mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (3502) skrev:w00p:
Hvordan kan dyr tåle at ryste så voldsomt med hovedet?
Deres hjerner er vel isoleret af fedtlag og væske bedre. Hvis nerverne og fibrene, der forbinder hjernestrukturen og kraniet, er meget fleksibelt og meget elastisk, så er det ikke umuligt, at hjernen holdes i relativ ro, mens hovedet roterer så hurtigt.
Bare en tanke.
Doh09 (3505) skrev:#3504 kan mennesker tage varig skade af at headbange :P?
Fodboldspillere kan i hvert fald blive hjerneskadet af at heade til bolden for ofte, så det lyder sandsynligt, at man også kan tage skade af at headbange... Men så skal det virkelig også være voldsomt!
Doh09 (3503) skrev:Feliz navida:
Har du AIDS?
Det ved jeg ikke.
I den forbindelse, er det så en myte eller sandhed at testning af kønssygdomme bliver udført på mere eller mindre direkte maschokistiske metoder, eller foregår det mere humant nu om dage? For jeg overvejer at gribe knoglen og få en tid ved doktor Mengele.
Så skal du skynde dig. Jeg har skrevet 4000 ord og har mindst 1500 mere at give af.
Så skal du skynde dig. Jeg har skrevet 4000 ord og har mindst 1500 mere at give af.
Tjah, du har nok ret. Jeg er en af de slags mennesker, som altid vil være længe om ting.
Tjah, du har nok ret. Jeg er en af de slags mennesker, som altid vil være længe om ting.
Jeg vil vove den påstand at de får hjerneskade hver eneste gang de tager en header, lige som det nok ikke er direkte sundt at headbange eller flække mursten med hovedet.
Hjernecellerne, er en af de få celler der ikke regenererer sig når de dør eller bliver skadede.
Når din hjerne som ung er fuldvoksen, så er det de samme hjerneceller du skal leve med resten af livet.
Så bare du dræber en hjernecelle ved at headbange, får du hjerneskade.
Det er også derfor at overforbrug af alkohol er farligt, alkoholen ødelægger cellemembranerne og dræber cellerne.
Jeg vil vove den påstand at de får hjerneskade hver eneste gang de tager en header, lige som det nok ikke er direkte sundt at headbange eller flække mursten med hovedet.
Hjernecellerne, er en af de få celler der ikke regenererer sig når de dør eller bliver skadede.
Når din hjerne som ung er fuldvoksen, så er det de samme hjerneceller du skal leve med resten af livet.
Så bare du dræber en hjernecelle ved at headbange, får du hjerneskade.
Det er også derfor at overforbrug af alkohol er farligt, alkoholen ødelægger cellemembranerne og dræber cellerne.
http://peecee.dk/uploads/122009/snapshot1.png
Den skriver i hvert fald "english to danish translation" her
Den skriver i hvert fald "english to danish translation" her
Prøv med 'catorce':
Autodetect..-English to Danish-..???
Vælg Spanish, og den skriver 'fjorten' ;)
Jeg kan dog ikke påstå at have gennemtestet samtlige oversættelser fra et givent sprog til et andet, men i tilfælde af 'fejl', kunne det være smart, at den skrev det rigtige sprog, så man slipper for at rulle samtlige ukendte sprog igennem ;)
Autodetect..-English to Danish-..???
Vælg Spanish, og den skriver 'fjorten' ;)
Jeg kan dog ikke påstå at have gennemtestet samtlige oversættelser fra et givent sprog til et andet, men i tilfælde af 'fejl', kunne det være smart, at den skrev det rigtige sprog, så man slipper for at rulle samtlige ukendte sprog igennem ;)
Word 07
Er det muligt at indsætte et felt med antal tegn (uden mellemrum) fra starten af dokumentet til "overskrift x", når jeg har flere end x overskrifter?
Er det muligt at indsætte et felt med antal tegn (uden mellemrum) fra starten af dokumentet til "overskrift x", når jeg har flere end x overskrifter?
Systran (3530) skrev:Jeg forstår ikke dit spørgsmål. Syntax error!
Man kan indsætte et felt med antal tegn i dokumentet.
