mboost-dp1

unknown

Kina slår igen ned på Internettet

- Via iafrice - , redigeret af tmathiasen

Vi har flere gange her på newz berettet om Kinas stramme linie når det drejer sig om Internettet, og nu slår myndighederne til igen, denne gang mod internetporno.

Kina har godt 87 millioner internetbrugere, hvoraf ca. halvdelen er under 24 år. Det er disse unge mennesker som Kina angiveligt vil beskytte. I går indførtes således en ny lov, der gør det muligt at give udbydere af internetporno fængsel på livstid.

Kina startede allerede midt i juli deres kampagne mod pornoen, og det har ført til flere hundrede anholdelser.





Gå til bund
Gravatar #1 - mcpeterc
7. sep. 2004 08:09
De er jo syge i deres hoveder!
Gravatar #2 - BloodShed
7. sep. 2004 08:18
av for den 8-0
Gravatar #3 - cacba
7. sep. 2004 08:20
Det er jo latterligt... Self skal små børn ikke kigge på det, emn er man små når man er 20 ? eller som der skrives, 24 ?
Gravatar #4 - FISKER_Q
7. sep. 2004 08:27
Ja det slår godt nok "Governor knows best-act" milevidt. :D
 
Gravatar #5 - fastwrite
7. sep. 2004 08:27
Hvis ikke små børn skal kigge på det, så erkender man jo at det ikke er helt uskadeligt. Hvorfor skal "voksne" så bedre kunne klare det?

Jeg er imod al form for porno - det har ingen gavnlig virkning på sexlivet på nogen måde, tværtimod. Det er nedværdigende for kvinder, og flere og flere er da også trætte af at der er så meget der efterhånden bliver gennemsyret af pornografiske billeder.
Gravatar #6 - fastwrite
7. sep. 2004 08:29
I stedet for at kigge på internetdamer, var det måske bedre at du lærer en at kende, og føle den kærlighed der kan vokse mellem to mennesker, og ikke det egotrip der følger af at se det på skærm. Det er virkelighedsfjernt på alle områder.

Nææ du - hende jeg er gift med !! woow !!...
Gravatar #7 - Ramses II
7. sep. 2004 08:31
#5 He he det lød godtnok intermissionsk :D ...
Gravatar #8 - XorpiZ
7. sep. 2004 08:35
#5

Fordi voksne er mere modne og bedre kan kapere den virkelige verden end små børn?

Og du ved da ikke, om porno har gavn på sexlivet hos nogen?
Gravatar #9 - fastwrite
7. sep. 2004 08:35
#5 - tjaa - det ved jeg nu ikke. Jeg er ikke i indre mission, men jeg har min mening omkring det.

Jeg synes bare, når jeg så'n skuer ud over vores lille vestlige smørhul, at verden bliver mere og mere underlig, og jeg tror helt klart at den lette adgang til pornografien er en af grundene til det.

Det er tit, når man fanger en forbryder, der har gjort slige ting ved børn/unge/voldtægt - u name it - at de har haft adgang til stærk form for pornografi - hvilket har forskruet deres sikker i forvejen lidt forskruet hjerne, og mener at alle kvinder godt kan li' at blive voldtaget, for det kan de i de ting han har set/læst.

bare min mening..
Gravatar #10 - fastwrite
7. sep. 2004 08:36
Men som jeg skrev før - alle kan godt blive enige om at det ikke er godt for børn - hvorfor er der så ikke noget i vejen med det når man er blevet voksen?!

