mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
350 kr hos play.com og så er det en limited edition.
Helt ned til 260 kr. hos amazon.co.uk og dem de reseller for.
Ved bare ikke helt med porto hos dem. Hos Play er porto gratis.
Helt ned til 260 kr. hos amazon.co.uk og dem de reseller for.
Ved bare ikke helt med porto hos dem. Hos Play er porto gratis.
Det er billigere i £ end i €. Wtf.
Oh. Så giver det mening. Og med en leveringstid på 7-10 dage kan det sgu være ligemeget med den halvtredser, som man kan spare.
Daniel-Dane (18403) skrev:Play.com ligger uden for EU, FYI.
Oh. Så giver det mening. Og med en leveringstid på 7-10 dage kan det sgu være ligemeget med den halvtredser, som man kan spare.
fjols (18398) skrev:
Det er min erfaring at man ikke skal bestille billetter for tidligt, da man så går glip af eventuelle tilbud.
Min sidste billet bestilte jeg kun 2 dage i forvejen og der fik jeg en helt fin pris, men ved et random (egypt air) flyselskab.
Hvis du har lidt preferencer vil jeg anbefale du gør det 1 til 2 måneder før. Hold endelig øje med kampagner fra selskaberne, men ellers gå ind på Travelmarket eller Momondo og find billetterne, men bestil ikke derfra. Gå i stedet ind på det flyselskab du vælgers hjemmeside og gør det. Det er lidt (50 kr ca.) dyrere, men du får bedre service ved ændringer, som regel mere bagage (fra 20 til 23 kg).
Mange tak! Det var lige præcis det, jeg tænkte.
Jeg vil lave en søgning pr. dag for at vurdere markedet og så beslutte mig om 2-3 uger.
fjols (18398) skrev:Jeg prøvede lige at smide 2 tilfældige datoer i januar ind på Travelmarket og det ser ud til at koste cirka 4260 kr. de dage jeg lige fik prøvet
Jeg fandt billetter helt ned til 3.600 kroner i går med et tilfældigt selskab og to stop. For 3.900 kunne jeg flyve med British Airways med ét stop i London Heathrow.
Selvom jeg ingenlunde er så pisseloaded, som mange tror (tak til Hånter), har jeg trods alt et minimum af standarder. BA er et godt selskab, så jeg vil helst holde mig til dem, KML, Swiss Airways eller lignende i samme klasse.
Hånter (18395) skrev:Du har jo røven fuld af penge, så hvorfor ikke bare købe den første og bedste billet på business-class? Det er satme så behageligt at flyve dér!
Åh ja - og hvornår får jeg min iPad?
Vi må kunne lave en deal. Du giver business class-billetter, jeg giver iPad? Det må jo være et greb i lommen for dig at sponsorere mig. Eventuelt kan vi aftale, at jeg render rundt med et banner, som du bestemmer teksten på, hvis du ønsker lidt reklame for dine penge.
vandfarve (18405) skrev:Jeg vil lave en søgning pr. dag for at vurdere markedet og så beslutte mig om 2-3 uger.
En om dagen er nok ikke nødvendig. Tror du får mere ud af at skrue en dag frem og tilbage på din afrejse- og hjemdato såfremt det er muligt.
Ellers tror jeg en gang om ugen er nok.
vandfarve (18405) skrev:Jeg fandt billetter helt ned til 3.600 kroner i går med et tilfældigt selskab og to stop. For 3.900 kunne jeg flyve med British Airways med ét stop i London Heathrow.
Selvom jeg ingenlunde er så pisseloaded, som mange tror (tak til Hånter), har jeg trods alt et minimum af standarder. BA er et godt selskab, så jeg vil helst holde mig til dem, KML, Swiss Airways eller lignende i samme klasse.
Som skrevet, så tog jeg også bare en tilfældig dato.
Mht. flyselskaber, så synes jeg der er meget lidt forskel på dem udover hvilken mad og underholdning de tilbyder. For mig er det vigtigste, at der maksimalt er et stop, for hvert stop gør som regel den fulde rejse minimum 2 timer længere.
fjols (18408) skrev:En om dagen er nok ikke nødvendig. Tror du får mere ud af at skrue en dag frem og tilbage på din afrejse- og hjemdato såfremt det er muligt.
Det gør Momondo heldigvis for én, så man kan skue ca. 14 dage frem og tilbage ift. ens valgte afrejsedato. :)
fjols (18408) skrev:Mht. flyselskaber, så synes jeg der er meget lidt forskel på dem udover hvilken mad og underholdning de tilbyder. For mig er det vigtigste, at der maksimalt er et stop, for hvert stop gør som regel den fulde rejse minimum 2 timer længere.
