mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Woller har ret: http://www.zolved.com/synapse/view_content/24893/W...
#3806 Correction:
x ture minus 3 plus 1
Fag:
Kan man få sugerør, som ikke kravler op af den sprudlende væske det er stukket ned i? (Her snakker jeg om alm. sugerør og ikke tunge sugerør med krøller.)
x ture minus 3 plus 1
Fag:
Kan man få sugerør, som ikke kravler op af den sprudlende væske det er stukket ned i? (Her snakker jeg om alm. sugerør og ikke tunge sugerør med krøller.)
Dreadnought (3807) skrev:#3806 Correction:
x ture minus 3 plus 1
Hvad er x? :P
Ubekendt.pewbe (3808) skrev:Dreadnought (3807) skrev:#3806 Correction:
x ture minus 3 plus 1
Hvad er x? :P
vandfarve (3718) skrev:Tripple O Ninja is not going to die
Jeg leder efter en bestemt sang, som jeg ikke helt kan finde. Jeg ved, at den er lavet af over "[url= My Rolex[/url]" eller måske er den originale sang, som "Wearing My Rolex" er rippet fra, men pointen er den samme:
Kender du en version af denne sang, som er en smule mere rå (jeg mener, at bassen er vildere i den sang, som jeg leder efter), og hvor den kvindelige vokal ikke er med? Den skulle være relativ kendt, da jeg mener, at P3 har spillet den version...
Yeah? Nej? Måske? Okay...
[url=
Den hedder selvfølgelig "Radio Edit" til sidst! Det kunne jeg have sagt mig selv. Fååårk!
Mos:
Kan man undre sig over at denne køler ikke er så effektiv længere?
Kan man undre sig over at denne køler ikke er så effektiv længere?
Nej, men den har været i et rum med gulvtæppe i lidt over 5 år.
*EDIT* Kølepastaen er hærdet så hårdt at det ikke engang kan skrabes af.
*EDIT* Kølepastaen er hærdet så hårdt at det ikke engang kan skrabes af.
Kender det alt for godt
Ordner computer for min morbror og deres familie
Der er ikke beskidt men har renset rigtig mange blæsere, rigtig mange gange, fordi der ligger et ordentlig tykt tæppe af brundt skidt blandet med et par års cigaretrøg.
Og jeg har prøvet mere end én gang at forsøge at puste det væk og få noget tilbage i munden når jeg trækker vejret ind og jeg er ved at brække mig hver gang..
Tager altid et billede af køleren før rensningen og smider den på skrivebordet, det har dog ikke hjulpet endnu..
Ordner computer for min morbror og deres familie
Der er ikke beskidt men har renset rigtig mange blæsere, rigtig mange gange, fordi der ligger et ordentlig tykt tæppe af brundt skidt blandet med et par års cigaretrøg.
Og jeg har prøvet mere end én gang at forsøge at puste det væk og få noget tilbage i munden når jeg trækker vejret ind og jeg er ved at brække mig hver gang..
Tager altid et billede af køleren før rensningen og smider den på skrivebordet, det har dog ikke hjulpet endnu..
Ser desværre tit kølere der er i den forfatning.
Rekorden var dog en computer der lå så meget støv i at det dækkede lydkortet der sad i nederste PCI (eller var det isa på det tidspunkt).
Ser desværre tit kølere der er i den forfatning.
Rekorden var dog en computer der lå så meget støv i at det dækkede lydkortet der sad i nederste PCI (eller var det isa på det tidspunkt).
Prøvedeogså da jeg var ude hos en ældre herre som havde en gammel Dell han havde arvede fra sin søn. Den startede i op og kørte fint, indtil man f.eks. åbnede IE hvor efter den døde. I starten troede jeg det var noget virus malværk, da den også døde når jeg prøvede at installere AV. Da jeg så åbnede pc'en lå der nok 3-4 cm støv og hår, og blæseren over CPU'en var så indviklet i hår, at den stort set ikke kunne køre. Og dum som jeg var, tog jeg den komprimeret dåse og ville lige sprøjte det værste støv væk, med det resultat at der var støv i hele værelset og der stank af gammelt støv og røg, og der skulle 1,5 L cola ned, før jeg følte at jeg ikke blev kvalt af støv :-¤
Hvorfor virker monster madness (et spil) ikke når jeg har købt det ærligt og redeligt, jeg har prøvet at patche det, køre det kompatibelt med xp, som admin, finde crack til både upatchet og patchet version......
den eneste måde jeg kan starte det på lige nu er ved at bruge noget der på nettet beskrives som RUNME kommandoen, men så starter den op som et 640x480 vindue og der er ikke mulighed for at modificere graphichs options inde i spillet.
help me :(?
den eneste måde jeg kan starte det på lige nu er ved at bruge noget der på nettet beskrives som RUNME kommandoen, men så starter den op som et 640x480 vindue og der er ikke mulighed for at modificere graphichs options inde i spillet.
help me :(?