Jeg kan ikke finde nogen fornuftig forklaring på det.. Men det kan være at I kan oplyse mig ;o)
Gravatar #11 - fastwrite
7. sep. 2004 08:41
#8 - At voksne er mere modne er jo ikke ensbetydende med at de bedre kan klare det... har du nogensinde set en moden pære overleve et fald til jorden, uden at få buler? ;o)

Jeg ved ikke om sexlivet ikke har gavnet nogen, men jeg ved bare at mange (!MANGE!) ægteskaber har lidt på grund af at fx manden har kigget på porno - det får hustruen til at føle sig mindre værd, og kan hurtig miste sin selvagtelse. Det er jo rent ego at kigge på sådan noget - i stedet for at give det til sin hustru.

eller hvad?
Gravatar #12 - XorpiZ
7. sep. 2004 08:47
#11

Nej nej, men langt de fleste voksne er godt klar over, at porno og sex ikke har ret meget med hinanden at gøre. Men at gå derfra og så til at sige, at de ikke kan klare at se på det, er da lidt af et spring :)

Og jeg ved nu ikke om, det er egoistisk at kigge på porno. Nogle mænd bliver bare underholdt af det og, hvor sygt det end lyder, lærer de fra det. Andre bruger det som inspiration og endnu andre synes bare det er frækt. Selvfølgelig er der nogen, som ikke kan se det frække i det, men de skal vel ikke ødelægge det for resten :)
Gravatar #13 - FISKER_Q
7. sep. 2004 08:48
#11, Genialt der er virkelig nogle der kan se igennem den fysiske alder.

Jeg er enig, det mindre som sagt meget om noget "Governor knows best-act"(Se Simpsons sæson 15 episode 21, som vist omhandler "Patriot-act").
 
Gravatar #14 - fastwrite
7. sep. 2004 08:53
#12 - Jeg ved (eller - jeg har læst) at pornografiske billeder gemmer sig i ens sind resten af livet, hvorimod fx. misbrug af et stof godt kan forlade kroppen fuldstændigt. Så det er jo en form for ødelæggelse af sindet, selv om vi mener at vi godt kan klare det.

Men igen - det er min mening - jeg respekterer andres holdning til emnet, jeg synes bare det er vildt så meget pornografien har grebet om sig.

Især når man læser at unge piger sælger sex for fx. slik.. det er jo helt vildt... Når sex falder ned i den kategori i ens sind, så er meget da ødelagt i det samliv der bør og skal være i et ægteskab.

#13 - "det kaldes ironi" :o)
Gravatar #15 - XorpiZ
7. sep. 2004 09:03
#14

Jamen jeg er enig i at unge piger, der sælger sex for slik er ulækkert. Det er også derfor jeg siger, at voksne godt kan klare det :)

Jeg ved ikke lige helt, hvordan jeg skal forstå det med, at pornografiske billeder gemmer sig i ens sind.. den må du gerne lige forklare.
Gravatar #16 - bnm
7. sep. 2004 09:04
#10 din logik holder ikke lige: "Det er tit, når man fanger en forbryder, der har gjort slige ting ved børn/unge/voldtægt - u name it - at de har haft adgang til stærk form for pornograf".

Selvfølgelig har de det. Det har ALLE i den vestlige verden. Men derfra gaar du til at konkludere at det har medvirket til den kriminelle handling.

Derudover saa synes jeg det er et usselt argumentationskneb at blande voldtægt af børn/unge ind i billedet. "for hvem kan da have noget imod børn, så i må give mig ret".

Hvorfor skulle porno kun være nedsættende for kvinder? Hvis det da overhoved er nedsættende gælder det vel også, og i lige store mængder, for de mandlige porno-modeller. Men det hører man ikke noget om. Er der nogen der har et offer-kompleks? Evt. på kvinders vegne? (i parentes kan det nævnes at kvindelige pornomodeller typisk tjener langt mere end deres mandlige kollegaer).

Når man erkender at pornografi ikke er for de helt små så er det ikke som du siger fordi man: "så erkender man jo at det ikke er helt uskadeligt.", men fordi at man ikke mener at sexualitet af den art har noget med børn at gøre. Ikke fordi at voksne er mere "hårdføre". Hele den holdning til pornografien, som om den var en eller anden gift man skal være en hvis alder for at kunne tolerere, lugter, for mig, langt væk af en forældet stigmatisering af sexualitet.

Og hvis et forhold, nogensinde er blevet ødelagt af at den ene af parterne har set porno, så vil jeg vove den påstand at den anden part enten har været for jaloux, eller at porno-brugeren ikke har ænset den anden. Som om pornografi ekskluderer et følelsesladet så vel som fysisk forhold til andre....