Som udgangspunkt er jeg enig, men i min optik er en merpris på fx 200-500 kroner (eller 5-15 %) en meget fornuftig pris for at flyve med et selskab, der tilbyder dét bedre mad, dét bedre service, og som ikke mindst har de nyeste og bedste fly.
Det samme gør sig gældende ift. lavprisselskaberne, da jeg hader dem som pesten, hvorfor jeg normalt holder mig til de gode, gamle europæiske selskaber med full service inkluderet.
Så vi er helt enige. Min kommentar gik blot på, at man kunne få billetterne en del billigere.
vandfarve (18409) skrev:Det gør Momondo heldigvis for én, så man kan skue ca. 14 dage frem og tilbage ift. ens valgte afrejsedato. :)
Fedt, det vidste jeg ikke. Har kun brugt Travelmarket for nylig pga. den søger hurtigere og cacher.
vandfarve (18409) skrev:Som udgangspunkt er jeg enig, men i min optik er en merpris på fx 200-500 kroner (eller 5-15 %) en meget fornuftig pris for at flyve med et selskab, der tilbyder dét bedre mad, dét bedre service, og som ikke mindst har de nyeste og bedste fly.
Ja, det har du ret i og jeg giver også gerne ekstra for at flyve med
nogen jeg kender og har gode oplevelser med eller flyve via en lufthavn jeg ved er god, f.eks. ved at de har gratis wifi og god mad eller en god infrastruktur.
Desuden skal man hos nogen lavprisselskaber betale ekstra for bagage samt mad.
LinguaIgnota (18401) skrev:Det må kunne fåes billigere fra det der England eller noget. Jeg ved bare ikke, hvor jeg skal lede.
320+noget fragt
Og så bliver det sendt indenfor EU. Jeg ved dog ikke hvad det normalt koster (i DK).
Edit: Jeg har i øvrigt ikke læst de andres svar (andet end at de skrev om play, men det skal man jo passe på med at benytte!)
markjensen (18417) skrev:320+noget fragt
Og så bliver det sendt indenfor EU. Jeg ved dog ikke hvad det normalt koster (i DK).
Edit: Jeg har i øvrigt ikke læst de andres svar (andet end at de skrev om play, men det skal man jo passe på med at benytte!)
http://www.coolshop.dk/catalog/product/68837-call-...
Der står den til 389 inkl fragt, og så plejer man at få den dagen efter man bestiller
markjensen (18417) skrev:320+noget fragt
Den ender på 380, desværre. Det så ellers så fint ud på afstand.
Anywho, det kan vist ligeså godt betale sig at investere i spillet på en dansk side. Men tak for jeres bud alligevel.
Ronson (18416) skrev:Det var bare hvis jeg skulle have en øl med Hånteri lufthavnenen eller anden dag, så ville det være rarest om både han og jeg havde fri.
Det synes jeg da vi skal finde ud af. Mine arbejdstider svinger dog ret meget, men jeg kan nogenlunde tilrettelægge dem. Hvornår har De tid, Hr.?
Ja okay, så er det lidt ligemeget. Men noget af fragten, etc er vist et fast beløb (altså som ikke afhænger af antal varer), så hvis du nu samler hele newz, så kan det måske betale sig! Men så skal I bare vente et par uger på at det kommer :).
Om ikke andet, så har de nogle ret gode priser engang imellem.
Om ikke andet, så har de nogle ret gode priser engang imellem.
Vi er for længst blevet enige om, at RonRon talte, når der var noget at sige. Helt modsat dig og Hånter, i øvrigt, som gerne råbte højt og længe om absolut ingenting af interesse for andre mennesker. Havde I ikke fundet hinanden og fundet sammen i jeres lille, homoerotiske DJØF-forhold, for derefter at stikke af til en bar, så var vi andre blevet nødt til at aflive jer for at få lidt ro.
Sjældent har jeg været så lettet som søndag nat, hvor I besluttede at gå på McKiev. Der blev lige pludselig så helt fantastisk stille, at man rent faktisk kunne sove. JAJEGSIGERDETBARE!
Sjældent har jeg været så lettet som søndag nat, hvor I besluttede at gå på McKiev. Der blev lige pludselig så helt fantastisk stille, at man rent faktisk kunne sove. JAJEGSIGERDETBARE!
Hånter snakker som en kvinde?
