mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der synes det lyder meget konstruktivt...
...der prøver at lave et program der popper op når jeg har mindre end 15% batteri tilbage...
...der ikke kan få ovenstående til at virke :/
...hvis telefon stadig har strøm 0o
...der prøver at lave et program der popper op når jeg har mindre end 15% batteri tilbage...
...der ikke kan få ovenstående til at virke :/
...hvis telefon stadig har strøm 0o
Emmoss65 (3556) skrev:bhjnwqqqq
... der har en kat der går lige over tastaturet
...der tænker på Lolcatz :D
...der ikke har fået noget at spise i ~22 timer...
...der sidder med cola, gifler og honningsnitter. YAY for morgenmad xD
...der sidder med cola, gifler og honningsnitter. YAY for morgenmad xD
... der synes at folk burde se [url= Beelzebub Zombie Saw Project[/url] trailer :D
hjemmeside xD
hjemmeside xD
...der sider med et lille smil på læben, efter min tur på Vorbasse marked.
Der tror lykken til smilede mig igår... P.g.a jeg var så heldig finde en 50er. Fik lavet nogle ganske fine handler.
...Der nu skal ud få ordnet det sidste på mit sommerferie projekt...
Der tror lykken til smilede mig igår... P.g.a jeg var så heldig finde en 50er. Fik lavet nogle ganske fine handler.
...Der nu skal ud få ordnet det sidste på mit sommerferie projekt...
...der prøvede at støvsuge den gamle bærbare og derved kom til at "sluge" en tast... :S
...der er ved at rydde op/gøre rent på sit værelse. Føj for helvede! xD
...der er ved at rydde op/gøre rent på sit værelse. Føj for helvede! xD
... Der er blevet færdig med projektet.
...Der ikke helt følgte for ville til ryde op nu her efter arbejdet er færdigt.
...Der overvejer få rydet op på værelset. gøre rent hm med alt det støv ligger kunne også være skulle gøre rent,,,
...Der ikke helt følgte for ville til ryde op nu her efter arbejdet er færdigt.
...Der overvejer få rydet op på værelset. gøre rent hm med alt det støv ligger kunne også være skulle gøre rent,,,
Ronson (3572) skrev:Glæd dig til du har en hel lejlighed eller hus at gøre rent i
Jeg regner med at bo et sted hvor der KUN er plads nok til mig selv ;)
Tumleren (3581) skrev:Hvad så med computeren :/
Og så selvfølgelig de mest nødvendige ejendele (læs: computer) xD
...der lige har fået ny tandlæge! :O
...der kun har haft 1 (et) hul i hele sit 17-årige liv :D
...der ikke er forelsket i nogen som helst, men godt kan lide kage :D
...der kun har haft 1 (et) hul i hele sit 17-årige liv :D
...der ikke er forelsket i nogen som helst, men godt kan lide kage :D
#3592: Ja, den skrev den. Omkring 400GB over USB tager åbenbart lidt tid.
Den faldt dog et par timer, efterhånden som overførselshastigheden steg og den fik fat i de store filer - men det værste af det hele er at den stopper lige pludselig, og så kommer der en time out. Så er jeg nødt til at pille kablet ud og fortsætte hvor den slap.
Den faldt dog et par timer, efterhånden som overførselshastigheden steg og den fik fat i de store filer - men det værste af det hele er at den stopper lige pludselig, og så kommer der en time out. Så er jeg nødt til at pille kablet ud og fortsætte hvor den slap.
...der vil anbefale andre der har et sår under storetåen at tage et plaster på MED DET SAMME!
...der lige har været rundt i det meste af huset for at tørre blod op...
...der lige har været rundt i det meste af huset for at tørre blod op...
#3596: Det er en billig Aldi-dims (som nok ikke er købt i Aldi, men du ved). Jeg tror det er der vi skal finde den generelle dårlige kvalitet og dårlige hastighed, som dog godt kan nærme sig de 20 MB/s.
Skal have chkdsk'et disken bagefter, for det kan selvfølgelig også være den.
Og bagefter skal jeg have voldflashet MyBook'en og smidt disken tilbage deri, da den er begyndt at opføre sig som om den havde firmware 1.08a i - hvilket den dog ikke har.
Skulle aldrig have pillet ved min server og ryddet op... Nu BSOD'er den konstant.
Skal have chkdsk'et disken bagefter, for det kan selvfølgelig også være den.
Og bagefter skal jeg have voldflashet MyBook'en og smidt disken tilbage deri, da den er begyndt at opføre sig som om den havde firmware 1.08a i - hvilket den dog ikke har.
Skulle aldrig have pillet ved min server og ryddet op... Nu BSOD'er den konstant.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.