Og du siger at brugen af pornografi er et egoistisk valg. Jeg kan argumentere at alle handlinger dybest set er egoistiske, men det er en anden filosofisk diskussion, i stedet vil jeg hellere spørge, er den anden partner i forholdet så egoistisk hvis personen ikke har lyst til sex på et givent tidspunkt? Er den anden partner ikke egoistisk hvis personen pålægger den anden ikke at få "afløb" for sine behov, ved f.eks. onani?

Synes det er et utroligt snævertsynet syn på pornografi, der her er blevet lagt for dagen.

[/brevkasse indlæg]
Gravatar #17 - atrox
7. sep. 2004 09:09
Synes det er mere foruroligende at folk herinde slet ikke lægger mærke til at Kina lægger bånd på dets indbyggere og fortæller dem "det her må i ikke se". Har vi ikke lige befriet Iraq for at kunne give disse folk deres rettigheder igen? Ingen regering har ret til at fortælle en person hvordan han/hun skal opføre sig, hvad angår noget så simpelt som sex. Det er jo ren diktatur!
Gravatar #18 - bnm
7. sep. 2004 09:15
#17 atrox: jeg haaber at den holdning til kina og deres behandling af deres borgere mht. menneskerettigheder er implicit (under)forstaaet. :)

kina har den regerings-"stil" at hvad der ikke er for nogen, skal alle beskyttes imod. Derudover saa er det vel ogsaa for at kunne underlægge deres befolkning en kontrol mod alt "vestligt".
Gravatar #19 - RP
7. sep. 2004 09:17
Nu har jeg ikke fulgt Kinas censur så meget, men befolkningen kan vel bare surfe udenlandske pr0n-sites? Så er myndighedernes beslutninger vel intet værd i realiteten.

#9 - angående din kommentar om at verden bliver mere og mere underlig. Min teori er nærmere, at folk er mere oplyst end førhen. Jeg er nu ret sikker på at pædofili, voldtægt osv. var mere udbredt den gang men ingen snakkede om det - idag er det jo lige omvendt. Jeg er lidt uenig i dine synspunkter, men du kan have ret i at unge piger idag fokusere meget på det 'slutty' image - men i mine øjne er det mere Britneys skyld, end pornoen.

Just my 50-cent.
Gravatar #20 - HJ-sprinx
7. sep. 2004 09:19
#16 det er som sagt ud af min mund, bare lidt bedre skrevet :)Et virkelig godt indlæg, thumbs up.
Gravatar #21 - koger
7. sep. 2004 09:28
Tror i selv at porno ikke har været med til at ødelægge mange af alle de ægteskaber og forhold der går i stykker?

Jeg har desværre selv tidligere fyldt mig med porno og jeg hader det og fortryder det, hvorfor? fordi det har ødelagt noget i mig!

Og så kommer den store "overraskelse", ja jeg er kristen, og nej det er ikke kedligt tværtimod det er frihed *S*. Frihed fra ensomhed og overfladiske bekendtskaber, afhængighed af en computer...

Synes du jeg er tosset? Det er OK!, men har du brug for "hjælp" så er det her et sted at starte www.oplevjesus.dk eller prøv at se DR, kl. 20.00 i aften.
Gravatar #22 - FISKER_Q
7. sep. 2004 09:33
#19 Kina har sådan set lidt deres eget "internet" derovre. Alle linier ud kører igennem en form for kontrol.
 
Gravatar #23 - Budda-X
7. sep. 2004 09:34
Hvad er nu det for noget religiøs propaganda... føj da...
Gravatar #24 - lean
7. sep. 2004 09:38
Danmark slår igen ned på internettet

Vi har flere gange her på newz berettet om Danmarks stramme linie når det drejer sig om Internettet, og nu slår myndighederne til igen, denne gang mod forbrydelser imod ophavsretsloven.
Danmark har godt 3 millioner internetbrugere, hvoraf ca. halvdelen er under 24 år. Det er disse unge mennesker som Danmark angiveligt vil beskytte. I går indførtes således en ny lov, der gør det muligt at give udbydere af ophavsretsbeskyttet materiale fængsel på til 5 år.

