mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
What, what, what?Ronson (5457) skrev:Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚
At bruge 'x' i stedet for 'ks' er gammeldansk (fx buxer, etc.). Jeg fatter ikke, hvorfor man skiftede til 'ks'-formen!xXgmzorXx (5456) skrev:Fixe eller fikse? Fikse lyder dog mest rigtigt på dansk, men jeg kommer altid til at skrive fixe.
Dem begge.Rasmus064 (5453) skrev:Dumt spørgsmål
Hvem ville være alpha male hvis BS og Bear Grylls smutte på overlevelse tur sammen?
Oktober. Der sættes uret til vintertid, og den søndag får derved reelt 25 timer i døgnet. Derfor er oktober én time længere end de andre måneder med 31 dage.
Oktober. Der sættes uret til vintertid, og den søndag får derved reelt 25 timer i døgnet. Derfor er oktober én time længere end de andre måneder med 31 dage.
Daniel-Dane (5459) skrev:What, what, what?
T͏ͅo̞͖̗̳͕̜̞ ̧̟̘̬̹̘̼̺i̱̠̩n̼̣̜̮͈̬̠v̞o̧̹̣̦̞͎̯̼k̠e̳̺̮̱ͅ ̥̫͔͕̥t̖̜̱̣͔͕̀h̞̰̙̤̫e̬ ͍̼̮ḫ̡̲̜̤i̮̹͖͓v͚̠̝e̼̣̤̳̼-͙͍͘ͅḿ̠i̢̜̩̗̜͓͇̖n̙͎̝͙̞d͎͚͓̙ ̼̻̩r͎̣̤̦̙e̹̣̯͕̲̺͕͡p͍̩͍r̫̗̬͓ͅes̱̮͝e͠n̻̮̙̯͖̗ti͎̭̩̳̩̳̤n͍̯̟͍̝̫g҉ c͎͓͚̲͙̙͙̕h̥̭̞͢a̧͎̦̳͓ͅó͕͉s̪.̖͝
̰̤̹̲̘In̲͎̰͕̪vo̼̝̺̖͓̝͞k͖i̝͖̦̦͙͟ṇ̺g̰͉͈ ̧̱t̤̰̲̕h̟̣͙e͉̫͔̦̺ ̩̲̯̲f̬̺̼͟ḙ̴͈̭͉̙e̱̻li̲̹̝̯̫n͈̳̪̙͞g͇̯͙͙͔ ҉̺o͓͖̼f͚͍̞ ̡̜̻̳̲c̴͕͓̤͉̳h̲̲̣͈̟̹̯a̶ǫs̶̥̹̘̲͙.̡̞̣
̜̝̲̥W̸̥͙̬̬̮i̴̼͙̜̼̱̮̥t̬͉̞͚h͖̰̘̱ͅ ͚͓̼̖̩o̖̹̖̠̤̫̮u̷̳t̖͔͉̝͈ ͙̺̹̞͟o͕̘̬͖͙r͍̖͍d҉͓e̡̺͇ṟ͚͔̜̙.͈̙̯͕͘
̪̩̯̤͓T̜̙͔̘h̟̩͉͎̠͓e ̗͎̮̙͖N̯̦̩̞͡e̖̝̰͎̖̦zp̴͚̳̮̺̙̩e̵̮̬r̖̳d̵̪̬̺͚̮ị̟̪̝an͚͍̙̪̘̬ ̱͈͝h̀i̟̝̦̲̯͟v̭̺̲͓͘e̲̺̭̮͜-̝̳̭̕m̛̝̪͚͖̤̙i͓̳͔͍͓̱͕͠n̘͙͙̗͇̻d̬̻̳̦͜ ̬o͙̪̭̪f͞ c͚̝̦ͅh̜a̦os.̴̗̣͍̘̦͎͕ ̲͈͉̞̙ͅZ̻a͢l̹͎̥̞̫̭go̮̩͙͟.̺̗ ͕̳̭̦͙
̠̭͙͇̖̻̟H̜̳͓̫̩͈̯e͔͉̟͍̲ ̺̥̬͖̟͟ͅw͍̻h͍̫̺̕o̡͖̮̻̮̮̦̼ ̦̘͔͖̬W̗͚̥͖͓͢a̰̙͠i̘̬͇t̘̳̱̹̱͞s̲̘͔̼̮̘ ̤͍̠̥̩̺B͓̭͔̪͚e̖̬̰̣̕hi̼͓͈n̷̯̳d̨͇̺͎̯ͅ ͙̬T̢͍̲̗̦̼̙h͇͓͡e̯ ͔͔͍̮̯W͕͜a͔͓̞̞̦̼̙͞l̬̹̦̠̹̞l̹.͕͇
̟Z̼̀A͏L̞̤̼͟ͅͅG҉O̟͖!̦͇̖͝
Hvor finder jeg den billigste host, som tillader en smule downloads? (krav = billigst + download tilladt)
P.S.
Jeg skal gerne have et godt svar snarest, da jeg har afsluttet samarbejdet med min nuværende udbyder. :)
P.S.
Jeg skal gerne have et godt svar snarest, da jeg har afsluttet samarbejdet med min nuværende udbyder. :)
http://www.celebritywonder.com/wp/Jet_Li_in_The_Fo...