Gul kål:
Hvor finder man en lampefatning med kontakt, som tændes ved at hive i en snor/kæde? (Gerne krom/messing)
Hvor finder man en lampefatning med kontakt, som tændes ved at hive i en snor/kæde? (Gerne krom/messing)
Er det bare mig der er nærtagene, eller er det voldsomt irriterende at Samsung telefoner er så fandens svære at låse op?
#3823 Det er et sted i mellem 30 og 90 sekunder. Jeg sad sidste år i et kontormiljø, hvor der var en med en rigtig radio tunet til P3. Og af og til kom der en som hørte P3 via netradio. For det meste var der et delay på ca. 30 sekunder, men en gang var der næsten 90 sekunder mellem live P3 og "re-live" P3.
Spørgsmål:
Når en telefon har "Integreret A-GPS", betyder det så "almindelig GPS med A-GPS" eller "kun A-GPS"?
Hvis det kun er A-GPS så koster det vel dataforbrug og derved penge?
Når en telefon har "Integreret A-GPS", betyder det så "almindelig GPS med A-GPS" eller "kun A-GPS"?
Ronson (3825) skrev:Spørgsmål:
Jeg er stærkt overbevidst over, at det er en "almindelig" A-GPS, så den vil koste dataforbrug, når du downloader kortene.
Mange (hvis ikke alle?) af Nokias telefoner understøtter dog både cache og download af kort igennem din PC fra deres hjemmeside. Dvs. at du i praktisk (har aldrig fået det til at virke på min N79) kan hente hele Danmark og bruge din A-GPS gratis.
Jamen.. det er jo det jeg spørger om, om "Integreret A-GPS" betyder "almindelig gratis GPS-modtager + Assisted GPS med dataforbrug"
Wikipedia skriver at nogle A-GPS-enheder ikke indeholder almindelig GPS. Jeg synes også 1299,- kr er meget billigt for en mobil med rigtig GPS.
Grunden til jeg spørger er fordi min mor leder efter ny mobil, og det ville jo ikke være en dum ting med integreret GPS.
Wikipedia skriver at nogle A-GPS-enheder ikke indeholder almindelig GPS. Jeg synes også 1299,- kr er meget billigt for en mobil med rigtig GPS.
Grunden til jeg spørger er fordi min mor leder efter ny mobil, og det ville jo ikke være en dum ting med integreret GPS.
http://europe.nokia.com/support/product-support/52...
Det lyder til den understøtter traditionel GPS og A-GPS ifølge ovenstående
Så må mutti have sådan en.
Det lyder til den understøtter traditionel GPS og A-GPS ifølge ovenstående
Så må mutti have sådan en.
Ronson: Jeg har tidligere spurgt om noget lignende i denne tråd. På min Nokia E52 kan jeg slå A-GPS fra og få en helt eller næsten præcis position (jeg har kun prøvet indenfor forskellige steder i landet). Den er helt op med at tælle op i data, så jeg går stærkt ud fra at den kun bruger alm. GPS.
#3832 Woller
Hvis du har "God mad - let at lave" er der et afsnit om gæstemad, men der står vist ikke så meget om prisen
Hvis du har "God mad - let at lave" er der et afsnit om gæstemad, men der står vist ikke så meget om prisen
#3832 Min egen favorit til mange personer er ris med paprikasovs med enten kød i tern eller hakkekød. Kun JustEat er nemmere.
Men ellers kan jeg også anbefale 'God mad - Let at lave'.
Men ellers kan jeg også anbefale 'God mad - Let at lave'.
Kunne man ikke lave sådan så Blu ray afspillere kunne hente undertekster på nettet? Hader at man ikke finder dokumentare med danske undertekster nogensteder.
selvfølgelig. men hvis man hører sted navne og sådan. så er det rart nok at vide hvordan de staves. Det kan man selvfølgelig også på engelsk. men det er nu rart at ting også fungere på dansk...
