mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der leder efter inspiration til den svinemørbrad der ligger på køkkenbordet.
...der satser på en asiatisk inspireret ret med ris.
...der satser på en asiatisk inspireret ret med ris.
... der efter lidt for lang tid fandt sognelolskontoret >.< Gik rundt om bygningen og ind i bygningen, rundt på etagerne ... for at finde ud af at der var en lille fesen brevsprække lige ved siden af døren. D'oh.
Jeg har lige spist et par fuldkornspitabrød med en herlig, hjemmelavet karrydressing. Og for at ingen skal være i tvivl om min herkomst, så proppede jeg den, udover det sædvanlige grønsagshejs, med mørbanket, supersaftig svinekotelet i tyndtskårede skiver og dejlige, ovnbagte paprikakartofler.
Very nice.
Very nice.
Creme fraiche-dressing er da sådan noget for gamle damer, der ikke kan æde hvidløg uden efterfølgende at skide sine indvolde ud?
Det har jeg aldrig været ret glad for.
Men hvis det' så'n du vil ha' det, så er det a-ok med mig.
Du har min velsignelse.
Det har jeg aldrig været ret glad for.
Men hvis det' så'n du vil ha' det, så er det a-ok med mig.
Du har min velsignelse.
... der netop har skrevet et bilag med 4 kolonner og 65 rækker med informationer om, hvilke lande der har anerkendt Kosovo, hvornår samt en kildehenvisning.
Hvorfor? Fordi min BA-vejleder åbenbart ikke fatter, hvad Wikipedia er, hvorfor jeg snyder skøjten ved blot at kopiere indholdet (manuelt), smide det ned i et bilag og skrive "Hva' så, din lorteregelrytter?!" med usynlig skrift allernedest.
Jeg forstår ikke gamle mennesker. Skal vi ikke bare skyde dem, mens vi har chancen?
Hvorfor? Fordi min BA-vejleder åbenbart ikke fatter, hvad Wikipedia er, hvorfor jeg snyder skøjten ved blot at kopiere indholdet (manuelt), smide det ned i et bilag og skrive "Hva' så, din lorteregelrytter?!" med usynlig skrift allernedest.
Jeg forstår ikke gamle mennesker. Skal vi ikke bare skyde dem, mens vi har chancen?
Rasmus064 (9829) skrev:Det bliver du da ikke på newz.dk.
Jeg ville ønske, at newz.dk var højeste prioritet... :P
Rasmus064 (9831) skrev:...der undre sig over hvordan newz.dk ikke kan være højeste prioritet.
newz.dk er ikke førsteprioritet af personer jeg helst ikke vil have ignorerer mig >.<
Caek of Doom (9837) skrev:... der synes det er sjovt at gudeskønne Linguaignota, med den abnormt store tissemand og den vindende personlighed, pludselig er der når man whiner.
I live to serve.
Man bliver lidt hysterisk, når man er i flæbehjørnet, hva'ba?
Kunne vi ikke få booted den smule kællinger der hænger ud på sitet - det ville gøre underværker for indeklimaet? Her stinker kraftedeme af østrogen. Og muggen skedesaft.
Kunne vi ikke få booted den smule kællinger der hænger ud på sitet - det ville gøre underværker for indeklimaet? Her stinker kraftedeme af østrogen. Og muggen skedesaft.
LinguaIgnota (9841) skrev:Man bliver lidt hysterisk, når man er i flæbehjørnet, hva'ba?
Nah, det er din mor.
Caek of Doom (9842) skrev:LinguaIgnota (9841) skrev:Man bliver lidt hysterisk, når man er i flæbehjørnet, hva'ba?
[url= det er din mor.[/url]
.... Der er meget overrasket over at nogle herinde rent faktisk kan benytte et keyboard og en pc generalt :3
xXgmzorXx (9846) skrev:Hvaa' !? Spiser du bøf klokken 2 om natten?!
Jeg kunne fanme godt æde en bøf <.<
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.