mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (18536) skrev:
Men hvad hedder den på dansk?
S-biner. Åbenbart.
S-Biner eller dobbelt karabinhage. Dobbelt karabinhage leder bare forbi nogle NSFW-sider.
Fjolle (18539) skrev:Kan du ikke bare købe bukser der har den rigtige længde?
Og risikere at jeg skal ud og købe nye bukser hvis jeg kommer ud for en usandsynlig industri-ulykke?
Tak for hjælpen guys
SlettetBruger (18552) skrev:Fjolle (18539) skrev:Kan du ikke bare købe bukser der har den rigtige længde?
Og risikere at jeg skal ud og købe nye bukser hvis jeg kommer ud for en usandsynlig industri-ulykke?
Tak for hjælpen guys
Du kunne da i det mindste give mig en informativ. Jeg kommer med en 'oversættelse' og to link til danske butikker hvor du kan købe det..
Så slet ikke din informative post. SoZ
Der er ingen der har størrelse 1 dog. Eller den sidste har, men der er hverken tekst eller billede.
Tager chancen ;D
Der er ingen der har størrelse 1 dog. Eller den sidste har, men der er hverken tekst eller billede.
Tager chancen ;D
Mark Jensen skal synkronisere menses mapper
Nogen der kan anbefale et godt freeware-program, der kan real-time synce to mapper?
Det skal meget gerne kunne køre som en service i baggrunden, da jeg helst vil være fri for at have en bruger logget ind på serveren 24/7 :D
Nogen der kan anbefale et godt freeware-program, der kan real-time synce to mapper?
Det skal meget gerne kunne køre som en service i baggrunden, da jeg helst vil være fri for at have en bruger logget ind på serveren 24/7 :D
Alrekr (18558) skrev:http://sourceforge.net/projects/freefilesync/
http://www.allwaysync.com/
Dem har jeg kigget på. Men så vidt jeg kan se, så kan de ikke køre som en service.
Jeg er i gang med at anlægge mig et større skæg, i anledning af decembers snarlige kommen.
I den forbindelse, vil jeg gerne have farvet mig skæg hvidt, så ville høre om der var nogen som havde erfaringer med det og/eller kan anbefale noget skægfarve eller hårfarve, hvis det da også virker)
Virker dette fx?
I den forbindelse, vil jeg gerne have farvet mig skæg hvidt, så ville høre om der var nogen som havde erfaringer med det og/eller kan anbefale noget skægfarve eller hårfarve, hvis det da også virker)
Virker dette fx?
Mig og Caek farvede caek's venindes hår hvidt til halloween. Du skal lade det tørre mellem hvert lag (hvis du kun giver ét lag, bliver det bare gråt), ellers drypper det. Jeg var ikke særligt imponeret over, hvor "hvidt" det blev. Men hvis det bare er for at lege santa et par dage, så er det sikkert fint.
Nå. Jeg skal til at "pendle" mellem Kolding og Aabenraa Syd hver dag i 3 måneder. Jeg har regnet lidt på det, og det kommer til at koste små 10K i transportudgifter i løbet af de 3 måneder, med det offentlige.
Her skal jeg så lægge min tidsplan efter det offentliges, og jeg kan ikke nå på arbejde.
Jeg har så gravet efter lidt guld og fundet små 25.000 kr. på bunden af kisten og skal have anskaffet mig en bil - men her bliver jeg så HELT blank. Hvad skal jeg kigge efter, hvad er godt?
Hjælp mig for satan Newz, jeg er helt på bar' bund!
Her skal jeg så lægge min tidsplan efter det offentliges, og jeg kan ikke nå på arbejde.
Jeg har så gravet efter lidt guld og fundet små 25.000 kr. på bunden af kisten og skal have anskaffet mig en bil - men her bliver jeg så HELT blank. Hvad skal jeg kigge efter, hvad er godt?
Leas en Renault Clio og drop aftalen, når du ikke skal bruge den mere?
Du mister indskuddet, men hvad, du får en ny og helt ok bil med billig forsikring.
2000 i måneden, 6000 i indskud, 1700 i halvårlig forsikring, du slipper for grimme overraskelser med en brugt bil, du skal nok lige undersøge de nærmere detaljer, men tror det er en nogenlunde deal. Du kan sikkert også finde noget billigere at lease.
Du mister indskuddet, men hvad, du får en ny og helt ok bil med billig forsikring.
2000 i måneden, 6000 i indskud, 1700 i halvårlig forsikring, du slipper for grimme overraskelser med en brugt bil, du skal nok lige undersøge de nærmere detaljer, men tror det er en nogenlunde deal. Du kan sikkert også finde noget billigere at lease.
Hånter (18565) skrev:Nå. Jeg skal til at "pendle" mellem Kolding og Aabenraa Syd hver dag i 3 måneder. Jeg har regnet lidt på det, og det kommer til at koste små 10K i transportudgifter i løbet af de 3 måneder, med det offentlige.
Audi 80
Hånter (18565) skrev:Jeg har så gravet efter lidt guld og fundet små 25.000 kr. på bunden af kisten og skal have anskaffet mig en bil - men her bliver jeg så HELT blank. Hvad skal jeg kigge efter, hvad er godt?
Jeg stod lidt i samme dilemma for knap et år siden, og jeg valgte at købe en VW Golf 3 fra 95 til 20K. Det har indtil videre været en okay forretning. Der har lige skulle skiftes en starter og ordnes lidt rust, men ikke noget, der samlet har kostet mere end et par tusinde. Jeg satser på at kunne sælge den nysynet igen uden at have tabt noget synderligt på den.
Mamad (moveax1ret) (18581) skrev:#18579
Jeg er her skam.......jeg har bare meget at se til for tiden. Så jeg poster ikke så tit.
Stik modsat mig.
Hvad er forskellen på disse to versioner:
http://www.coolshop.dk/catalog/product/57561-star-...
http://www.coolshop.dk/catalog/product/69712-star-...
udover at den ene er nordic? Og hvad dækker det over?
http://www.coolshop.dk/catalog/product/57561-star-...
http://www.coolshop.dk/catalog/product/69712-star-...
udover at den ene er nordic? Og hvad dækker det over?
Noget med kloak er også mit bud. Men derefter er jeg egentlig på temmelig bar bund. Håbede nogle måske havde et mere specifikt bud? :)
Colapusheren (18594) skrev:What is this?
De er ved at reparere kloakken.
De smider en "sok" i kloakken, puster en blære i den op med luft så den slutter tæt til røret, hvorefter de trykker noget epoxy igennem den og lader den hærde. Så er der nye kloakker.
Du er ikke i tvivl om at det er epoxy, hvis du har været i vindretningen af den skorsten.
Der står lidt her.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.