mboost-dp1
tdc news server`s nickname
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
hejsa
jeg har fundet frem til at tdc`s news server hedder
News2.tele.dk
men jeg skal også bruge deres NICKNAME
er der nogle der kender det...har prøvet med tele.dk lol
jeg har fundet frem til at tdc`s news server hedder
News2.tele.dk
men jeg skal også bruge deres NICKNAME
er der nogle der kender det...har prøvet med tele.dk lol
#1 spørg tdc http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php...
nickname??? der er sku da ikke noget med et nickname du skal bare værre på TDC's subnet for at bruge det, altså sidde forbundet til TDC's netværk.
Hvor kommer ideen om et nickname fra? er det noget klienten beder om for så er det nok bare et valgfrit kaldenavn, uden teknisk betydning, eller kræver den vel at du logger på med brugernavn og kodeord men det mener jeg da ikke TDC gør
nickname??? der er sku da ikke noget med et nickname du skal bare værre på TDC's subnet for at bruge det, altså sidde forbundet til TDC's netværk.
Hvor kommer ideen om et nickname fra? er det noget klienten beder om for så er det nok bare et valgfrit kaldenavn, uden teknisk betydning, eller kræver den vel at du logger på med brugernavn og kodeord men det mener jeg da ikke TDC gør
jeg er jo selfølig ude på at dl gratis fra tdc`s newsserver
og det program jeg bruger hedder NEWSLEECER V.1 og når man sætter en server op vil den også have NICKNAME fx. jeg bruger i øjeblikket news.astraweb.com og deres NICKNAME er astraweb.com
1: (server adresse)
europe.news.astraweb.com
news.astraweb.com
2: (server nickname ) astraweb.com
3: (port) 119 & 23 & 8080 & 1818 & (119.8080)
4: (connections) 04
5: (priority) 01
6: (server requires login) X
USERNAME: xxxxxx
PASSWORD: xxxxxx
og her er jeg ved at udfylde til en tdc`s newsserver
ISP:
1: (sever adresse)
news.tele.dk
dtext.news.tele.dk
news.inet.tele.dk
News2.tele.dk
2: (sever nickname)
3: (port)
4: (connection)
5: (priority)
6: (server requires login)
jeg skal måske bruge et andet program
her er min email vis det er topsecret lol...
[email protected]
Thangs a million m8
og det program jeg bruger hedder NEWSLEECER V.1 og når man sætter en server op vil den også have NICKNAME fx. jeg bruger i øjeblikket news.astraweb.com og deres NICKNAME er astraweb.com
1: (server adresse)
europe.news.astraweb.com
news.astraweb.com
2: (server nickname ) astraweb.com
3: (port) 119 & 23 & 8080 & 1818 & (119.8080)
4: (connections) 04
5: (priority) 01
6: (server requires login) X
USERNAME: xxxxxx
PASSWORD: xxxxxx
og her er jeg ved at udfylde til en tdc`s newsserver
ISP:
1: (sever adresse)
news.tele.dk
dtext.news.tele.dk
news.inet.tele.dk
News2.tele.dk
2: (sever nickname)
3: (port)
4: (connection)
5: (priority)
6: (server requires login)
jeg skal måske bruge et andet program
her er min email vis det er topsecret lol...
[email protected]
Thangs a million m8
#4 hvis du vil downloade skal du ikke bruge dtext.news.tele.dk, det er kun til tekst nyhedsgrupper til gændgæld er den meget hurtigere end den "almindelige" server.
porten er standard nntp på 119 tror jeg nok bare efterlad feltet blankt, og det resterende er rent klient specifikt og kan i princippet sættes frit altså kopier bare fra den gamle opsætning.
TDC kræver ikke logon men den er kun åben fra maskiner tilsluttet en TDC leveret internet forbindelse(de kan se forskel)
porten er standard nntp på 119 tror jeg nok bare efterlad feltet blankt, og det resterende er rent klient specifikt og kan i princippet sættes frit altså kopier bare fra den gamle opsætning.
TDC kræver ikke logon men den er kun åben fra maskiner tilsluttet en TDC leveret internet forbindelse(de kan se forskel)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.