mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (18801) skrev:CBM (18798) skrev:
godt
du er ved langsomt at acceptere de horrible ting du har udsat geder for i mange mange år
Det var frivilligt.
nej
gederne kan ikke selv sige fra eller til
cnr (18806) skrev:CBM (18800) skrev:cnr (18799) skrev:dugfrisk (18795) skrev:cnr (18792) skrev:"Du er jo lige ved at være der, som en stifinder på rette vej"
John Mogensen?
Nej - mener det er Judas Priest
sjovt navn til en præst
Bedre end hvis det havde været Søren Atan
javist
eller erasmus montanus
Jeg kan gå på sand( og det er mere relevant, der hvor jeg kommer fra).
Jeg fornemmer at der er modvilje hvad angår svar på en ganske relevant spørgsmål.
Vi skal have dokumenteret om hvorvidt søvnen indtraf kl. 1 eller der er tale om misvisende tidsangivelse.
Det er vigtigt for det videre forløb om du fik sovet nok eller du lider af søvnmangel. Det kan jo have fatale konsekvenser. Du kan kollapse midt i en diskussion.
Jeg vil jo bare hjælpe.
Den form for kortfattethed, som udtrykkes i din notat af 13.6.21 kl. 21:19 kan jo være forårsaget af søvnmangel og følgende irritabilitet.
Jeg fornemmer at der er modvilje hvad angår svar på en ganske relevant spørgsmål.
Vi skal have dokumenteret om hvorvidt søvnen indtraf kl. 1 eller der er tale om misvisende tidsangivelse.
Det er vigtigt for det videre forløb om du fik sovet nok eller du lider af søvnmangel. Det kan jo have fatale konsekvenser. Du kan kollapse midt i en diskussion.
Jeg vil jo bare hjælpe.
Den form for kortfattethed, som udtrykkes i din notat af 13.6.21 kl. 21:19 kan jo være forårsaget af søvnmangel og følgende irritabilitet.
Ja okay - nu skal det ikke hedde sig, at jeg er typen, der ikke kan lide at slå svenskere ned. Jeg syntes måske bare vi rammer for meget ved siden af.
Plus at med alt den indvandrervold og kriminalitet, der hærger Sverige, tvivler jeg på, at de overhovedet ville opdage, hvis vi begyndte at angribe dem. De ville tænke, at det bare er et nyt opgår mellem Yalla Malmø og Rosengård Ramadan Rulez
Plus at med alt den indvandrervold og kriminalitet, der hærger Sverige, tvivler jeg på, at de overhovedet ville opdage, hvis vi begyndte at angribe dem. De ville tænke, at det bare er et nyt opgår mellem Yalla Malmø og Rosengård Ramadan Rulez
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.