mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
JEG BRUGER ORD SOM FISSE OG KUSSE FORDI JEG ER MEGA SEJ
Er det i virkeligheden Lingu, der er inde i hende her den idiotiske blogger på denfri.dk med en baggrundsfarve man får kræft i hornhinderne af
Det er jeg næsten sikker på.
Edit: Og hvis ikke, så er jeg sikker på, at Lingu kan give detdenhunhamhende kamp til stregen, do it!
Er det i virkeligheden Lingu, der er inde i hende her den idiotiske blogger på denfri.dk med en baggrundsfarve man får kræft i hornhinderne af
Det er jeg næsten sikker på.
Edit: Og hvis ikke, så er jeg sikker på, at Lingu kan give detdenhunhamhende kamp til stregen, do it!
Mark Excel-N00b Jensen
Jeg har en kolonne i Excel, som skal spejlvendes - er det muligt at gøre på en nem måde?
Jeg har en kolonne i Excel, som skal spejlvendes - er det muligt at gøre på en nem måde?
Umiddelbart giver det kun mulighed for at sortere efter "mindst først", "størst først" og lign. Der er ingen form for orden eller system i de data jeg skal spejlvende, så det fungerer ikke.
Det giver ikke meget mening for mig. Her er et eksempel:
1,3,7,4,9,11,3
...... Spejlvend ......
3,11,9,4,7,3,1
Hvordan kan det gøres med en "sorter størst/mindst" operation?
EDIT: Det virkede OxxY. Havde bare lidt svært ved at forstå din formulering. Tusind tak! :)
1,3,7,4,9,11,3
...... Spejlvend ......
3,11,9,4,7,3,1
Hvordan kan det gøres med en "sorter størst/mindst" operation?
EDIT: Det virkede OxxY. Havde bare lidt svært ved at forstå din formulering. Tusind tak! :)
Emil (18610) skrev:Mark Jensen skal bage brunkager:
Hvor fanden får man fat i stødt pomeransskal henne? Det er ganske umuligt at opdrage i Vestjylland tilsyneladende. Og nej, jeg gider ikke høre om Irma og alle mulige specialforretninger i KBH :)
Der er nok en der skal bage brunkager hva?
Emil (18610) skrev:Mark Jensen skal bage brunkager:
Hvor fanden får man fat i stødt pomeransskal henne? Det er ganske umuligt at opdrage i Vestjylland tilsyneladende. Og nej, jeg gider ikke høre om Irma og alle mulige specialforretninger i KBH :)
Jeg har en opskrift på en kage, men det kommer til at koste dig 250.000!
http://www.tikrydderier.dk/ har et dejligt stort udvalg af alt muligt lækkert. Jeg ville dog indrømme jeg ville forvente mine lokale føtex havde det her op til jul.
Kram Sinken:
Hvis man nu køber en computer via ens arbejde og den betales over lønnen før skat. Bliver man beskattet af dette med denne nye ræverøde regering efter de får afskaffet multimedieskatten?
Hvis man nu køber en computer via ens arbejde og den betales over lønnen før skat. Bliver man beskattet af dette med denne nye ræverøde regering efter de får afskaffet multimedieskatten?
Det er nu engang sådan det fungerer. Ellers skal hun også have to DVD drev?
DVD Decrypter:
1) Create image of DVD
2) Burn image of DVD
3) ?????
4) PROFIT!!!
DVD Decrypter:
1) Create image of DVD
2) Burn image of DVD
3) ?????
4) PROFIT!!!
Dreadnought (18619) skrev:Kram Sinken:
Den nye løsning har fået kritik fordi den nu rammer fri telefoni - men computere går fri, så vidt jeg har forstået.
Kan du ikke spørge jeres HR-afdeling? Burde være deres område.
#30 Jeg har droppet idéen igen. Det er jo den gamle PC-ordning om igen.
V for Vendetta
JEg har nogen issues med nogen filer nogen brugere får tilsendt fra US.
De bliver sendt som XLS, eller PDF osv. men når vores brugere modtager dem, hedder filen "V" uden filtype, og med et MS virtuel hdd ikon.
Brugerne kan herefter prøve sig frem med de forskellige programmer for at finde den rigtige filtype.
Jeg aner ikke hvordan fuck jeg skal søge efter det på Google, jeg finder ikke en skid.
Nogen ideer?
De bliver sendt som XLS, eller PDF osv. men når vores brugere modtager dem, hedder filen "V" uden filtype, og med et MS virtuel hdd ikon.
Brugerne kan herefter prøve sig frem med de forskellige programmer for at finde den rigtige filtype.
Jeg aner ikke hvordan fuck jeg skal søge efter det på Google, jeg finder ikke en skid.
Nogen ideer?
SlettetBruger (18632) skrev:V for Vendetta
Nogen ideer?
http://www.cryer.co.uk/file-types/v/index.htm
http://www.fileinfo.com/extension/v
Hurtig google søgning på 2 minutter, aner ikke om det er noget af det du skal have fat i men har ikke lige tid til mere.
Hithlum (18633) skrev:Hurtig google søgning på 2 minutter, aner ikke om det er noget af det du skal have fat i men har ikke lige tid til mere.
Navnet på filen er V. ikke filtypen. filtypen er blank. Filen bliver omdøbt fra XXX.doc til V. et eller andet sted imellem afsender og modtager :P
Hithlum (18638) skrev:Jeg er sku da ikke skolelærer, er da supporter på EUC vest!
I know ;)
Jeg sidder iøvrigt få hundrede meter fra dig nu! prøv at råb ud af vinduet så lytter jeg ;)
Vi venter og ser. Du vil overraske hvor mange der spørger om de kan fås med sikkerhed som sikkerhedssko. ;-) de fleste er selvfølgelig sarkastiske...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.