Hvis man ellers ser bort fra typen af sager, bruger Danmark nøjagtig de samme metoder til at kontrollere internettet (det er med småt) som Kina. Vi har endda lovpligtig opsnapning af alle pakkers fra/til adresse og tidspunkt - som skal gemmes i et år.
Så kan man diskutere hvad der skal kontrolleres til højre og venstre, men der er ikke langt fra at Danmark kan komme i samme situation som Kina - det er bare lovene der mangler.
Gravatar #25 - Anders Kusk
7. sep. 2004 09:39
#23

Sagde manden med navnet "Budda-X" :)
Gravatar #26 - Budda-X
7. sep. 2004 09:40
#25
Jeg må godt! =) Hader bare når folk skal oplyse om deres religion osv. Hvis jeg havde brug for det, så opsøgte jeg nok selv den information.
Gravatar #27 - HJ-sprinx
7. sep. 2004 09:43
afhængighed af en computer, den har godt nok været oppe at vende mange gange, men #21 hvis du synes du har det godt med det du laver er det jo fint. Men hvis andre hygger sig bedst foran spanden er det vel også OK?
Gravatar #28 - Phearaz
7. sep. 2004 09:47
#11 [ Det er jo rent ego at kigge på sådan noget - i stedet for at give det til sin hustru.]

Nu kan det godt være at du har en bundliderlig hustru der altid er klar på ethvert udspil fra dine liderlige tankers side, men det har vi skam ikke allesammen.. langt fra!.. mange har jo faktisk slet ikke nogen der kan give afløb for den slags. Netop derfor er pornoen så udbredt. Jeg kan godt love dig for at jeg giver min kæreste alt det hun vil have og lidt til.. hun lider skam ikke under at jeg kigger lidt porn på PC'en mens hun ikke er til stede.
Gravatar #29 - Copyright
7. sep. 2004 09:48
#14

/ironi start

ved du hvor dyrt slik det er og de kan dælme spise meget!!!

/ ironi slut

--------------------

Nå men at Kina forbyder pron over internettet viser jo bare at de er tossede i hovedet, porno er en ting som man skal have frihed til at vælge - kommunist som kristen som muslim som som som intetkøn - ja hvad ved jeg.

Ja man skal jo selvfølgelig også have mulighed for at fravælge det - hvis man mener man bliver bombarderet med det i tide og utide.
Gravatar #30 - bnm
7. sep. 2004 09:54
#27 HJ-sprinx: tak for de rosende ord tidligere. Mht. "afhængighed", bare jeg ikke skal opleve en til nyhed der nævner "iiiiih" hvor meget dopamin computer(spil/brug) kan frigøre hos nogen saa er jeg glad.

"[navn paa computerspil] frigiver mere end x gange saa meget dopamin som [navn paa narkotikum]!" - Ja, dopamin er ligesom et stof hjernen producerer for at signalerer glæde ved noget. Var det ikke for stoffet (og en raekke andre) var følelsen der ikke. Virker som om nogen journalister ikke lige har indset at der er en kemisk forklaring paa ting, og istedet ser eller soeger et afhængighedsforhold.

#24 lean: interessant spoof paa nyheden. Og du har da ret. Bortset fra at i dit danske eksempel saa er fokus nok at regeringen gaar virksomheders ærinde pga lobbyisme og i kina eksemplet er regeringen big brother for alle, med ekstreme straffe klar til alle "afvigere".
Gravatar #31 - fastwrite
7. sep. 2004 09:54
#28 - hvorfor kigge på porn når hun ikke er til stede?

