mboost-dp1

Det værste din computer har været udsat for?

Gå til bund
Gravatar #51 - Darkbow
17. okt. 2006 14:28
Jeg stemte mig selv da jeg engang i et raseri anfald over windows 98 tog min store nødhammer (dem med beskyttelse om fingrene) og hamrede så mange huller i mit kabinet at jeg smadrede power knappen så den fremover skulle tændes med strikkepinde. Doh!

Eller dengang jeg i endnu et raseri anfald bankede en knyttet næve lige ned oven på mit kabinet (efterfølgeren til computeren fra nødhammer episoden) så skærmen slukkede. Det kostede mig to harddiske og mit mega nice Pioneer 48x slot-in cdrom drev. Dobbelt DOH!

Det har så lært mig ikke at slå mit hardware mere og har heller ikke gjort det siden. Det næste bliver vel at jeg banker min CRT skærm en lige i glasset og brækker min hånd :-/
Gravatar #52 - MiniatureZeus
17. okt. 2006 17:07
#51 Darkbow
Det er så DIG jeg IKKE vil sidde i nærheden af til LAN :/
Du er jo underlig :P ;)
Gravatar #53 - iluka
17. okt. 2006 19:34
Hvor er "En linux installation?" Jeg havde en computer en gang hvor jeg forsøgte mig med at installere linux... der gik 3 uger inden den duede igen, da linux fik smadret boot recorden på disken.
Gravatar #54 - Svindleren
17. okt. 2006 20:41
mig selv, hvor jeg engang døde til n00bs i cs, hvor jeg tog tastaturet og hamrede det ind i min skærm, men blev sq bange bagefter, for troede jeg ikke kunne spille vider men var heldig.. og ikke ret lang tid efter fik min mus samme tur..

vil sq ikke gør det igen >:-D
Gravatar #55 - Mirag
17. okt. 2006 20:47
Hvor er "En linux installation" muligheden ? For newz.dk er da et helt upartisk nyhedsmedie.. er det ikke ?
Gravatar #56 - Seth-Enoch
17. okt. 2006 20:57
Det må være "spændende" at tryne dig i et FPS spil til LAN, og så sidde ved siden af dig....Yirk! :)
Gravatar #57 - Spiderboy
17. okt. 2006 22:35
Hvis Angry German Kid var på Newz, måtte han helt sikkert også stemme sig selv. ;-)
Gravatar #58 - masterbrain
17. okt. 2006 23:11
Kunne desværre ikke vælge Linux eller lignede :(
Gravatar #59 - Darkbow
17. okt. 2006 23:38
#51 og #56 haha det var ikke over et spil jeg hidsede mig op. I nødhammer episoden var det Win 98 på en 486 DX4 @ 100mhz med 16 mb ram og 3 gb harddisk. Den var bare for langsom og fatsvag.

I smadr-harddiske-og-rom-drev episoden var det fordi jeg på en 256 kbps linje var ved at hente en 20 mb fil og en 25 mb fil samtidig. Det havde taget en time at nå henholdsvis 90% på 25 mb filen og 95% på 20 mb filen også crashede Internet Explorer. Det kunne trykket i mit hovede ikke holde til.

Jeg er slet ikke så hidsig den dag idag, det er flere år siden da 256 kbps var noget af det nyeste (tror at 512 kbps var det nyeste), så det er pænt lang tid siden.

Hvis jeg bliver gal over konstant at blive nakket i et spil så rejser jeg mig bare (efter jeg er logget ud af spillet selvfølgelig) og går lidt rundt, så går det over..
Gravatar #60 - Hubert
18. okt. 2006 08:54
"mig selv"

Det var jo mig selv der valgte at smide gnu/linux på kassen... Det var sidste gang det skidt kom indenfor hos mig. Så meget for "reklame snak fra fanboys"

Hvad udbrud angår er det aldrig lykkes mig at ødelægge hardware. Dog brugte jeg altid mit gamle keytronic tastatur hvis jeg skulle til noget lan halløj. Det er så desværre afgået ved døden og det på trods af at det stod pakket væk i en kasse men det blev stadig ramt af kakao da jeg på et tidspunkt væltede en hel liter på gulvet. Og ellers har jeg ødelagt et mindre end et uge gammelt Logitech tastatur ved at hælde mælk i skidtet.
Gravatar #61 - simonsweb
18. okt. 2006 10:13
Stæmte: "Mig selv". Problemet er at når jeg bliver sur på min computer, begynder jeg oftes at sparke på den! Også ender det til sidst med at der er noget der går i stykker, og at jeg tilmed får et raseri-anfald :)
Gravatar #62 - Sikots
18. okt. 2006 14:53
På trods af hårdhændet håndtering af hardware næsten lige fra dag 1 jeg havde computer, er det stadig ikke lykkes mig at smadre hardware på den konto...

Stemte dog "mig selv" alligevel da jeg både har forsøgt mig med Corel Linux og Windows ME... Derudover har jeg engang for længe længe siden haft AMD - det var mit valg og jeg har stadig ondt af bundkortet!
Et spark her og der er det da blevet til, men mine keyboards har altid holdt til at jeg har stået på dem når de har ligget i vejen...

/OT

Missfired cumshot - der knækkede jeg sammen af grin!
Gravatar #63 - themuss
18. okt. 2006 16:41
#62 Du kan komme her forbi til et lynkursus, medbring venligst selv hardware.
Gravatar #64 - m_abs
18. okt. 2006 20:19
Den gamle PCs værste var også dens sidste...

Jeg havde problemmer med min strømforsyning, hvis computeren blev slukket så var den ret svært at få til at tænde, selvfølgelig var det mens jeg var arbejdsløs og derfor flad, så jeg ville lige vente til den første...

Det resulterede i at strømforsyningen en dag dødede totalt (ca. en uge før jeg kunne købe en ny), og brændte min P4 2.8GHz CPU og bundkort af i dens dødsstød.

Hvad falder den ind under? ;)
Gravatar #65 - Hundestejle
18. okt. 2006 20:51
Vil du lære Sikots at ramme rigtigt med sine cumshots?
Ja, okay. hver sin interesse ;)
Gravatar #66 - Sattie
19. okt. 2006 01:11
Som #50 var inde på, synes jeg også der mangler "min mor".
Kan tydeligt huske da hun skulle vande en blomst, som hun havde sat oven på dengang c64.
Har dog fået lært hende efterhånden at man ikke skal vande blomster som står oven på tvet (ja, dengang brugte c64 jo tvet som skærm) - tror hun har fattet det nu :)
Nu har hun da fået sin egen blærbar, så nu går hendes vandingsevner ikke så meget ud over computere mere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login