mboost-dp1
Trojan problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
AVG scanner maskinen, AVG finder et problem der hedder noget med trojan -> Vælger "heal problem" (eller hvad det hedder) og maskinen genstarter, efterfølgende genstarter den hver gang windows-loader-slærmen har været der. Fejlsikret tilstand virker ikke. Er det muligt at komme af med den trojan uden at formattere systemet(som er win XP pro SP2)?
Edit: Kan ikke give mere info om problemet, da det er en kammerat der har problemet.
Edit: Kan ikke give mere info om problemet, da det er en kammerat der har problemet.
#1 holmen
Er der ikke noget med du kan sætte AVG til at scanne pre OS boot eller noget i den dur...?
ellers
prøv at trykke escape når loader skærmen kommer.
ellers
Kan du nå at se hvilken fil der er inficeret? - hvis ja, så afbryd windows boot, gå i dos og slet filen. (Med mindre det er en eller anden fancy system fil, hvilket det sjældent er)
ellers
Repair din windows installation, således at den udskifter den startup fil der tilsyneladende er blevet inficeret med noget.
Det er sådan lige hvad jeg kan slynge ud...
Er der ikke noget med du kan sætte AVG til at scanne pre OS boot eller noget i den dur...?
ellers
ellers
Kan du nå at se hvilken fil der er inficeret? - hvis ja, så afbryd windows boot, gå i dos og slet filen. (Med mindre det er en eller anden fancy system fil, hvilket det sjældent er)
ellers
Repair din windows installation, således at den udskifter den startup fil der tilsyneladende er blevet inficeret med noget.
Det er sådan lige hvad jeg kan slynge ud...
Er der ikke noget med du kan sætte AVG til at scanne pre OS boot eller noget i den dur...?Dunno, men det er ihvertfald for sent nu.
ellersDet vil jeg foreslå ham, men hvad skulle det gavne?
ellersHan kunne ikke nå at læse hele stien inden maskinen rebootede, og han har ikke kunnet starte windows siden. Sidst kendte konfiguration og fejlsikret tilstand virker ikke.
ellersPrøvede at få ham til at boote op på en XP cd, men det kunne han ikke få sin maskine til. Jeg tror blot at der skal ændres noget i bios før han kan boote op på en CD. Eller også skal der bare en anden XP cd til...
Tak for the inputs...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.