alfabetisk og så med hensyntagen til små og store bogstaver, men det andet er ubrugeligt i praksis (hvilket vi jo netop har fået demonstreret).
[edit]
Hvilken begrundelse havde du forøvrigt for at bytte om på hmn og hfp? Det er jo små bogstaver altsammen, så det vil alt andet lige være den samme sortering.
Men det er jo altid noget med en vote så kan få staffs til at svine hinanden til.
Man stemmer jo naturligvis på Acro :)
Man stemmer jo naturligvis på Acro :)
Valget faldt på T-L-G. Han ser absolut mest trucker-stiv ud på sit profilbillede.
(Og desuden er jeg lidt nervøs over hans kontakter til lejemorderene..)
(Og desuden er jeg lidt nervøs over hans kontakter til lejemorderene..)
Der blev skrevet en nyhed med overskriften DAIL: nyt sprog til formatering over for mobile enheder, som senere(før jeg nåede at læse den) blev ændret til Preben Andersen fanger TGG
Se evt lidt ssc her: http://newz.dk/forum/item/64619/
Der blev skrevet en nyhed med overskriften DAIL: nyt sprog til formatering over for mobile enheder, som senere(før jeg nåede at læse den) blev ændret til Preben Andersen fanger TGG
Se evt lidt ssc her: http://newz.dk/forum/item/64619/
Har ingen favorit, så længe jeg får lidt af min daglige nyheds-dosis her fra siden, ja så er jeg tilfreds :)
#38 + #39:
Først og fremmest tak for stemmerne; det varmer ;)
Hvis det ikke fremgik af nyheden, var det nu ikke mig som var ophavsmand til indholdet af nyheden. I forum http://newz.dk/forum/item/64619/#13 er det forsøgt forklaret nærmere.
/peter_m
Først og fremmest tak for stemmerne; det varmer ;)
Hvis det ikke fremgik af nyheden, var det nu ikke mig som var ophavsmand til indholdet af nyheden. I forum http://newz.dk/forum/item/64619/#13 er det forsøgt forklaret nærmere.
/peter_m
Stemte Amokk, da jeg ikke tør tage konsekvensen når han går amok på mig, eller på den anden side, med det hippie hår han havde til cebit, tror jeg ikke han er så slem igen. :)
Ville enlig have stemt på hmn, da han altid kommer med de gode nyheder om nye tiltag der er blevet lavet. Men eftersom han har skuffet mig i den sidste lange tid om den nye side, gik min stemme ikke til ham.
Havde det været en bruger afstemning, havde BurningShadow fået den for sin super gode humor. ;)
Ville enlig have stemt på hmn, da han altid kommer med de gode nyheder om nye tiltag der er blevet lavet. Men eftersom han har skuffet mig i den sidste lange tid om den nye side, gik min stemme ikke til ham.
Havde det været en bruger afstemning, havde BurningShadow fået den for sin super gode humor. ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.