mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tripoden (67807) skrev:... der overvejer at lave en unboxing-artikel om Ronsons forsendelse.
... der ikke tror artiklen når at blive godkendt i dette årti.
Post den i Tagwall - det er alligevel den nye nyhedskanal. :)
Ronson ⅍ (67775) skrev:...der stadig har 7 x Intel PRO/1000 GT Desktop til salg.
http://i.imgur.com/oJfvk2v.jpg
Samlet pris inkl. pakkeporto: 39 kr
Så køb dem dog, en eller anden!
Jeg er ham som helt glemte at svare på #67636 og #67775.
Jeg er ham som overvejede at printe g porto ud som PDF og sende denne PDF til Ronson.
Jeg er ham som troede han havde sendt denne besked til Ronson men opdagede at han kun havde tænkt på at gøre det.
Jeg er ham som er glad for at net kortene alligevel blev afsat.
Jeg er ham som alligevel har for meget skrammel liggende.
Jeg er ham som er imponeret over at Ronson havde 7 stk liggende.
XorpiZ (67813) skrev:terracide (67812) skrev:...der er så træt af crapboxes og deres negative indflydelse på spil:
At udvikleren der lavede en PC-port af Arkham er nogle idioter er vel ikke Rocksteadys (dem der lavede konsol-versionen) skyld.
Kig på studiet der lavede den port igen...
Det er ikke for sjov at spilelt er trukket tilbage fra Steam...
Enhver spade der låser en PC udgave til 30 FPS har gang i én af to ting:
- Prøve at forhindre at konsollenre bliver exposed for hvad de er: dværg-PC'ere der mangler ydelse.
- Inkompetent kode kegle
Eller muligvis begge dele...
Studiet er et konsol-studie. Det falder tilbage på Rocksteady og WB, at man vælger dem til at lave en pc-udgave.
Havde de valgt en ordentlig udvikler (eller selv gjort det) havde der ikke været problemer.
Alle ved, at konsollerne ikke har samme ydelse som en fornuftig PC. Hvorfor skulle de skjule det?
Det er udelukkende et spørgsmål om inkompetente udviklere.
Havde de valgt en ordentlig udvikler (eller selv gjort det) havde der ikke været problemer.
Alle ved, at konsollerne ikke har samme ydelse som en fornuftig PC. Hvorfor skulle de skjule det?
Det er udelukkende et spørgsmål om inkompetente udviklere.
... hvis konto i Danske Bank (Danmark) er i minus
... der har fået nye kort af Danske Bank på et tidspunkt de sidste 3 år
... der ikke har modtaget eller aktiveret nævnte kort.
... der åbenbart skal betale Danske Bank gebyr for at have uaktiverede kort.
... der har fået nye kort af Danske Bank på et tidspunkt de sidste 3 år
... der ikke har modtaget eller aktiveret nævnte kort.
... der åbenbart skal betale Danske Bank gebyr for at have uaktiverede kort.
... der undrer sig over hvorfor mit navlefnuller er sort/mørkeblåt, når jeg har en lys t-shirt på?!
... der, apropos t-shirt, har fået T&T på den der fulgte med til Relic Humble Bundle ... Estimated delivery var september!
... der, apropos t-shirt, har fået T&T på den der fulgte med til Relic Humble Bundle ... Estimated delivery var september!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (67824) skrev:... der undrer sig over hvorfor mit navlefnuller er sort/mørkeblåt, når jeg har en lys t-shirt på?!
Der blev lavet en videnskabelig undersøgelse om hvorfor og hvordan navlefnuller ophober sig.
Det er dit hår på maven som transmporterer fnuller og døde celler!? fra dit skridt op i navlen,,,,
zymes (67820) skrev:.. der flyver til Island om 15 timer
.. der tænker; mon Newz stadig eksisterer når jeg kommer hjem igen efter d. 1.?
.. Der flyver til Tyrkiet om 22 timer. Har tænkt ca. det samme.
Der lige var inde på yousee hjemmeside og se de også havde CG6250 fra netgear som router nu...
Der derefter ringede til Yousee og kom med en lang teknisk forklaring på hvorfor min nuværende router (CG3000) simpelthen var for svag til min forbindelse....
Der nu får tilsendt deres CG6250 som er en AC router uden beregning incl returlabel til den gamle CG3000.....
Der derefter ringede til Yousee og kom med en lang teknisk forklaring på hvorfor min nuværende router (CG3000) simpelthen var for svag til min forbindelse....
Der nu får tilsendt deres CG6250 som er en AC router uden beregning incl returlabel til den gamle CG3000.....
... der lige har set Ronsons forslag til Ole Wedels valgkamp
http://newz.dk/forum/tagwall/billedtraaden-v1-17-1...
