mboost-dp1
Super newz.dk Enhancement Suite (SNES) - Så meget bedre!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lord Daniel-Dane (150) skrev:BlackFalcon (148) skrev:Tak for brødkrummerne :). Der var lidt syntax-fejl i dit script [...]
Nej.
?
Første tegn (semi kolon) i linie 7 skal ikke være der og giver fejl.
Og mener også den stoppede ved "();"
Anyway, kan det implementeres? :)
Makey (138) skrev:Så må man jo lave noget med at cookies for nye brugere kun gælder i 24/48/72 timer.
Så hellere en kombination af cookien og et tjek mod databasen.
$('body,#center,#nmContainer').css('width',1000+'px');
7 pixels for meget, men så er der også plads. Den virker i Chrome og Firefox ved 1024x768.
SNES 2.1.2 er ude.
Mnc (159) skrev:Yay, jeg bruger nyeste version.
Deal with it, suckers!
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/o...
Lord Daniel-Dane (162) skrev:OxxY (161) skrev:Kan det fikses?
Det ser sådan ud.
Kan vi gøre det ved at linke rigtigt, eller er det noget dit script skal gøre?
Det kræver en mindre omskrivning af koden, så det kommer på et tidspunkt. Altså, sådan lige pludseligt.
Jeg synes ikke SNES vil virke i:
http://newz.dk/kinesisk-firma-lancerer-android-4-0...
#41 viser ikke video, og #43 har ikke grønt link og mouseover.
How I maek work?
(virker fint her og eks. "billedtråden (NSFW)")
http://newz.dk/kinesisk-firma-lancerer-android-4-0...
#41 viser ikke video, og #43 har ikke grønt link og mouseover.
How I maek work?
(virker fint her og eks. "billedtråden (NSFW)")
Hvis indstillingerne er slået til OG DET GAMLE NES SLETTET, burde vi se det samme, fordi det virker nemlig for mig.
Hmm, uden at have pillet ved noget som helt (jeg har bare været nede og spise biksemad), så virker det nu.
#116 er første gang jeg har rodet med noget som helst af det (altså ingen NES).
Den viser ikke sammenfoldede indlæg ved mouseover.
Hvilket giver okay mening, kunne bare godt tænke mig at den kunne undlade at folde dem ud + vise dem ved mouseover. :P
#116 er første gang jeg har rodet med noget som helst af det (altså ingen NES).
Den viser ikke sammenfoldede indlæg ved mouseover.
Hvilket giver okay mening, kunne bare godt tænke mig at den kunne undlade at folde dem ud + vise dem ved mouseover. :P
... Dumme iPad ... Dumme "fortryd"-knap!
Nå anyway! Kan man ikke lave sådan at SNES kommer til at virke til Opera (Mini/Mobile)
- gider ikke bruge safari :P
Nå anyway! Kan man ikke lave sådan at SNES kommer til at virke til Opera (Mini/Mobile)
- gider ikke bruge safari :P
Okay, SNES virker ikke 100% på safari (iPad) - så jeg nøjes med opera alligevel
Men LDD, du er samme for sej!!!
Men LDD, du er samme for sej!!!
Mnc (167) skrev:Den viser ikke sammenfoldede indlæg ved mouseover.
Jeg bruger ikke sammenfoldede indlæg, så det må I selv rode med. Hvad end der sker nu, så er det meningen.
Thoroughbreed (168) skrev:Nå anyway! Kan man ikke lave sådan at SNES kommer til at virke til Opera (Mini/Mobile)[?]
Jeg har uden problemer brugt den til Opera Mobile på Android, siden jeg startede på SNES.
OxxY (170) skrev:#166: den tråd mnc linkede til, der virkede det heller ikke for mig lige før, men det gør nu o.O Og jeg har haft SNES længe!
Det kan være, at I begge besøgte tråden, i samme splitsekund opdateringen blevet rullet ud, hvorfor filen ikke kunne hentes, og SNES ikke blevet startet på den side.
Fejl, som ikke kan reproduceres på formel, er ikke min kop kaffe.
Lord Daniel-Dane (171) skrev:
Jeg har uden problemer brugt den til Opera Mobile på Android, siden jeg startede på SNES.
Okay? Det virker hverken på iPhone eller iPad - dog accepterer den safari som en "rigtig" browser, istedet for at vise en fejlmeddelelse i toppen?...
Oh well, overlever nok!
Lord Daniel-Dane (173) skrev:Er det så iOS, som er fail?
You tell me? Den godkender Safari?...
Men det er også ligemeget ... Det virker på Firefox = win
Thoroughbreed (175) skrev:Lord Daniel-Dane (173) skrev:Er det så iOS, som er fail?
You tell me? Den godkender Safari?...
Men det er også ligemeget ... Det virker på Firefox = fail(chrome=win)
Fixed it for u
Lord Daniel-Dane (177) skrev:Chrome til iPad wat
Well, FireFox virker - har ikke hentet det på patten endnu, men det er på min jegTelefon
Lord Daniel-Dane (171) skrev:Det kan være, at I begge besøgte tråden, i samme splitsekund opdateringen blevet rullet ud, hvorfor filen ikke kunne hentes, og SNES ikke blevet startet på den side.
Det kommer an på hvor længe du er om at overskrive SNES med en ny version. Jeg prøvede at opdatere et par gange, over nogle minutter. :)
Jeg synes ikke det kunne være rigtigt ser du, så jeg forsøgte et par gange, at loade siden igen.
Nu virker mit SNES ikke. :( Hverken billeder eller Youtube-videoer bliver vist.
http://peecee.dk/uploads/122011/SNES_big_thumb.png
http://peecee.dk/uploads/122011/SNES_big_thumb.png
Nå, for helvede, alle indstillingerne var blevet nulstillet for some reason. Er det din skyld, Daniel, hva'?
Mnc (184) skrev:Kig på billedet - indlæg 4 har en ref til indlæg 2.
(som er sort)
Herp, derp. Rate mig lige negativt.
LinguaIgnota (185) skrev:Nå, for helvede, alle indstillingerne var blevet nulstillet for some reason. Er det din skyld, Daniel, hva'?
Ny computer/browser? Slettet cookies?
Jeg kan ikke replikere problemerne. :S
Jeg ser på det i løbet af weekenden, da jeg skal hilse på "marianne" nu.
Jeg ser på det i løbet af weekenden, da jeg skal hilse på "marianne" nu.
chrome..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
chrome..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.