mboost-dp1
HELP! Kan ikke komme ind på newz.dk fra hjemme pc
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Efter ny install kan jeg ikke længere komme ind på www.newz.dk og min netbank. Jeg kan ikke pinge de 2 sider. Jeg kører med norton internet og antivirus og har prøvet at disable begge, det hjælper bare ikke. Jeg ved ikke hvad jeg ellers kan prøve og jeg er SÅ træt at at bruge min kærestes pc for at komme ind på newz (skidt med netbanken ;)
Har i nogen ideer?
Har i nogen ideer?
Proev at se om du kan tilgaa eller pinge newz.dk's IP saa... 80.198.71.175
[EDIT]
Sorry, havde glemt at newz.dk IP'en ikke svarer paa ping.
[EDIT]
Sorry, havde glemt at newz.dk IP'en ikke svarer paa ping.
bare skriv 80.198.71.175 i adresselinien den skulle gerne resultere noget stats.
prøv at finde en komando prompt og skriv nslookup newz.dk hvis den resolver noget der ikke er 80.198.71.175 så er fejlen formentelig i C:WINDOWSsystem32driversetchosts indeholder den ikke noget sjovt er du formenteligt udsat for et rootkit.
prøv at finde en komando prompt og skriv nslookup newz.dk hvis den resolver noget der ikke er 80.198.71.175 så er fejlen formentelig i C:WINDOWSsystem32driversetchosts indeholder den ikke noget sjovt er du formenteligt udsat for et rootkit.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.