... der ville vælge Ronson som sin spindoctor anyday, skulle han nogensinde gå til valg som DF'er med en hang for modeltog, thaipiger, sin egen mor og yderst ubehagelige tvanglyde efter hver sætning
http://newz.dk/forum/tagwall/billedtraaden-v1-17-1...
... der ville vælge Ronson som sin spindoctor anyday, skulle han nogensinde gå til valg som DF'er med en hang for modeltog, thaipiger, sin egen mor og yderst ubehagelige tvanglyde efter hver sætning
Der lige har bestilt to af dem her http://www.intel.com/content/www/us/en/wireless-pr... så jeg kan få glæde af den router Yousee sender, og som lige har flashet en custom bios på min bærbare for at slette lenovo's latterlige white-list af hardware jeg må sætte i MIN bærbare....
.......som er ved at blive sindssyg af at alle indlæg skal skrives 2-3 gange på mobil før LORTET bliver postet
...som har droppet simpsons tapped out for good! Selv med omfattende snyd så er det med tiden blevet uspilleligt, frustrerende og opslidende.
...der ALDRIG lærer at forstå HVORFOR at EA og andre producenter af casual spil bliver ved med at øge mængden af frustration, affald og mængden af lort som de skider ned af ryggen på deres spillere.??????? indtil der ikke er flere der orker at spille deres LORT!
...der er ved at blive SINDSYG af hvor latterligt dårligt touch tastaturer er på min gamle pis samsung.
...der undres over at vi ikke alle allerede er flygtet fra newz.dk til et andet site?
...som har droppet simpsons tapped out for good! Selv med omfattende snyd så er det med tiden blevet uspilleligt, frustrerende og opslidende.
...der ALDRIG lærer at forstå HVORFOR at EA og andre producenter af casual spil bliver ved med at øge mængden af frustration, affald og mængden af lort som de skider ned af ryggen på deres spillere.??????? indtil der ikke er flere der orker at spille deres LORT!
...der er ved at blive SINDSYG af hvor latterligt dårligt touch tastaturer er på min gamle pis samsung.
...der undres over at vi ikke alle allerede er flygtet fra newz.dk til et andet site?
... der lige er begyndt at spille Tapped Out igen....
... der også har kastet sig over Quest for Stuff..
... der syntes at QfS er meget bedre...
... der ikke kan vente til at Shelter kommer til android....
Fordi vi inderst inde håber på at siden overlever?
... der også har kastet sig over Quest for Stuff..
... der syntes at QfS er meget bedre...
... der ikke kan vente til at Shelter kommer til android....
Fordi vi inderst inde håber på at siden overlever?
bingo! :) en af mange desværre...
hvis den SQL bug som har plaget ITStorm i lang tid blev fixet, så var det en mulighed...
man kan ikke registrere en ny bruger... man får en datetime conversion fejl fra databasen.
og som chewy skriver... reddit muligvis :)
EDIT: REDDIT bruger hermed oprettet... CBM-NEWZ
bingo! :) en af mange desværre...
hvis den SQL bug som har plaget ITStorm i lang tid blev fixet, så var det en mulighed...
man kan ikke registrere en ny bruger... man får en datetime conversion fejl fra databasen.
og som chewy skriver... reddit muligvis :)
EDIT: REDDIT bruger hermed oprettet... CBM-NEWZ
CBM (67839) skrev:ITStorm
Bwahahahahahaaaaaaaaa, med montago som mod....
https://33.media.tumblr.com/9088f1b05f96f85ace09a5...
Ronson ⅍ (67841) skrev:Jeg er pænt sikker på jeg ikke kommer til at bruge reddit, charmen går af newz hvis ikke det har sit eget sted og look (og regler).
Enig, men kunne man ikke forestille sig at NEWZ.dk har så stor brand værdi at det under alle omstændigheder vil komme til at fortsætte...?
Jeg mener, hvis ikke andet så er der vel en der køber domænet når det bliver ledigt og fortsætter showet... :P
Jeg melder mig som frivillig til at stille server osv til rådighed hvis domænet bliver ledig! Og der skal selvfølgelig ikke modereres
PHP-Ekspert Thoroughbreed (67844) skrev:Og der skal selvfølgelig ikke modereres
Ok, nyheder på det nye newz:
"Nu kommer f...ing nVidia med deres nyeste 'Flyt-jer-åndsboller'-GPU, der vil sparke så meget røv, at selv Intel må inversterer mere i talkum, end nye råstoffer til deres CPUer.
Microsnot ruller for vildt med deres nyeste p..-vrider-OS. Quantum Flucation Based multitasking vil skære konkurrenternes øjne ud med ......"
Ej, vel :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.