mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (18700) skrev:Jamen det er det da CBM, kan du evt. sætte nogle ord på hvad du forestiller dig, at min fugl blev udsat for i Kina?
næh det ved du vel best selv
cnr (18702) skrev:Ja det gør jeg selvfølelig, men hvis du skulle gætte, hvad tror du så fuglen blev udsat for?
you tell me
tænk tilbage og se om du kommer i tanke om noget
pyha det bliver en lang omgang..
fe950, hvorfor lader du ikke cnr bruge din krop til at vise hvad kineserne gjorde ved ham?
corona nasty rash .... er det derfor de gjorde de ting fordi dit navn er en STD udgave af corona og du havde gang i alle deres husdyr? nu giver det hele mening
fe950, hvorfor lader du ikke cnr bruge din krop til at vise hvad kineserne gjorde ved ham?
corona nasty rash .... er det derfor de gjorde de ting fordi dit navn er en STD udgave af corona og du havde gang i alle deres husdyr? nu giver det hele mening
cnr (18711) skrev:Hjælper det lidt på alle de slemme tanker i dit stakkels hoved, at kalde os den slags?
jeg kalder jer bare det i hedder
cnr (18717) skrev:Ja vi vil rigtig gerne tale om vores tur til Kina, hvad skete der for os imens vi var der?
det må have været slemt siden i ikke kan huske det
cnr (18719) skrev:Hvis du skulle gætte, hvilke slemme ting kunne mon give sådan en effekt?
godt spørgsmål, hvad tænker du? hvad kan i huske?
cnr (18721) skrev:Ja hvad kan vi huske? Prøv at tage en dukke og så vis os, hvad du tror vi kan huske
Prøv at bruge fe950 som model, i er jo trodsalt i et registreret parforhold.
Vis mig så hvad du tror at jeg tror at i kan huske?
fe950 (18723) skrev:Vi kan snart lægge puslespillet sammen... Vi ved at "vi" blev brugt som model registreret par. Vi ved også at "vi" var handlingslammet ligesom en dukke.
Vi ved også at "vi" har svært ved at snakke om det. "Vi" mærker en vrede.
det er godt at høre at i gør fremskridt
i skal nok klare den i to og med tiden kan i endda muligvis erkende at det er jer der skal have hjælpen
fe950 (18739) skrev:Jeg har være i kontakt med kineserne. De erkender at der er begået fejl og vil gerne betale en erstatning til CBM.
Hvad siger du cbm. Er det ok...eller vil du heller køre en retssag?
du mener vel cnr?
jeg syntes det er fint at i kan få en erstatning
jeg tænker at 'cvim' skal fortælle videre
hvad sagde 'kineserne' ellers at der var sket med 'cvim'?
jeg syntes det er flot at fe950 og cnr elller cvim som de kalder sig, nu endelig er begyndt at lukke op og fortælle om turen til kina
i får det bedre ved at fortælle
jeg syntes det er flot at fe950 og cnr elller cvim som de kalder sig, nu endelig er begyndt at lukke op og fortælle om turen til kina
CBM (18745) skrev:jeg tænker at 'cvim' skal fortælle videre
Hvad siger du til den her Jens0ve? På den ene side er det rigtig godt, at hen endelig er begyndt at åbne lidt op. På den anden side er jeg lidt bekymret over de fortsatte benægtelser fra ham..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.