Hvor mange gange kan man splitte et analogt tv-signal, førend det kan mærkes, og man altså skal have fat i en forstærker?
Daniel-Dane (3842) skrev:Hvor mange gange kan man splitte et analogt tv-signal, førend det kan mærkes, og man altså skal have fat i en forstærker?
Fra en stueantenne? Jeg har fået anbefalet "nul". Dvs. kun ét apparat uden antennefordeler med forstærker.
Men det kommer vel helt an på hvor godt signalet er til at starte med. Nogle steder skal der forstærker på bare for at få godt signal til ét apparat.
den helt rigtige side til sprøgsmålet:
Jeg har en induktionskomfur;
- der kan kun benyttes gryder, potter og pander ell. lign. der
er magnestiske. ( indeholder jern eller blandinger heraf )
? MEN HVORFOR KAN ALUMINIUMS ( OGSÅ: SØLVFOLIE PÅ RULLER )
BLIV VARM OG RØDGLØDENDE. ( den er ikke synlig magnetiske).
En alumiums-gryde/ - fad / - kande bliver ikke varm.
Det var ikke et eksperiment, men ved en fejl lagde jeg et stykke
folie på pladen, som så tændte???
...........
Jeg har sendt spørgsmålet til videnskab.dk; men af en eller anden grund kan man ikke spørge direkte - spørgsmålet bliver måske besvaret hvis de trækker det " op af hatten" i en spørgerunde.
Jeg har en induktionskomfur;
- der kan kun benyttes gryder, potter og pander ell. lign. der
er magnestiske. ( indeholder jern eller blandinger heraf )
? MEN HVORFOR KAN ALUMINIUMS ( OGSÅ: SØLVFOLIE PÅ RULLER )
BLIV VARM OG RØDGLØDENDE. ( den er ikke synlig magnetiske).
En alumiums-gryde/ - fad / - kande bliver ikke varm.
Det var ikke et eksperiment, men ved en fejl lagde jeg et stykke
folie på pladen, som så tændte???
...........
Jeg har sendt spørgsmålet til videnskab.dk; men af en eller anden grund kan man ikke spørge direkte - spørgsmålet bliver måske besvaret hvis de trækker det " op af hatten" i en spørgerunde.
Det er grundet "Eddy Curent" effekten.
Man bruger det for eksempel på verdens hurtigeste bil (thrust 2) so bremser. En almindelig aluskive, hvor man så flytter magneter tæt på.
Det er grundet "Eddy Curent" effekten.
Man bruger det for eksempel på verdens hurtigeste bil (thrust 2) so bremser. En almindelig aluskive, hvor man så flytter magneter tæt på.
Fællesantenne. Vi har lige nu to fjernsyn, hvor vi har splittet signalet direkte fra vægstikket. Hvordan vil et svagere signal se ud? For billedet ser nemlig ikke værre ud. Vi overvejer at udvide til 4 fjernsyn.
Fællesantenne. Vi har lige nu to fjernsyn, hvor vi har splittet signalet direkte fra vægstikket. Hvordan vil et svagere signal se ud? For billedet ser nemlig ikke værre ud. Vi overvejer at udvide til 4 fjernsyn.
Hvor mange tv man kan have på et antennesignal kommer an på hvor godt indgangssignal man har. Hvis du f.eks. har 60 dB så vil jeg ikke splitte det ud til mere end 2-3 tv uden forstærker. Ved 70 dB vil jeg sige 4-5 tv.
Men vælg en ordentlig splitter og ikke et t-stykke. En ordentlig splitter taber ikke mere end måske 4 dB pr udgang.
Hvis du ser at de høje frekvenser får støj på så skal du bruge en forstærker med tilt-funktion, der forstærker de høje frekvenser mest.
NICAM er vist et digitalt lydformat, måske er derfor lidt støj i signalet ikke rigtig har noget at sige.
Men vælg en ordentlig splitter og ikke et t-stykke. En ordentlig splitter taber ikke mere end måske 4 dB pr udgang.
Hvis du ser at de høje frekvenser får støj på så skal du bruge en forstærker med tilt-funktion, der forstærker de høje frekvenser mest.
NICAM er vist et digitalt lydformat, måske er derfor lidt støj i signalet ikke rigtig har noget at sige.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.