mboost-dp1
Spg. til Mac OS X Snow Leopard
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Spg. #1
Er Snow Leopard et helt nyt OS i sig selv som kræver - lidt ligesom på Windows - at formatere sit HD for at installere det, eller er det bare en opgradering så jeg kan beholde alt på mit HD?
Min ven fortalte mig hvis man havde købt sin Mac EFTER 25. Juni kunne man få Snow Leopard for 10$. Kan nogen bekræfte?
Er Snow Leopard et helt nyt OS i sig selv som kræver - lidt ligesom på Windows - at formatere sit HD for at installere det, eller er det bare en opgradering så jeg kan beholde alt på mit HD?
Min ven fortalte mig hvis man havde købt sin Mac EFTER 25. Juni kunne man få Snow Leopard for 10$. Kan nogen bekræfte?
Hvorfor skulle man formatere sin harddisk for at installere et nyt OS? Jeg har tit installeret helt nyt OS uden at formattere min harddisk.lolage (1) skrev:Er Snow Leopard et helt nyt OS i sig selv som kræver - lidt ligesom på Windows - at formatere sit HD for at installere det, eller er det bare en opgradering så jeg kan beholde alt på mit HD?
Man kan gå fra Vista»7 og fra ældre»XP.
Men det er et helt nyt OS, og kan både installeres som en opgradering eller som "erease and install".
Ang. dit 2. spørgsmål:
Ja, det er rigtigt. (70kr i DK)
Tjek evt. Up-to-date programmet på Apple's hjemmeside. ;)
Men det er et helt nyt OS, og kan både installeres som en opgradering eller som "erease and install".
Ang. dit 2. spørgsmål:
Ja, det er rigtigt. (70kr i DK)
Tjek evt. Up-to-date programmet på Apple's hjemmeside. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.