mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der siger fuck det er fandme løgn!!!
...just take a look at this
http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-radeon-5970-1500-...
...just take a look at this
http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-radeon-5970-1500-...
vandfarve (10213) skrev:Sweet child o' mine, C&C1!
Jeg elsker dig. Virkelig, altså du ved... På sådan en jeg har lyst til at købe dig en øl måde, ikke en jeg har lyst til at bo sammen med dig og føde dine børn måde.
fjols (10216) skrev:Jeg elsker dig. Virkelig, altså du ved... På sådan en jeg har lyst til at købe dig en øl måde, ikke en jeg har lyst til at bo sammen med dig og føde dine børn måde.
Vi Newz'ere er i samme båd, så vi må hellere hjælpe hinanden en gang imellem, aye!
Også prøver vi den rigtige tråd.
...der ville minde jer andre om at køre ansvarsfuldt nu når det er påskefrokost tid.
...der ville minde jer andre om at køre ansvarsfuldt nu når det er påskefrokost tid.
Den mister desværre sin virkning da mange af scenerne er fra film, reklamer eller dårligt lavet virale videoer.
Den mister desværre sin virkning da mange af scenerne er fra film, reklamer eller dårligt lavet virale videoer.
...der synes det nederen at Daniel-Dane har taget fidomuhs avatar billede.
Rasmus064 (10235) skrev:...der synes det nederen at Daniel-Dane har taget fidomuhs avatar billede.
Ja, ikke?! Fyhaaa...
... der savner det her spil: http://www.gamespot.com/pc/strategy/pharaoh/index....
EDIT EDIT: fuck links
EDIT EDIT: fuck links
... Der fandt spillet
... Der ikke troede han havde det længere
... Der VED han bliver træt af det efter 5 minutters spil fordi det er eet af de spil som der er bedre i hukommelsen
... Der drikker Kakao ( igang med aftenens 2. liter )
... Der blev lidt for fuld igår
... Der ikke kan huske hvor han har været igår
... Der har taget en eller anden dame på røven, men kan ikke huske hvem. blot følelsen af at ha rørt en damerøv
... Der vidstnok mødte noget familie i by igår
... Der måske er ved at blive lidt for glad for en pige han ikke havde planlagt at blive glad for -.-
... Der tog sig selv i at tænke "hey den tshirt tager jeg på for den havde jeg på førte gang jeg mødte hende" ( hvilket jeg heller ikke kan huske )
... Der så tænkte over hvad han lige tænkte, og smed tshirten og tænkte "fuck nu skete det alligevel"
... Der lige har mediteret
... Der har drukket så meget igår han har haft svedeture, og ikke sov i nat men var bevidstløs ^^
... Der ikke troede han havde det længere
... Der VED han bliver træt af det efter 5 minutters spil fordi det er eet af de spil som der er bedre i hukommelsen
... Der drikker Kakao ( igang med aftenens 2. liter )
... Der blev lidt for fuld igår
... Der ikke kan huske hvor han har været igår
... Der har taget en eller anden dame på røven, men kan ikke huske hvem. blot følelsen af at ha rørt en damerøv
... Der vidstnok mødte noget familie i by igår
... Der måske er ved at blive lidt for glad for en pige han ikke havde planlagt at blive glad for -.-
... Der tog sig selv i at tænke "hey den tshirt tager jeg på for den havde jeg på førte gang jeg mødte hende" ( hvilket jeg heller ikke kan huske )
... Der så tænkte over hvad han lige tænkte, og smed tshirten og tænkte "fuck nu skete det alligevel"
... Der lige har mediteret
... Der har drukket så meget igår han har haft svedeture, og ikke sov i nat men var bevidstløs ^^
Caek of Doom (10240) skrev:... der har haft besøg af sofacyklen
... der savner sofacyklen
Fuck you...
tjek dit post# du er ivirkeligheden den der løber med 10k sejren.
SlettetBruger (10243) skrev:
Fuck you...
tjek dit post# du er ivirkeligheden den der løber med 10k sejren.
Huh?
Ronson (10241) skrev:...der tror caek har fået en omgang diller
Caek of Doom (10242) skrev:... der tror at Ronson underdriver
...der tror caek har fået dillerdaller?
...der skal give dillerdaller (igen) i aften :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.