mboost-dp1
Brænder du dvd'er ulovligt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#48 -
Jeg spurgte ikke hvad det betød. :)
Lad mig så spørge på en anden måde, så du måske forstår hvor jeg vil hen: Kender du alle dem der har svaret her og kan derfor fastslå at alle, eller bare størstedelen er villig til at tage konsekvensen, hvis de bliver taget i at kopiere ulovligt?
Jeg spurgte ikke hvad det betød. :)
Lad mig så spørge på en anden måde, så du måske forstår hvor jeg vil hen: Kender du alle dem der har svaret her og kan derfor fastslå at alle, eller bare størstedelen er villig til at tage konsekvensen, hvis de bliver taget i at kopiere ulovligt?
#50,#51 jeg kan godt se at folk måske ikke vil tage konsekvenserne. Men hvad er alternativet? Gå under jorden, flygte til udlandet? Og hvad er grunden til at folk vræler? Er det fordi de er blevet taget eller fordi de synes loven er forkert.
Så vi kan vel konkludere at folk enten er dobbeltmoralske (de håber at de ikke bliver taget, men synes det er fint at ophavsretten ser ud som den gør) eller civil ulydige (de synes loven er forkert, og viser det ved at bryde den).
Nærmer vi os så enighed?
Så vi kan vel konkludere at folk enten er dobbeltmoralske (de håber at de ikke bliver taget, men synes det er fint at ophavsretten ser ud som den gør) eller civil ulydige (de synes loven er forkert, og viser det ved at bryde den).
Nærmer vi os så enighed?
Har en ide til hvordan vi kan komme kopiering til livs.
Vi afskaffer film/musik mediet, filmrulle, cd, dvd eller hvad det nu kan ligge på.
Og derefter kun oplever disse kunstformer i teatret eller til en koncert.
Så går pengene også mere direkte til selve kunstneren.
Og med al den ekstra tid vi så får, kan vi bruge på alt det vi ellers aldrig får tid til.
Vi afskaffer film/musik mediet, filmrulle, cd, dvd eller hvad det nu kan ligge på.
Og derefter kun oplever disse kunstformer i teatret eller til en koncert.
Så går pengene også mere direkte til selve kunstneren.
Og med al den ekstra tid vi så får, kan vi bruge på alt det vi ellers aldrig får tid til.
#63 Det bliver dyrt i harddiske når man skal aflevere eksamensopgaver på uddannelsesinstitutionerne eller også skal man bare have ekstremt mange disketter ;-)
Afleverede selv omkring 12 cd'er med mit nyligt overståede bachelorprojekt, og det var nu ik fordi de var fyldt ud alle sammen, men HIH elsker bare underlige krav :-S
Afleverede selv omkring 12 cd'er med mit nyligt overståede bachelorprojekt, og det var nu ik fordi de var fyldt ud alle sammen, men HIH elsker bare underlige krav :-S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.