HVad med at have lidt tålmodighed, og så give hende, når hun kommer hjem?
Gravatar #32 - HJ-sprinx
7. sep. 2004 09:55
Man kan da sagtens vælge porno fra?
vi har f.eks ikke MTV og hvis du undlader at se boogie på Dr1 mener jeg det er, så er du allerede ovre de frække frække musikvideoer.

på nettet kan du jo bare nøjes med at læse jyllandsposten eller en anden avis uden side 9 pige. man behøver jo ikke skrive "sex, pron, etc." i google når man bruger nettet ;)
Gravatar #33 - Anders Kusk
7. sep. 2004 10:04
#31

Fordi det er folks eget valg. At du kommer med din morale og "gode" råd hjælper ingen. Folk er tilfredse med tingende som de er, så hvorfor ødelægge det for dem?

Det er naturligt at hankønnet har en større seksueldrift end kvinder har, det er både hvad vores krop siger, vores natur siger og hvad vores kultur siger. Denne drift kan ikke alle få tilfredsstillet, så de bruger porno.

Med hensyn til overgreb i form af voldtægt osv. er det ikke pornoen der er skyld til dette. Grunden til at nogen begår voldtægt er at de har et forkert syn på deres egne drifter. Porno har ingen direkte betydning på kvindeundertrykkelse.
Gravatar #34 - atrox
7. sep. 2004 10:13
Hvorfor er en afhængighed altid forbundet med noget dårligt? ALLE er afhængige af et eller andet. Hvad enten det er motion, cola, narkotika, computere, gåture i parken, børns latter osv osv osv. Afhængighed betyder jo bare at man ønsker at udføre en handling mange gange fordi den giver en god følelse i kroppen (dopamin ;)) Hvad er der galt i at man får det godt af porno, blomster eller skiløb i sverige? Det er da fuldstændigt naturligt. Kan virkelig ikke se hvorfor porno er skadeligt. Alle der ser porno, gør det fordi de godt kunne tænke sig lidt "spice" i deres sex-liv og hvem kunne ikke det? En fritidscykelrytter ser da også Tour de France, fordi det er spændende og appelerer til personens interesser.
Gravatar #35 - Jake_the_Snake
7. sep. 2004 10:31
Atrox hvor er din signature da bare dejlig velvalgt til denne pronodebat :o)
Gravatar #36 - shadowsurfer
7. sep. 2004 10:52
Porno er ikke altid af det onde! det kan være med til at sætte lidt fut i et ellers dødende sexliv! mange ægteskaber ryger netop fordi sexlivet ryger!

while(mands_sextrang > kvindes_sextrang && mand husker at porno != virkelighed)
{
Giv_mand_afløb_via(porno);

if(! mand husker at porno != virkelighed)
{
nægt_mand_adgang_til(porno);
return -6;
}//if(! mand husker at porno != virkelighed)

sexliv = udtake_inspiration(porno) - nedværdigelser_der_ikke_er_ønsket[];

}//while(mands_sextrang > kvindes_sextrang && mand husker at porno != virkelighed)


OK bare kald mig nørd...

Optimere gerne min algo ;-)
Gravatar #37 - HJ-sprinx
7. sep. 2004 10:56
#36 ROFL :|
Gravatar #38 - bnm
7. sep. 2004 11:04
#36 if konstruktionen bliver aldrig sand. Saa, vedmindre compileren fjerner den (naeppe da der indgaar variable), saa er den undvaerlig. Men det var maaske din pointe. ;)
Gravatar #39 - shadowsurfer
7. sep. 2004 11:29
#38

Hvad mener du med det aldrig bliver sandt?

--
Iden bag:

Når en mand har større sexlyst en kvinden og han ved porno ikke er virkeligheden, skal han havde afløb for sin sex trang unden det går ud over kvinden. Hvis han tror prono er virkelighed (skal checkes inden næste skridt, det kommer vi til) skal han nægtes adgang til porno og der bliver retuneret -6.
hvis han stadig husker at porno ikke er virkelighed, trækkes der inspiration fra porno ud og den for nedværdigelse kvinden ikke ænsker trækkes fra.
Løkken køre så igen hvis manden stadig har en større sextrang end kvinden og en stadig husker at porno ikke er virkelighed.


