mboost-dp1
Windows XP Media Center Version 2005?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hey, jeg har et gammelt Windows XP Media Center Version 2005 recovery cd, og skal have geninstalleret min windows xp fordi den kan kun startes i fejlsikert tilstand :( Ja men cden er ridsed og vær gang jeg prøver at installer så kommer der en fejl at den ikke kan finde en fil. og det bliver den ved med indtil jeg trykker på cancel -.- Kan jeg så ikke downloade Windows XP Media Center Version 2005 et andet sted eller sådan noget og installer det og bruge mit cdkey?
Hvis den er ridset, kan du så ikke lave en kopi på en anden PC?
Et program som CloneCD, eller ImgBurn burde kunne klare det.
Fordelen er at de kan tage længere tid om at indlæse dine data, ved forskellige hastigheder, og med lidt held omgå de ridser som er på skiven, og når du så brænder kopien ud har du en skive uden fejl :)
Synes det er værd at prøve.
Et program som CloneCD, eller ImgBurn burde kunne klare det.
Fordelen er at de kan tage længere tid om at indlæse dine data, ved forskellige hastigheder, og med lidt held omgå de ridser som er på skiven, og når du så brænder kopien ud har du en skive uden fejl :)
Synes det er værd at prøve.
Tak brugte din måd eat gøre det på :) Det virker perfekt nu.
Tak for svaret :)
MEN NU HAR JEG JO VÆRET VISTA/7 BETA BRUGER I 1ÅR?
SÅ JEG KAN IKKE HUSKE HVORDAN MAN OPDATER WINDOWS DA JEG IKKE KAN FINDE DEN FUNKTION LIGESOM I VISTA/7 VOR JEG KAN SØGE UNDER OPDATERINGER OG INSTALLER DEM, VIL RIGTIG GERNE OVER TIL SP3 FRA SP2 :)
Tak brugte din måd eat gøre det på :) Det virker perfekt nu.
Tak for svaret :)
SÅ JEG KAN IKKE HUSKE HVORDAN MAN OPDATER WINDOWS DA JEG IKKE KAN FINDE DEN FUNKTION LIGESOM I VISTA/7 VOR JEG KAN SØGE UNDER OPDATERINGER OG INSTALLER DEM, VIL RIGTIG GERNE OVER TIL SP3 FRA SP2 :)
Mening med det her
var at jegs skulle få at vide vor den funktion var, men glemte at spørge :P Men har fundet udaf det nu:)
Mening med det her
var at jegs skulle få at vide vor den funktion var, men glemte at spørge :P Men har fundet udaf det nu:)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.