Hvad kalder man sådan noget tøj jet li har på her? :S dvs på dansk
SlettetBruger (5469) skrev:http://www.celebritywonder.com/wp/Jet_Li_in_The_Forbidden_Kingdom_Wallpaper_1_1024.jpg
En slags kimono? Skud i tågen, jeg ved det vist nok er det de kalder de der silke-kåber de tøffer rundt i
SlettetBruger (5469) skrev:Hvad kalder man sådan noget tøj jet li har på her? :S dvs på dansk
Det er en "hanfu", jeg ved ikke hvad det hedder på dansk. Men det er en klassisk kinesisk kamp/danse dragt.
[edit]
Den version han har på, ligner dog zhiju varianten her
Spørgsmål:
Jeg havde en dag set en loftlampe et eller andet sted.
Jeg kan ikke huske hvor meget den kostede, men jeg kan huske at jeg var så dum at ikke at købe den! For den var bare så shineey. Det var en cirkelformet lampe, med hul i midten.
eksempel 1
eksempel 2
Nogle der ved hvor jeg kan købe sådan en?
Jeg havde en dag set en loftlampe et eller andet sted.
Jeg kan ikke huske hvor meget den kostede, men jeg kan huske at jeg var så dum at ikke at købe den! For den var bare så shineey. Det var en cirkelformet lampe, med hul i midten.
eksempel 1
eksempel 2
Nogle der ved hvor jeg kan købe sådan en?
Kris (5476) skrev:Hvis man bliver chikaneret på sin mobiltelefon af et nummer man ikke kender og ikke umiddelbart kan finde ved at søge på oplysningen og lignende sider, er der så andre muligheder for at finde ud af hvem der står bag nummeret?
Nøh. Men man kan kontakte politiet, der på en god dag, og hvis de har lyst, muligvis vil ringe nummeret op og sige: "Nu stopper du kraftedeme, din spassermongol, vi har lige snakket med en hysterisk dame og vi vurderer, at I er spild af tid, så æd en pille og kom videre i livet, snotfjæs - or else!"
Det virker vist for de fleste.
Jeg hørte en gang en fugl synge, at man kan politianmelde dem for chikane, hvis man kan dokumentere, at de har ringet 10 gange.
Jeg hørte en gang en fugl synge, at man kan politianmelde dem for chikane, hvis man kan dokumentere, at de har ringet 10 gange.
LinguaIgnota (5477) skrev:Nøh. Men man kan kontakte politiet, der på en god dag, og hvis de har lyst, muligvis vil ringe nummeret op og sige: "Nu stopper du kraftedeme, din spassermongol, vi har lige snakket med en hysterisk dame og vi vurderer, at I er spild af tid, så æd en pille og kom videre i livet, snotfjæs - or else!"
Det virker vist for de fleste.
Egentlig kan man også bare bede sin bror eller kammerat at ringe op og lyde som "Brian nede fra hjørnet med metalbattet i hans udkørte Golf", der høfligt, men bestemt gerne vil understrege, at foretagendet umuligt er en god idé og gerne ses bragt til ende hurtigst muligt.
... or else.
Fjolle (5483) skrev:Ja. Det er sikkert simpelt, men har de sådan et system? Kan f.eks. kun finde kinesiske numre på deres hjemmeside...
De bruger vel IP-telefoner og smider dem (opkaldene) gennem en dansk server, hvor de får et dansk nummer?
Eller, hvis det virkelig skal være lavpraktisk, så kan de sætte hver telefon op til at gøre det.
Jeg ser virkelig ikke den store magi i løsningen af problemet. Sorry! :)
Hvis jeg var amerikaner.. og jorden gik under i 2012.. kan jeg så sagsøge fødevareproducenter for at sige deres "mindst holdbar til" dato er efter 21.dec 2012
Hm, Godt pointe...
DEt minder mig iøvrigt om "the road" som jeg er igang med i bog form... kan anbefales.
http://www.ecco.com/dk/da/kollektion/herrer/casual...
Hvorfor kan jeg ikke finde nogen butikker eller netbutikker med de her sko?
DEt minder mig iøvrigt om "the road" som jeg er igang med i bog form... kan anbefales.
Hvis man nu har en flaske Grey Goose Le Citron liggende, fordi man har en ven der ikke kunne finde ud af at købe den normale Grey Goose. Hvad blander man den så op med?
Kan simpelthen ikke drikke vodka rent, udover det har jeg kastet op af bacardi lemon en del gange efterhånden, så alkohol med citrus smag er lidt svært for mig :)
SlettetBruger (5491) skrev:
Ring til deres kundeservice. Kan være den ikke er blevet lanceret endnu. Nu ellers meget fede.
xXgmzorXx (5497) skrev:Er 2 girls 1 cup fake? BAADWRR... jeg brækker mig bare over navnet!... Det kunne jo være noget chokolade, jeg kan virkelig ikke få mig selv til at tro at der nogle mennesker der er så klamme!? xD
Brug et par timer (minutter hvis du er heldig) på 4chan og 2g1c er lige pludselig ikke det værste folk gør..
xXgmzorXx (5497) skrev:Er 2 girls 1 cup fake? BAADWRR... jeg brækker mig bare over navnet!... Det kunne jo være noget chokolade, jeg kan virkelig ikke få mig selv til at tro at der nogle mennesker der er så klamme!? xD
Heh du må være ny på det hersens internet? Velkommen, og 2G1C er ikke specielt klamt i forhold til så meget andet man kan finde.
Tror en af de ting der er i min top 10 over de klammeste ting jeg har set var spædbørn tilberedt som mad, og billeder af personerne der spiste det. Noget med et halvt spædbarn + pommes frites?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.