Denne kode stump kan måske søger for at sexlivet ikke ryger, der kommer nu inspiration sålænge manden ikke tror porno er virkelighed.

Evt udvidelse kunne være:

while(mand_syntes_sexliv == kedeligt && kvindesyntes_sexliv == kedeligt)
{
se_sammen(porno);
if(! mand_husker_at_porno != virkelighed && ! kvinde_husker_at_porno != virkelighed)
{
$mand_lyst = udtake_inspiration(porno);
$kvinde_lyst = udtake_inspiration(porno);
$sexliv == fælledsmængde($mand_lyst,$kvinde_lyst);
}//if
}//while
Gravatar #40 - shadowsurfer
7. sep. 2004 11:31
Måske det var på tide at indse man ikke skal blande studiet sammen med alt ting... tisk tisk, gæt hvilke kurser jeg følger på universitet iøjeblikket... ja bla algoritmer og datastrukture... jaja jeg er en nørd!
Gravatar #41 - bnm
7. sep. 2004 11:43
du tjekker den samme variabel i hver iteration af whilen som du goer i if konstruktionen. saa derfor er if'en aldrig sand. whilen er fejlet foer det negerede udtryk evaluerer til sandt i if'en.

while(mands_sextrang > kvindes_sextrang && mand husker at porno != virkelighed)
..

if(!mand husker at porno != virkelighed)

jeg havde dm02 for 3 aar siden, og det har ikke lige umiddelbart noget med det her at goere :)
Gravatar #42 - shadowsurfer
7. sep. 2004 11:53
Ja, jeg tjekker !mand husker at porno != virkelighed både som while betingelse og igen inden i while loppen, det er normalt doublet konfekt og skal derfor fjernes, men efter hvergang der er giver afløb via porno er man mød til at tjekke om det stadig gælder inden "sexliv = udtake_inspiration(porno) - nedværdigelser_der_ikke_er_ønsket[];"

Problemet er at han skal stoppes inden han begynder at få afløb via porno og igen inden hvis det har ændret sig efter han har fået afløb, så der ikke kommer uheldige ting ned i variablen sexliv!
Gravatar #43 - carb
7. sep. 2004 11:58
#42
Så er du nødt til at lave et tjek på om

Giv_mand_afløb_via(porno)

har ændret på om

mand husker at porno != virkelighed

er sand eller falsk

(edit: det var vist også det du mente, sorry)
Gravatar #44 - bnm
7. sep. 2004 12:07
#43, yeah, og man skal goere det hele tiden eller indfoere en laasemekanisme, hvis koden ikke er threadsafe. Men han kunne ogsaa bare have sagt at giv_mand_afløb_via(porno) var destruktiv og modificerede globale variable og data der ikke var givet med som parametre :)
Gravatar #45 - dcgeek
7. sep. 2004 12:26
Man kalder Kina for et ekspertstyre.
Det er da også meget fedt, at det er eksperter der styrer samfundet. Der er bare lige det problem, at eksperterne ikke anvender deres ekspertviden til at nå frem til deres konklusioner, som lovgivningen skal baseres på. De anvender deres subjektive følelsesladede konklusion bestemme landet, og så kan det ikke længere kaldes et teknokrati.

Et land skal ikke styres af følelser. Det skal styres af kolde og kyniske "biologiske robotter" om man vil kalde det, der går efter det rationelle, og undlader at basere deres konklusioner på deres følelser, men hvad deres beregninger har vist. Det er sådan et samfund jeg ønsker. Og nu har jeg da også set, at at jeg åbenbart har taget fejl, når jeg i så lang tid har troet, at Kina var et ekspertstyre (som nogen også siger det er, da over 90 % af ministrene er akademikere). Det er et samfund, hvor eksperterne har fået magt, men hvor de ikke anvender deres ekspertviden til at basere deres konklusioner. Nej, istedet tager folk bare en hurtig uddannelse, kalder sig akademikere, og kan derefter gøre hvad der passer dem.

