mboost-dp1
Din yndlingskage?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Uh... helt klart chokolade kage!!
Men kan man tælle en tærte med som kage? Hver sommer laver jeg altid en Jordbærtærte, som sjovt nok indeholder jordbær, og sådan en kagetærtebund... Det er en af mine egne farvoritter :P
Hov! Så lige at der stod Jordbær tærte med i afstemningen.. så jeg ikke lige :-/ (Er lige stået op og ser kun halvdelen af teksten....)
Men kan man tælle en tærte med som kage? Hver sommer laver jeg altid en Jordbærtærte, som sjovt nok indeholder jordbær, og sådan en kagetærtebund... Det er en af mine egne farvoritter :P
Hov! Så lige at der stod Jordbær tærte med i afstemningen.. så jeg ikke lige :-/ (Er lige stået op og ser kun halvdelen af teksten....)
mmmmmm citronmåne :)
at fråse sårn en i pausen var bare det bedste :D
og så har jeg sidste skoledag idag, lige før det er en skam :/
at fråse sårn en i pausen var bare det bedste :D
og så har jeg sidste skoledag idag, lige før det er en skam :/
Hvorfor er pandekage ikke med? :(
Valgte drømmekage, da jeg ikke gad "anden"..
Ellers må jeg sige, at min top 5 er:
Lagkage
Pandekage
Drømmekage
Brunsviger (Hvis den er lavet efter fynsk tradition, med massere af snask. :D -Og hvis bageren af denne udtaler det "BrÅnsvir")
Trøffel/Romkugle (som for mig næsten altid har været det samme. Hvis ikke jeg var flyttet til jydeland, ville jeg ikke vide, hvad en trøffel var)
Valgte drømmekage, da jeg ikke gad "anden"..
Ellers må jeg sige, at min top 5 er:
Lagkage
Pandekage
Drømmekage
Brunsviger (Hvis den er lavet efter fynsk tradition, med massere af snask. :D -Og hvis bageren af denne udtaler det "BrÅnsvir")
Trøffel/Romkugle (som for mig næsten altid har været det samme. Hvis ikke jeg var flyttet til jydeland, ville jeg ikke vide, hvad en trøffel var)
hvor er kajkagen? Verdens uovertrufne bedste fråder-kage :) Når man ska være lidt klam, så er det kajkagen der vinder :)
Til dem der forguder cheesecake, kan I ikke komme med en god opskrift? Jeg har prøvet lidt forskelligt. De var ret kedelige, og man kan ikke bare råæde dem uden at få kvalme.
Chokolade, chokolade og mere chokolade, helst så mørkt som muligt, men ofte bliver chokolade kager lidt tørre :(
Så helst en chokoladekage med en masse klumper chokolade i, sådan en der sidder godt fast i bunden (nej ikke brændt, og ikke sticky klistret) og man kan skrabe kage af i en uendelighed er gief :D
Ellers drømmekage fordi det snask der er på er drøm ;)
Kajkage - føj for den lede marcipan, sukker grønhakker, - er ikke mand for mosten :(
Så helst en chokoladekage med en masse klumper chokolade i, sådan en der sidder godt fast i bunden (nej ikke brændt, og ikke sticky klistret) og man kan skrabe kage af i en uendelighed er gief :D
Ellers drømmekage fordi det snask der er på er drøm ;)
Kajkage - føj for den lede marcipan, sukker grønhakker, - er ikke mand for mosten :(
Det blev jordbærkage, trods othellolagkage er en klar vinder! Kig nu på den - hvordan kan man ikke elske den! Chokoladeglassur, flødecreme og marcipan!
romkugler 4-ever!!!
selv med de volsomt stigenende priser på dem er det den billigste og bedste måde at få sit morgen-kage-fiks :D
selv med de volsomt stigenende priser på dem er det den billigste og bedste måde at få sit morgen-kage-fiks :D
Det var dog et svært valg. En drømmekage er god. Men de bedste chokoladekager er altså bedre. Så skal jeg stemme udfra den bedste chokoladekage eller en gennemsnitlig chokoladekage?
I øvrigt har vi til tider fået nogle ganske udmærkede kager til desert, jeg kan bare ikke huske hvad det var for nogen, så jeg ved ikke om de var med på listen.
[url=#18]#18[/url] Ronson
[url=#61]#61[/url] Gladio
I øvrigt har vi til tider fået nogle ganske udmærkede kager til desert, jeg kan bare ikke huske hvad det var for nogen, så jeg ved ikke om de var med på listen.
[url=#18]#18[/url] Ronson
Kage er noget tørt pis. Man bliver tørstig. Og så kaffe til, som ikke slukker tørst? Hvad fanden tænker (primært game) folk dog på?Jeg troede egentlig at gamere var mere til cola og chips end kaffe og kage.
[url=#61]#61[/url] Gladio
Hvad med PandekageNu må jeg altså også se at komme af sted hen på den mexicanske restaurant, hvor man kan få flamberede pandekager til desert.
65 skrev:Brunsviger (Hvis den er lavet efter fynsk tradition, med massere af snask. :D -Og hvis bageren af denne udtaler det "BrÅnsvir")
Hehe, hvis du foretrækker den fynske modifikation af brunsvigeren, så fair nok, men tradition er et stærkt ord, da brunsvigeren har sin oprindelse i nordjylland.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.