mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tja, depends. XP Mode er sådan set bare 32-bit XP Pro SP3.
Tja, depends. XP Mode er sådan set bare 32-bit XP Pro SP3.
Din mor
Jeg har en Q6600 på et 650i-baseret bundkort med 4 GB DDR2-ram og et 8800GTS med 640 MB.
Skal jeg installere Win7 som 32 bit eller 64 bit? Jeg regner ikke med at opgradere computeren indenfor de nærmeste 1-2 år, så hvad vil være klogest?
Mit bud er 32 bit, but I could be wrong.
Jeg har en Q6600 på et 650i-baseret bundkort med 4 GB DDR2-ram og et 8800GTS med 640 MB.
Skal jeg installere Win7 som 32 bit eller 64 bit? Jeg regner ikke med at opgradere computeren indenfor de nærmeste 1-2 år, så hvad vil være klogest?
Mit bud er 32 bit, but I could be wrong.
#2383 Jeg har målt firmaets rackskabe, som varierer mellem 73 og 74cm. Jeg har søgt på nettet, og jeg kan kun finde bredden mellem skinnerne, og hulafstanden. Men intet på dybden. Er det ikke standardiseret?
Tja, det skulle give et generelt performance boost. Dog kan gamle programmer/spil give problemer. Drivere burde ikke være et problem længere, selvfølgelig med mindre det er gammelt hardware.
Tja, det skulle give et generelt performance boost. Dog kan gamle programmer/spil give problemer. Drivere burde ikke være et problem længere, selvfølgelig med mindre det er gammelt hardware.
SORRY JEG STILLER ET SPRØGSMÅL !!
Men er der andre der har URO i benene udover mig.... jeg har været på apoteket og købt magesium tabeletter.... ved ikke om de ´virker fordi jeg er hjernedød..
men gvis der sidder en med samme problem... hvad gar du gjort ???
Men er der andre der har URO i benene udover mig.... jeg har været på apoteket og købt magesium tabeletter.... ved ikke om de ´virker fordi jeg er hjernedød..
men gvis der sidder en med samme problem... hvad gar du gjort ???
Har altid haft uro i mine ben, lige siden barnsben... dvs. har aldrig kunne sidde stille. Det eneste der virker for mig, er faktisk løb på den ene eller anden måde.
Men kan ikke sige om det er den samme uro...
Men kan ikke sige om det er den samme uro...
Mange gange er uro i benene når man sidder, et symptom på at man har en nerve der bliver generet når man sidder ned.
Der er mange ting der kan hjælpe på dette, alt fra en pude, over udstrækning til massage/akkupressur.
Der er mange ting der kan hjælpe på dette, alt fra en pude, over udstrækning til massage/akkupressur.
Jeg ved nu ikke, det minder meget om det de gjorde (vil gøre, vil have gøret...) på The Restaurant at the End of the Universe, og den er (bliver, er blivende) ret populær.
(Hvis du ikke forstår hvorfor jeg ikke kan finde ud af grammatikken, har du læst HHGTG mindst én gang for lidt. Det har jeg nok også.)
Jeg ved nu ikke, det minder meget om det de gjorde (vil gøre, vil have gøret...) på The Restaurant at the End of the Universe, og den er (bliver, er blivende) ret populær.
(Hvis du ikke forstår hvorfor jeg ikke kan finde ud af grammatikken, har du læst HHGTG mindst én gang for lidt. Det har jeg nok også.)
Som de fortæller i bogen, så er udfordringen ved tidsrejser ikke paradokser, og at være sin egen bedstefar. Problemet er at fortælle om sine oplevelser, fordi grammatikken er meget besværlig.
Hvordan bøjer man det, når noget ER sket i fremtiden? Så er det hverken fortid, nutid eller fremtid.
Som de fortæller i bogen, så er udfordringen ved tidsrejser ikke paradokser, og at være sin egen bedstefar. Problemet er at fortælle om sine oplevelser, fordi grammatikken er meget besværlig.
Hvordan bøjer man det, når noget ER sket i fremtiden? Så er det hverken fortid, nutid eller fremtid.
Den grammatik indebærer ikke tidsrejse.
"Jeg vil have gjort noget mere ved..."
"Politikere vil have gjort noget ved farlige kemikalier"
"Mange indvandrere er trætte af deres store næser og vil have gjort dem mindre."
Men mit forslag er eller ikke godt. Men jeg har så heller ikke læst i "Dr Dan Streetmentioner’s Time Traveller’s Handbook of 1001 Tense Formations"
Den grammatik indebærer ikke tidsrejse.
"Jeg vil have gjort noget mere ved..."
"Politikere vil have gjort noget ved farlige kemikalier"
"Mange indvandrere er trætte af deres store næser og vil have gjort dem mindre."
Men mit forslag er eller ikke godt. Men jeg har så heller ikke læst i "Dr Dan Streetmentioner’s Time Traveller’s Handbook of 1001 Tense Formations"
Du mener forhåbentligt "gåes væk"?cazotaro (2420) skrev:svaret er ligesom for ALLE andre sygdomme ganske enkelt :P
Det skal gås væk.
I så fald danner det forkerte billeder, når det bruges i sammenhæng med "uro i benene" og "tarmproblemer".
I så fald danner det forkerte billeder, når det bruges i sammenhæng med "uro i benene" og "tarmproblemer".
http://peecee.dk/upload/view/199691/full
hmm... hvad betyder hits i denne sammenhæng? Den har 5 visits men 29204 hits :S
hmm... hvad betyder hits i denne sammenhæng? Den har 5 visits men 29204 hits :S
Jeg kan ikke se billedet pga. proxy med filter, men jeg gætter på at du kigger på http-logs.
Hvis nogen går ind på min hjemmeside, aå er det et html-dokument, ét billede og én css-fil. så klikker de på en underside, og får et nyt html-dokument med samme billede og css-fil.
Det giver:
1 visit
2 pageviews
6 hits
(I praksis har jeg nok lidt flere filer til et pageview.)
Hvis nogen går ind på min hjemmeside, aå er det et html-dokument, ét billede og én css-fil. så klikker de på en underside, og får et nyt html-dokument med samme billede og css-fil.
Det giver:
1 visit
2 pageviews
6 hits
(I praksis har jeg nok lidt flere filer til et pageview.)
En til flere søgemaskiner går til angreb. Jeg får det selv.
En til flere søgemaskiner går til angreb. Jeg får det selv.
vandfarve (2446) skrev:Klamme kål
U2 viste i går en live koncert i samarbejde med YouTube (passende omdøbt til U2ube) i går kl. 8.30 pm vestamerikansk tid.
Kan man se den på et tidspunkt nu, eller var det bare once in a lifetime-begivenheder?
ARGH FUCK! Jeg håber man stadig kan se den .__.
Officielt youtube side for U2 koncert
Det er nok det bedste bud. Om du stadig kan få lov til at se det melder historien ikke så meget om.
Officielt youtube side for U2 koncert
Det er nok det bedste bud. Om du stadig kan få lov til at se det melder historien ikke så meget om.
SlettetBruger (2449) skrev:http://hvadkosterspidsenafenjetjager.com/
http://www.danskekampfly.dk/FAQ/ofte_stillede_spoe...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.