Nu skal i ikke tro, at jeg synes det vestlige demokrati er bedre end Kina's "ekspertstyre". Den vestlige verden er også styret af følelser, dvs. det er følelser, der bestemmer restriktionerne over for borgerne frem for egentlig logik.

Vi ser det nemlig her hjemme i Danmark.
Kirkeministeren kritiserede en præst for ikke at tro på gud.
Med andre ord: Et statsoverhovede har gennem statslig virksomhed kritiseret en borger for ikke at følge irrationel tankegang og for ikke at tro på gud.

Med andre ord: Staten kritiserer en borger for ikke at tro på gud.

Vi kan så forkorte yderligere:

Staten ønsker religion.

Dansk Folkeparti og Kristendemokraterne, samt De Konservative var imod afskaffelsen af værnepligten. Det var Venstre også. Men forskellen på dem var, at da V ville beholde den af sikkerhedsmæssige årsager, og fordi andre ting skulle opprioriteres, og derfor skære den ned og ændre på den, så ville DF, KD og K beholde den i dens daværende form. Ikke pga. noget rationelt. Men pga. noget så følelsesladet som at det er en del af den danske kultur at have værnepligt.
(nu slap jeg heldigvis for den, men jeg væmmes stadig over den irrationelle, følelsesladede tankegang der ligger til grunde for magtanvendelse).

Logik frem for følelser. Det er det eneste motto en regering bør have!
Gravatar #46 - bnm
7. sep. 2004 13:00
Der indgaar foelelser i mange beslutninger uden at de bliver mere eller mindre logiske. Ikke alle problemer kan afgoeres oekonomisk. Hvad er "nok" hjemmepleje? Hvad er "nok" tid med boernene for boernefamilier? Hvad er en acceptabel levestandard? Alle den slags definitioner har foelelser inde over dem, men det betyder ikke at de ikke er logiske... Der er bare flere variable end du giver udtryk at have kendskab til ;)

Naar det saa er sagt, saa ville jeg ikke leve i et land drevet af smagsdommmere og formyndere.. Og det er maaske mere den slags du taenker paa.

Jeg saa ogsaa helst at politikere udelukkende traf beslutninger efter deres rationale, og ikke for at diktere en personlig praeference.
Gravatar #47 - hr. værk
7. sep. 2004 13:18
det er ret interessant at se hvordan en diskussion om porno lynende hurtigt tiltrækker religiøse....

hvad fanden er der med religion og sex??

nice program iøvrigt fattede pointen med det lige med det samme.
Gravatar #48 - fastwrite
7. sep. 2004 13:25
#47 - ved ikke om der gik religion i det - jo, måske lige med ham oplevjesus.

Men der står faktisk en del om sex i Bibelen, nu vi taler om religion.

Der er jo ikke noget galt med sex - det er da en vidunderlig ting, når den bliver udøvet mellem to mennesker der elsker hinanden, og ifølge Bibelen, og vores tro i Danmark, sker i ægteskabet.

Sex er jo ikke alt - der er også ømheden, kærligheden, omsorgen, respekten for den anden etc. etc. Sex er så et dejligt krydderi!
Gravatar #49 - soopy
7. sep. 2004 13:42
--------------------------------------------------------------
#11->sagde At voksne er mere modne er jo ikke ensbetydende med at de bedre kan klare det... har du nogensinde set en moden pære overleve et fald til jorden, uden at få buler? ;o)
-----------------------------------------------------------------

Ehhhh nu.... hmmm.... det kan godt være at det er fordi at jeg er umoden... Men jeg kan altså simpelt hend ikke gennemskue ligheden mellem, Den måde som en pære absobere den potentielle energi fra tynte kraften, Når den kommer i kontakt med en molikylær struktur, der er mere robust en pæren selv.

og udviklings prosessen i en meneskelig hjerne.
Gravatar #50 - MegaCore
7. sep. 2004 14:05
#33: Mænd har IKKE større sexlyst end kvinder. Det er forlængst bevist. Den kommer bare til udfoldelse på andre måder. B.l.a. er den i vores kultur mere kropsfikseret.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login