mboost-dp1

hjælp

Gå til bund
Gravatar #1 - Anelguso
29. jun. 2007 13:33
har et sidste spørgsmål hvad kan jeg gøre hvis mit strømkabel fra strømforsyningen er for lille til at komme ind i bundkortet??
Gravatar #2 - Anelguso
29. jun. 2007 14:00
come on noget hjælp plizzz
Gravatar #3 - BurningShadow
29. jun. 2007 14:08
Jeg har aldrig set forlængerkabler til det, og jeg har ingen ide om hvad andre gør, i det tilfælde.

[edit]
Jeg fandt dette hos EDB priser. Det kan muligvis være et af dem her men jeg er ikke sikker.
[/edit]
Gravatar #4 - Knightmare
29. jun. 2007 21:54
du køber en ny strømforsyning der passer til dit bundkort, spørg evt. forhandler....
Gravatar #5 - Norrah
29. jun. 2007 22:07
1:2# kan ikke forstå det kan forkomme, hvor høj er dit kabinet? og hvilket mærke er din PSU?... Jeg er lettere skræmt :(
Gravatar #6 - hgul
29. jun. 2007 22:08
#1 Du skal have et af de kabler BurningShadow linker til, men det vil være klart det bedste hvis du køber en ny strømforsyning der allerede har 24 pins. Der er set eksempler på, at et kabel desværre ikke er den bedste løsning, hvor det har resulteret i ødelagt hardware.
Gravatar #7 - themuss
30. jun. 2007 02:52
Du kan også bare lave dit eget stik og trække strømmen til P4-stikket fra resten af 20-pinsne.

Det har jeg da gjort på en gammel PSU. Fungerer glimrende.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login