mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der giver ordet videre til terracide!
*med meget lys, selvglad og retfædig stemmeføring, måske endda med lidt læspen*
terra- "altså hvis at det ikke var nogn pirater igås, så ville der lissom heller ikke være behov for den slags vel, det kan du da godt se din dumrian med udannelse!"
terra- "altså hvis at det ikke var nogn pirater igås, så ville der lissom heller ikke være behov for den slags vel, det kan du da godt se din dumrian med udannelse!"
...Der havde en "Marabou, Lakrids" med på arbejde igår. men i morgenens hast har jeg forlagt den og glemt den. kom først i tanker om det i morges...
HVOR ER DEN?!
Serverrum? no
Serverrum2? no
Kontor? no
Glemt den på chefens reol da jeg skulle hente nøgle til brandskab og så blevet spist af chefen? måske
Glemt i bilen? no
GAH, havde glædet mig til at smage den med lakrids...
HVOR ER DEN?!
Serverrum? no
Serverrum2? no
Kontor? no
Glemt den på chefens reol da jeg skulle hente nøgle til brandskab og så blevet spist af chefen? måske
Glemt i bilen? no
GAH, havde glædet mig til at smage den med lakrids...
Fandt den... kom i tanker om at jeg havde lagt den udenfor vores vindue så den kunne køle af :D
Så bare rolig folkens! den er safe
Så bare rolig folkens! den er safe
... Der købte en Godfather collection i metalbox for ½ år siden fordi han blev mobbet med han aldrig har set dem.
... Der ikke har set Godfather
... Der ikke har set Godfather
qw_freak (10160) skrev:...Der giver ordet videre til terracide!
Hvorfor fik jeg et billede med en mand med store udstikkende kaninfortænder frem der?! :P
...der lige så at Wupti ville have at hun skulle betale 60 kr i fragt, når der stod i deres reklame at den blev frit leveret.
...der har fået sine 60 kr tilbage. 60 KR!!!! Hun kan købe hele 3 is til sig selv nu!
...der var ved at besvime flere gange i morges da hun skulle skifte forbining på sin tå... :/
NioBe: eller du kan købe hele to liter fantastisk chokoladeis! http://www.hjem-is.dk/Default.aspx?ID=1514&M=S...
Eller 9 stk magnum hvis du køber kopierne i trepak!!
... er ham der er kraftig modstander af totalt overprissat is på pind.
Eller 9 stk magnum hvis du køber kopierne i trepak!!
... er ham der er kraftig modstander af totalt overprissat is på pind.
oxxy (10168) skrev:... er ham der er kraftig modstander af totalt overprissat is på pind.
Der er meget forskel på is, og smagsoplevelsen. Ben&jerry's fx er mega godt. svagt overpriced. men ikke meget.
en billig Aldi magnum kopi til 6 kroner med vand-flødeis slår ikke en rigtig magnum med lidt mindre vand-flødeis :) heller ikke pris/kvalitet
SlettetBruger (10170) skrev:
en billig Aldi magnum kopi til 6 kroner med vand-flødeis slår ikke en rigtig magnum med lidt mindre vand-flødeis :) heller ikke pris/kvalitet
Det syntes jeg så(kender ikke aldis specifikt, men faktas mandel kopi er ganske fin), men jeg har heller aldrig været synderligt begejstret for magnum :D De der billige is i papbægre(vafler) fra lavpriskæderne er dog virkelig elendige.
Hvis man endelig skal have en overpriced is er det Solero fra frisko eller "theres absolutely nothing wrong with a maxibon, yumyum" fra Nestle. Måske en ben&jerry cookie hvis det er svigerforældrene der betaler :D
SlettetBruger (10170) skrev:Der er meget forskel på is, og smagsoplevelsen. Ben&jerry's fx er mega godt. svagt overpriced. men ikke meget.
mm der er meget forskel på is, f.eks. cartedor syntes jeg personligt har en ganske lav kvalitet/pris i forhold til hjemis der har ca samme literpris. Ben&Jerry er en helt anden liga, men også en helt anden pris men har bestemt sin berretigelse, ligesom dyr og billig vin også lever i bedste velgående sammen :)
fawk.. er det Nestle der laver maxibon? :( Har boykottet nestle pga det svineri de laver i troperne.
elskede maxibon </3
Man ved ben & jerrys er godt når man kan æde en halv bøtte, smide den i fryseren og spise den en anden dag UDEN iskrystaller.. det kan cartedór ikke
elskede maxibon </3
Man ved ben & jerrys er godt når man kan æde en halv bøtte, smide den i fryseren og spise den en anden dag UDEN iskrystaller.. det kan cartedór ikke
SlettetBruger (10174) skrev:fawk.. er det Nestle der laver maxibon? :( Har boykottet nestle pga det svineri de laver i troperne.
elskede maxibon </3
Jep Nestlé ejer Premier-is som markedsfører Maxibon i Danmark.
Og hvis du har den holdning kan du da heller ikke spise Ben&Jerry? De ejes af Unilever som så vidt jeg ved bliver beskyldt for præcis de samme ting som Nestlé (og Kraft for den sags skyld vel også)?
Edit: Damn der er mange ting du ikke kan købe http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nestlé...
hvad jeg ikke vidste havde jeg ikke ondt af tænkte jeg ^^ tak for at ødelægge det ;P
Ved dog at B&J har ét FairTrade produkt.
Har ikke spist B&J siden så no harm done.
Har dog spist en marabou ting O.O
No pun intended med forkortelsen B&J
Ved dog at B&J har ét FairTrade produkt.
Har ikke spist B&J siden så no harm done.
Har dog spist en marabou ting O.O
No pun intended med forkortelsen B&J
Tumleren (10130) skrev:..der har det mega koldt lige nu, hvad sker der for radiatoren? :(
Min radiator failer også i dag. Sidder nærmest i flyverdragt, imens jeg sværger og svovler så det får en gammel havnearbejder til at ligne en engel, over at Punkbuster smider mig ud af samtlige BC2 servere, alt imens jeg rokker til AC/DC for at få varmen O.o
... der spiser chokolade som trøst for, hvad jeg udsatte mig selv for tidligere i dag. Resume: lider af irriteret tyktarm, tog tarmrensende middel i morges (BVADR!!!!!11!!!!1!!!) med 15-20 glas vand og sad derefter på tønden i 2½ time og var klam -.- meget klam! Og mine lår gjorde så ondt.. Og jeg har sikkert stadig toiletbrætsaftryk på røven..
Jeg ville se et billede af dig spise det chokolade du snakkede om- eller i det mindste en tom emballage.........hvad troede du?!?!?!
Jeg ville se et billede af dig spise det chokolade du snakkede om- eller i det mindste en tom emballage.........hvad troede du?!?!?!
Rasmus064 (10187) skrev:...der har list hygge læsning til Elskov efter indlæg 10183
Jeg elsker lortelister! XD hahahha! især fordi jeg har oplevet de fleste xD
moveax1ret (10188) skrev:#10185
haha xD jeg troede du var et sygt, sygt menneske, der ville se toiletbrætsaftrykket på min røv xD
...der har prøvet at skide en "Matematik-lort"
Lorten der lægger sig i kummen så den ligner et tal.
Det blev et flot seks tal :b
Lorten der lægger sig i kummen så den ligner et tal.
Det blev et flot seks tal :b
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.