mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (18750) skrev:Her i tråden er der plads til alle og vi hjælper alle - også selv om de er nogle klaphatte
det er vigtigt at man hjælper sig selv trods man er en klaphat som jer to
men det er smukt at i hjælper hinanden
fe950 (18755) skrev:Bare det at du bliver i samtalen, og ikke gemmer dig, er tegn på at du har det bedre... Og det er godt
jeg ser jo gerne at i kan blive raske... engang
CBM
Afvis hvis nedenstående udsagne er forkert:
Vi blev gruppevold.tægt
Vi havde se.x med Corona flagermus.
Vi fik stukket kina-diller i ørene.
Vi projicerer 24/7.
Vi har ikke brug for at bearbejde grusomhederne.
Jeg håber ikke at du afviser. Det vlle være skridt i den forkerte retning.
Afvis hvis nedenstående udsagne er forkert:
Vi blev gruppevold.tægt
Vi havde se.x med Corona flagermus.
Vi fik stukket kina-diller i ørene.
Vi projicerer 24/7.
Vi har ikke brug for at bearbejde grusomhederne.
Jeg håber ikke at du afviser. Det vlle være skridt i den forkerte retning.
jeg er glad for i er begyndt at fortælle mig om jeres tur til kina.... jeres healingsproces er i gang...
nu skal i bare ud af jeres fælles safespace
men jeg bliver nok nød til at henvise jer til eksperter på området for i kan komme videre med at bearbejde den byld i har åbnet
nu skal i bare ud af jeres fælles safespace
men jeg bliver nok nød til at henvise jer til eksperter på området for i kan komme videre med at bearbejde den byld i har åbnet
cnr (18766) skrev:Det er naturligvis helt op til dig CVIM, Tråden her er altid åben for dig, men føler du, at professionelle terapeuter bedre kan løsne op for problemerne, så har vi naturligvis fuld forståelse for det
omtaler du altid digselv og fe i 3 person?
fe950 (18771) skrev:CBM (18767) skrev:nui vil jeg tage en tur til kina for at skide på en forårsrulle
Det hjælper nogen gange at gense gerningsstedet og genopleve tingene på nært hold.
snak med qw
det var ham
cnr (18775) skrev:Det er altid alle andres skyld, når det kommer til dig CVIM
jeg er glad for at i to har selverkendelse men i burde stoppe med at omtale jer selv i 3 person
fe950 (18778) skrev:Det er fordi han tror at vi vil stemple ham hvis han erkender det.
Men vi holder af ham uanset hvor mange kinesere han tilfredsstillede.
hvor mange kinesere fik i egentlig knaldet da i var afsted?
var de lynkinesere?
Eksponering hjælper nogen gange. Jeg er klar over risikoen for utilsigtet reaktion, men da hans GAF score(Global Assessment of Functioning) er vurderet under 40, må vi være mere aggressive hvad angår behandling. Hans sag var på konference her til morgen og der var enighed om brug af visuelle midler.
Vi må og skal holde fast i ham og ikke opgive. Han er trods alt en uskyldig offer.
Jeg er så vred på kineserne.
Vi må og skal holde fast i ham og ikke opgive. Han er trods alt en uskyldig offer.
Jeg er så vred på kineserne.
fe950 (18797) skrev:Og hvad med gederne. Har vi glemt gederne. Er der nogen der tænker på gederne.
Har lige læst at:
Goats were first domesticated in western Iran 10,000 years ago.
Altså mishandling af geder gennem 10.000 år.
Jeg græder.
godt
du er ved langsomt at acceptere de horrible ting du har udsat geder for i mange mange år
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.