mboost-dp1
kan ikk etablere forbindelse til anden computer WHY?!?! grrr....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Harj...
PC1 og PC2 er koblet til samme switch(Switch er videre forbundet til internet-router)
Begge computere har forbindelse til internettet...
Her er problemet:
Jeg kan ikke få forbindelse til den anden computer, og hente delte filer(kan overhovedet ikke få forbindelse til den...
når jeg højreklikker på: Denne computer> Computernavn, kan jeg ikke klikke på knappen: netværks-id
HJÆLP EN DESPERAT!!! :D
PC1 og PC2 er koblet til samme switch(Switch er videre forbundet til internet-router)
Begge computere har forbindelse til internettet...
Her er problemet:
Jeg kan ikke få forbindelse til den anden computer, og hente delte filer(kan overhovedet ikke få forbindelse til den...
når jeg højreklikker på: Denne computer> Computernavn, kan jeg ikke klikke på knappen: netværks-id
HJÆLP EN DESPERAT!!! :D
Sæt deling til på en mappe på begge computere.
Prøv herefter at tilgå den anden computer ved at åbne følgende i explorer;
//ip.på.anden.computer
Prøv herefter at tilgå den anden computer ved at åbne følgende i explorer;
//ip.på.anden.computer
themuss: Nope, og jeg kan kun se min egen, når jeg går ind i: "arbejdsgruppecomputere", det samme med den anden computer, den kan oss kun se sin egen...
De er på samme arbejdsgruppe.. en gang imellem kan den ene eller den anden, se den anden computer, men når man vil ind på den, skriver den(så vidt jeg husker) at den ikke kan få forbindelse/kan ikke finde den anden computer...
Som i nok forstår er det rimelig irriterende, fordi det skulle jo virke...:D
Som i nok forstår er det rimelig irriterende, fordi det skulle jo virke...:D
Det er så desværre ikke altid at de ¤#%$ netkort der følger med bundkortet på pc'ere fungerer 100%, jeg har ofte set at alt andet spiller 100%, undtaget det at "filbrowse" over et netværk.
Mener det grunder i at Microsoft ikke følger den standard der er lagt for det og det forstår netkortet ikke.
Mener det grunder i at Microsoft ikke følger den standard der er lagt for det og det forstår netkortet ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.