mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der siger til pewbe at han skulle tage og kigge HER og siger at man skal have mindst 216 (6^3), for at kunne lave de mest normale former.
Caek of Doom (3515) skrev:... der overvejer at give pewbe noget glasur også.... og samtidigt overvejer hvor forkert det lyder
...der TROR han forstår hvorfor det lyder forkert... Men gerne vil have det forklaret ;)
... der har æren af at spille på Solscenen (Nyborg) på Lørdag kl. 11 (ja, om formiddagen!) med denne smukke sangerinde: Ann Mimoun
... der rynker lidt øjenbryn af #3523. Hvis han ikke var i dette århundrede, hvordan kunne han så lave dette indlæg, medmindre han var en tidløs entitet, i hvilket tilfælde definitionen "menneske" og dermed udtrykket "ham" (og herunder "han") ikke længere passer på .... Mig(?).
Oh, og nej. Der er ingen kvinder på Internettet. Ikke indtil de har bevist modsat. END OF DISCUSSIONZ. :O
Oh, og nej. Der er ingen kvinder på Internettet. Ikke indtil de har bevist modsat. END OF DISCUSSIONZ. :O
... der ikke besidder øjenbryn, da de blev brændt af ved en tragisk ulykke - efter profilbilledet blev taget.
... og som i øvrigt ofte er blevet betegnet den bedste underholdning Internettet har at byde på. Om det så er pga. Internettets humor er voldsomt ringe eller jeg bare er sej er jeg sådan set ligeglad med. :-P
... og som i øvrigt ofte er blevet betegnet den bedste underholdning Internettet har at byde på. Om det så er pga. Internettets humor er voldsomt ringe eller jeg bare er sej er jeg sådan set ligeglad med. :-P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.