Så forstår jeg bedre at han vil ud og investere i Vinter-Fivefingers ;D
Der er nogen høje FF-støvler med pels hvis det er ;-)
Så forstår jeg bedre at han vil ud og investere i Vinter-Fivefingers ;D
Der er nogen høje FF-støvler med pels hvis det er ;-)
markjensen har nogle store batterier
Er der andre der har oplevet problemer med at ipod classic ikke skriver at den er tilkoblet strøm til opladning? Den ændrer ikke ikonet, og den står hele tiden med en lille rød streg. Jeg er ret sikker på at den oplader og at den efter lang tid endelig viser det rigtige niveau, men det er bare lidt irriterende. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på gågle.
Men nu da den måske er opladt, kan jeg igen høre den nye Nightwish-single!
Er der andre der har oplevet problemer med at ipod classic ikke skriver at den er tilkoblet strøm til opladning? Den ændrer ikke ikonet, og den står hele tiden med en lille rød streg. Jeg er ret sikker på at den oplader og at den efter lang tid endelig viser det rigtige niveau, men det er bare lidt irriterende. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på gågle.
Men nu da den måske er opladt, kan jeg igen høre den nye Nightwish-single!
#snesman: Fear nok.
#OxxY: Jeg kunne (også?) bedre lide det gamle Nightwish, men så længe der stadig er Therion og Epica, så går det nok for mit vedkommende. Jeg synes dog på ingen måde at det nye er dårligt, og jeg synes ikke man skal dømme det nye album på den ene sang der er kommet ud. Jeg synes den er god som en "indgang" (hvilket vist også er meningen med sangen), men jeg forventer at de andre sange er bedre (og knap så poppet). Da Eva kom, regnede jeg også med at DPP som helhed var bedre, og det var det jo også :). Nå, tilbage til rapport. Farvel!
#OxxY: Jeg kunne (også?) bedre lide det gamle Nightwish, men så længe der stadig er Therion og Epica, så går det nok for mit vedkommende. Jeg synes dog på ingen måde at det nye er dårligt, og jeg synes ikke man skal dømme det nye album på den ene sang der er kommet ud. Jeg synes den er god som en "indgang" (hvilket vist også er meningen med sangen), men jeg forventer at de andre sange er bedre (og knap så poppet). Da Eva kom, regnede jeg også med at DPP som helhed var bedre, og det var det jo også :). Nå, tilbage til rapport. Farvel!
Hun var mindst ligeså begejstret som os andre. Men man kunne også dårligt være andet - det var en stor oplevelse. Jeg glemmer aldrig min tur på taget af Pripyat Hotel.
Manowar er bedre end Nightwish, det må alle da kunne være enige om.
Bedre i hvilken forstand, din smag? [/quote]
Ulver er bedre end alt det der.
Qw_freak (18441) skrev:Satyricon? Kvelertak? Mastodon? eller Opeth?
Jeg kunne blive ved...
Bedre i hvilken forstand, din smag? [/quote]
Ulver er bedre end alt det der.
Jeg læste engang en artikel om nogle forskere der havde lavet en formel så man kunne regne ud i sin brandert om man stadig ville finde kvinden attraktiv om morgenen...
noget med at man skulle medregne det antal genstande man havde drukket, give kvinden en karakter fra 1 ~ 100 og noget med hvor mange meter man stod væk fra hende. vha. disse tal skulle man kunne regne ud hvor høj en karakter man ville give hende når man ikke er påvirket..
Det er nok ikke helt rigtige detaljer da min hukommelse er lidt rusten, men er der nogen der kan finde den formel?
noget med at man skulle medregne det antal genstande man havde drukket, give kvinden en karakter fra 1 ~ 100 og noget med hvor mange meter man stod væk fra hende. vha. disse tal skulle man kunne regne ud hvor høj en karakter man ville give hende når man ikke er påvirket..
Det er nok ikke helt rigtige detaljer da min hukommelse er lidt rusten, men er der nogen der kan finde den formel?
LinguaIgnota (18439) skrev:Hun var mindst ligeså begejstret som os andre. Men man kunne også dårligt være andet - det var en stor oplevelse. Jeg glemmer aldrig min tur på taget af Pripyat Hotel.
Nu håber jeg at I huskede at unfange en lille måneds tid inden turen. Ellers går du glip af underholdning for livet.
Forestil dig om fem år at sige til din søn: "Gå lige ud og hent en bajer til farmand"
Hvorefter sønnemand løber afsted på sine alt for korte ben-stumper, mens du stadig undrer sig over hvordan så lille en krop kan balancere med et hoved, der er tre gange større end det burde være.
Du kunne tilmed starte dit eget freakshow og leje ham ud til diverse arrangementer.
Ville man få det mindste ud af at anmelde visascammere til politiet?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.