Det jeg vil vide er, om man kan indsætte et felt med antal tegn fra starten af dokument til overskrift x.
Eller fra starten af dokumentet, til og med side y.
Bøh...:
Hvis man sletter et spil fra sin PS3, slettes save games og profiler/indstillinger pr automatik også?
Hvis man sletter et spil fra sin PS3, slettes save games og profiler/indstillinger pr automatik også?
#3537 Jeg har kigget nærmere på de to mapper 'Værktøj til spildata' og 'værktøj til gemte data'. Der ligger noget til spil som jeg har slettet for lang tid siden. Jeg vil prøve at finde de spil igen og se om de husker noget.
Dreadnought (3535) skrev:Øh...:
Skal hårdkogte æg pilles for at holde længere i køleskabet?
Nej, så bliver de sorte med mindre du pakker den i saltvand og suger al luft ud af posen. (vakuumpakker)
Hvis du vil undgå at blommen bliver mørk/grå, så kan du putte de hårdkogte æg i en plastikpose med vand og lukke den. Ved ikke hvorfor det virker, men det gør det altså og sådan kan de holde sig i minimum en uge, uden at blommen bliver grå...
Grønlangkål:
Kan man gemme en session i en browser (hvilken som helst, men lige nu sidder jeg med Firefox), hvis man nu har en helvedes masse tabs (oh well, 6) åbne med alle mulige artikler om Vietnamkrigen, og gerne vil kunne åbne dem efter at have slukket computeren.
Og hvis ikke, må man jo bare tilføje dem til bookmarks, men hvis man nu sad med lad os sige 20 tabs, man skal bruge over en kort periode er det vel meget smart at man kan restore en hel session.
Og jeg ved godt at man kan sætte dem alle sammen til min startside, men jeg skal kun bruge sessionen til fredag, så det kunne være, der var en smart løsning.
Kan man gemme en session i en browser (hvilken som helst, men lige nu sidder jeg med Firefox), hvis man nu har en helvedes masse tabs (oh well, 6) åbne med alle mulige artikler om Vietnamkrigen, og gerne vil kunne åbne dem efter at have slukket computeren.
Og hvis ikke, må man jo bare tilføje dem til bookmarks, men hvis man nu sad med lad os sige 20 tabs, man skal bruge over en kort periode er det vel meget smart at man kan restore en hel session.
Og jeg ved godt at man kan sætte dem alle sammen til min startside, men jeg skal kun bruge sessionen til fredag, så det kunne være, der var en smart løsning.
Systran (3542) skrev:Tak for det. Men der er ikke en metode (add-on f.eks.?) hvorpå man kan gemme sin historik, og ikke bare trække sin tab session frem senere end bare næste gang man åbner browseren?
Der findes et add-on til Fx, som gør præcis det. Jeg er dog for doven til at google det, så gør det selv, knægt... ;)
Hvis du bruger den indbyggede (som egentlig er rigeligt), skal du huske at lukke alle andre FF-vinduer, inden du lukker vinduet med tabsene. Ellers tilbyder den ikke at gemme.
Min tur: Spg.mål:
Hvorfor skal man læse om idioter, der ikke har andet at lave end at trolle og flame, i stort set samtlige Macnation-nyheder?
Det kan godt være, at du synes, det ikke er en "nyhed", Brian. Men folk, der faktisk synes det, skal have lov at føre en saglig diskussion.
Og så kan man sgu da vel bare blackliste de tags, hvis man ikke gider se nyhederne.
Er det folk, der er dumme, eller er det bare mig?
Hvis du bruger den indbyggede (som egentlig er rigeligt), skal du huske at lukke alle andre FF-vinduer, inden du lukker vinduet med tabsene. Ellers tilbyder den ikke at gemme.
Min tur: Spg.mål:
Hvorfor skal man læse om idioter, der ikke har andet at lave end at trolle og flame, i stort set samtlige Macnation-nyheder?
Det kan godt være, at du synes, det ikke er en "nyhed", Brian. Men folk, der faktisk synes det, skal have lov at føre en saglig diskussion.
Og så kan man sgu da vel bare blackliste de tags, hvis man ikke gider se nyhederne.
Er det folk, der er dumme, eller er det bare mig?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.