mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
[quote=Systran (3239)]...der tænker det kunne være interessant med en blanding af rom og stout.
...der spørger om vandfarve fik set [url=
... der desværre missede den og kun så de sidste tre numre (jeg var vist til en anden koncert?), men som helt klart skal have et album med dem, da koncerten lød fed. Hvilken et af dem (hvis der er flere) kan du anbefale?
...der spørger om vandfarve fik set [url=
... der desværre missede den og kun så de sidste tre numre (jeg var vist til en anden koncert?), men som helt klart skal have et album med dem, da koncerten lød fed. Hvilken et af dem (hvis der er flere) kan du anbefale?
...der fortæller vandfarve at mit personlige favortialbum hedder King For A Day, Fool For A Lifetime, men at Angel Dust og The Real Thing også er ganske habile. Sidstnævnte dog mest i Red Hot Chili Peppers-stilen, hvis man er til det. Du har nok været til Glasvegas-koncert :)
...der må udskyde købet af en ny bærbar, da undertegnede lige har lavet en parkeringsskade på en 307 og nok må slippe 2-3000 kroner.
...der venter på sin a conto-løn, da jeg ikke har fået løn for Juni og har været nede og punke lønkontoret for den.
...der må udskyde købet af en ny bærbar, da undertegnede lige har lavet en parkeringsskade på en 307 og nok må slippe 2-3000 kroner.
...der venter på sin a conto-løn, da jeg ikke har fået løn for Juni og har været nede og punke lønkontoret for den.
... der minder Woller om at jeg har en brugt xbox360 til salg
... der gerne vil præsentere Ronson - Billie Jean.mp3
... der gerne vil præsentere Ronson - Billie Jean.mp3
..der har flyttet hele dagen, og endelig er kommet til den nye lejlighed i Fredericia! - YAY 20 M/bit nu :D! - ..der nu har pakket alt elektronik ud som.. anlæg, tv, stationær, mac osv... :D
..der ønsker alle her på newz en glædelig sommer!
..der ønsker alle her på newz en glædelig sommer!
...der fik sin IES-708-22A sat op og spille:
http://www.speedtest.net/result/514958851.png
http://www.speedtest.net/result/514958851.png
...der skal til farfars 70års i morgen og se vikingeskuespil (!!!)
...der mandag tilbage til Berlin, endnu endnu endnu endnu endnu engang iløbet af 4mdr :S
...der hader folk som ikke kan forstå at checke ind hurtigt!!!
...der mandag tilbage til Berlin, endnu endnu endnu endnu endnu engang iløbet af 4mdr :S
...der hader folk som ikke kan forstå at checke ind hurtigt!!!
Jonasdonbaek (3274) skrev:Hvorfor skal du til berlin ? :)
...der læser i Berlin, ihvertfald indtil 24 Juli, hvor han tager (desværre) hjem til DK igen.
McNasty (3277) skrev:...der læser i Berlin, ihvertfald indtil 24 Juli, hvor han tager (desværre) hjem til DK igen.
Hvad læser du ? :)
Ronson (3275) skrev:...der sidder og bliver helt varm på en TS-209 II og 2x1 TB i RAID 1
Findes der mon billige alternativer med RAID 5...?
Hvad vil du bruge RAID5 til? Det er mere eller mindre ubrugeligt for os privatpersoner, men meget praktisk til servere med høj sikkerhed frem for lager. :)
Jonasdonbaek (3278) skrev:Hvad læser du ? :)
..der læser meget lidt, men er dog færdig nu.
..der læste tysk historie og international management.
..der lige er kommet hjem, fra at ha' se Frederikssund VIKINGESPIL!! OMGOMGOMG!
Udenomssnak...Bean (3288) skrev:Hvis du har nok lort til at fylde 6x 1TB diske til randen burde du sorterer ud i det... :P
Desuden kan jeg ikke se hvor de 6 TB kommer ind i billedet henne.
Vi snakker
RAID1 = 2 x 1TB = 1TB brugbar plads, en disk kan fejle
RAID5 = 3 x 1TB = 2TB brugbar plads, en disk kan fejle
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.