mboost-dp1
Torrent klient der er venlig mod en Linksys WRT54GL
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har brugt både BitTorrent og uTorrent. Begge dræber routeren i løbet af få timer. Er der noget der har haft samme problem, og hvad kører I med nu?
Det er routeren der så godt som dør. De fleste pakker >90% går tabt. Jeg bliver nød til at tage strømmen til routeren for at få gang i den igen.
Den har både wireless samt en 4-port switch. Kommunikationen mellem switchen og wireless bliver også ramt.
#4 BitTorrent, som jeg bruger nu, kan ikke justere antal tråde kun hastighed. Hvilken bruger du?
Den har både wireless samt en 4-port switch. Kommunikationen mellem switchen og wireless bliver også ramt.
#4 BitTorrent, som jeg bruger nu, kan ikke justere antal tråde kun hastighed. Hvilken bruger du?
#6 - dit svar står på Wikipedia, hvis du har en WRT54G - som jeg regner med du har:
As shipped, the Linksys firmware crashes under heavy peer-to-peer network traffic, such as BitTorrent. The reason for this crash is that Linux's connection tracking by default keeps track of old connections for five days. This five day limit quickly overwhelms the router when there are a high number of network connections, such as with BitTorrent, and can only be resolved by power cycling the router. For a detailed tutorial on how to permanently fix this issue on a pre-v5 router see the uTorrent FAQ[15]. Briefly, it involves installing a 3rd party firmware.Dette er forresten den eneste grund til jeg ikke ejer en.
#7 Tak for info.
Er der nogen der bruger en 3. parts firmware på jeres WRT54G-serie? Jeg vil gerne vide hvad I synes.
Er der nogen der bruger en 3. parts firmware på jeres WRT54G-serie? Jeg vil gerne vide hvad I synes.
Jeg bruger DD-wrt på min WRT-54 og Azureus gør at jeg ikke kan lave andet på routeren mens Azureus er åbent. Men så snart jeg lukker programmet er alt tilbage til normalt.
DD-wrt er super software til routeren hvis man godt kan lide at kunne konfigurere sin router helt optimalt - derudover er der nogle ret gode ekstra funktioner son jeg bruger meget, f.eks. no-ip integration og Mac-ip-koblinger.
DD-wrt er super software til routeren hvis man godt kan lide at kunne konfigurere sin router helt optimalt - derudover er der nogle ret gode ekstra funktioner son jeg bruger meget, f.eks. no-ip integration og Mac-ip-koblinger.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.