mboost-dp1
Venstre-klik giver forkert ordre
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har et mystiks problem som jeg ikke kan Google en løsning på.
Ved venstreklik på et tilfældigt ikon på min desktop, startes programmet ikke, men derimod åbner "Søg"-funktionen som vi kender fra højre-klik.
Når jeg højre-klikker på et ikon, står "Søg" øverst, hvor det vist plejer at være "Kør"?
Er der nogen her der ved hvordan man kommer "tilbage" til den oprindelige funktion, hvor programmet startes?
Grazz
Ramsing
Ved venstreklik på et tilfældigt ikon på min desktop, startes programmet ikke, men derimod åbner "Søg"-funktionen som vi kender fra højre-klik.
Når jeg højre-klikker på et ikon, står "Søg" øverst, hvor det vist plejer at være "Kør"?
Er der nogen her der ved hvordan man kommer "tilbage" til den oprindelige funktion, hvor programmet startes?
Grazz
Ramsing
Hvilke producent har lavet din mus?
På min Logitech SetPoint software kan jeg ændre hvad venstreklik skal gøre.
På min Logitech SetPoint software kan jeg ændre hvad venstreklik skal gøre.
Er det alle ikoner, eller nogle bestemte typer?
I stifinder : Funktioner ->mappeindstillinger -> filtyper kan du ændre hvad der sker når du dobbeltklikker på en bestemt type fil. Fx om en mp3 skal åbnes eller sættes i playlist på winamp...
I stifinder : Funktioner ->mappeindstillinger -> filtyper kan du ændre hvad der sker når du dobbeltklikker på en bestemt type fil. Fx om en mp3 skal åbnes eller sættes i playlist på winamp...
Jeg oplever noget lign. en gang imellem. Løsningen for mig er at klikke en masse gange,(10-15) hurtigt efter hinanden, på højre musetast.
Hvorfor problemet opstår ved jeg ikke, men det er noget jeg har oplevet både på 2000 og xp, og med mange forskellige mus.
Hvorfor problemet opstår ved jeg ikke, men det er noget jeg har oplevet både på 2000 og xp, og med mange forskellige mus.
Jeg prøver lige de forslag der er kommet. Hvis de fejler, så vender jeg tilbage :-)
Tak for hjælpen.
Ramsing
Tak for hjælpen.
Ramsing
Jeg mener at løsningen for mig var at gå ud på skrivebordet en masse gange og trykke højre-venstre klik. Så forsvandt det før eller siden! (Ja det virker mystisk)Jeg har brugt samme fremgangsmåde...
Forresten faldt det sammen med at afslutte et FPS-spil for mig... Tror måske det var q2,3 der gjorde det...
Men altså clicketiclik en masse på din desktop så burde det forsvinde...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.