mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#53 det virker bare dumt.. vores klienter auto opdaterede og sagde; "velkommen til Skype for Business, din administrator mener du stadig skal bruge Lync" eller sådan noget lignende.. Meget mystisk..
Men input herfra: Få nu bare klienten til at ligne den på Windows.. Den gamle Lync klient til Mac ligner lårt..
Men input herfra: Få nu bare klienten til at ligne den på Windows.. Den gamle Lync klient til Mac ligner lårt..
Det har været officielt i flere måneder...Qw_freak (67854) skrev:LOL! Er det officielt?
Jeg er tvunget til at bruge den dagligt. Den ligner ikke bare lort...kinaholm (67855) skrev:Den gamle Lync klient til Mac ligner lårt..
Thalion (67868) skrev:Cool! Fremragende festival! Alle dage?
Yeah, plus et par ekstra dage eftersom jeg skal arbejde der.
... der er imponeret over Netflix's søgemaskine
http://i.imgur.com/6Arhx33.png
... der er mindre imponeret over manglen på indhold på Netflix :P
http://i.imgur.com/6Arhx33.png
... der er mindre imponeret over manglen på indhold på Netflix :P
... der har glemt supervisor password til hans Lenovo.
... der kom til at resette fingerprint adgang.
... der nu har en bærbar han ikke kan tilgå.
... der føler sig meeeeeeeeeeget dum.
... der kom til at resette fingerprint adgang.
... der nu har en bærbar han ikke kan tilgå.
... der føler sig meeeeeeeeeeget dum.
Reset BIOS? Kom i tanke om dit password? Give maskinen fingeren?
Bare for sjov, prøv at pille fingerprint-elektronikken fra motherboardet inde i maskinen?
Skift skærmpanelet, i håbet om at Logon-billedet bare er burn-in fra de tusindvis af tidligere forsøg på at logge ind og det selvfølgelig er panelet der er brændt af.
Langt ude forslag, men hvem ved hvad dybder en rigtig nørd skal nå, for at få gang i sit materiel :)
Bare for sjov, prøv at pille fingerprint-elektronikken fra motherboardet inde i maskinen?
Skift skærmpanelet, i håbet om at Logon-billedet bare er burn-in fra de tusindvis af tidligere forsøg på at logge ind og det selvfølgelig er panelet der er brændt af.
Langt ude forslag, men hvem ved hvad dybder en rigtig nørd skal nå, for at få gang i sit materiel :)
Clauzii (67876) skrev:Reset BIOS?
Prøvet. Fjernede BIOS backup batteriet selvom jeg vidste det ikke ville virke.
Clauzii (67876) skrev:
Kom i tanke om dit password?
Prøvet. Jeg har sat og lavet forskellige variationer af mine kodeord i et par timer. Jeg tror muligvis problemet ligger i at min BIOS er opdateret siden mit kodeord blev lavet. Mit kodeord har indeholdt specialtegn og grundet problemer og forvirrering, så har Lenovo fikset dette ved ikke at tillade specialtegn.
Clauzii (67876) skrev:
Give maskinen fingeren?
Prøvet. På flere måder. *wink*
Clauzii (67876) skrev:
Teknisk set også prøvet. Den sidder med samme connector som touchpad og maskinen har været tændt uden det.
Clauzii (67876) skrev:
:-) - Skærmbilledet skifter dog. :-(
Clauzii (67876) skrev:
Der findes faktisk en metode ser det ud til, jeg ved dog ikke om metoden virker på de nye modeller (x30-serierne og opefter). Men på ældre modeller (x20-serierne og nedefter) der kunne man bygge noget hardware, lodde det på chippen som lagre koden og derefter decipher den på en computer. Den omgang vil dog løbe op i en pris som er dyrere end et nyt, brugt bundkort.
Weird_J (67858) skrev:Der undre sig over, at der er en tidsforskel, på et kvarter. På min Nokia og iPhone. Nokian er godt nok kun på wifi, men burde vel ikke have noget at sige?
Hvis begge telefoner er sat til at synkronisere med en tidsserver, lyder det mærkeligt, ja.
... der lige laver noget gøgl med Shell Korskros systemer inden han tager på ferie.
... der lader det ske efter 16:00.
... der lader det ske efter 16:00.
IT-ekspert Yvossen (67877) skrev:Prøvet. Jeg har sat og lavet forskellige variationer af mine kodeord i et par timer. Jeg tror muligvis problemet ligger i at min BIOS er opdateret siden mit kodeord blev lavet. Mit kodeord har indeholdt specialtegn og grundet problemer og forvirrering, så har Lenovo fikset dette ved ikke at tillade specialtegn.
Har du prøvet at kontakte Lenovo ang. BIOS-problematikken?
... der er træt af Sverige
Amazon ville have 40 GBP (420 DKK) for at levere et 20 GBP (210 DKK) headset til mig i Stockholm.
Svenskerne er simpelthen fuldstændig fatsvage når det kommer til internetkøb.
Amazon ville have 40 GBP (420 DKK) for at levere et 20 GBP (210 DKK) headset til mig i Stockholm.
Claus Jørgensen (67883) skrev:... der er træt af Sverige
Og jeg troede at Post-DK havde horrible priser..
Det er faktisk samme virksomhed: PostNordmrtb (67884) skrev:Og jeg troede at Post-DK havde horrible priser..
Ronson ⅍ (67886) skrev:...der var et par sekunder fra at få et biluheld på video :(
Var lidt for langt væk så det er ikke så tydeligt hvad der sker.
http://ronson.dk/newz/tjoh.mp4
Jeg følte ikke der var nok EB over videoen så jeg smed en rød pil ind for at påpege det åbenlyse.
edit: har aldrig helt forstået det der med at blokere en vognbane pga. en kosmetisk skade. Kvinden i peugeoten kørte fornuftigt nok ind til siden.
Ronson ⅍ (67891) skrev:edit: har aldrig helt forstået det der med at blokere en vognbane pga. en kosmetisk skade. Kvinden i peugeoten kørte fornuftigt nok ind til siden.
Ja, det virker ikke helt gennemtænkt. Måske er det shock. Hvad ved jeg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.