mboost-dp1

GTA IV @ PC

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
10. jun. 2009 17:00
Hey

ville lige prøve gta på pc, men kan det virkelig passe at det HAKKER grusomt på en computer med følgende specs:

win7 build 7120
Q9300 @ 2.5Ghz
4 gb ram
ati 4870 2Gb

har leget med indstillingerne, uanset hvilken opløsning og kombination af detalje grad, distance view og nogle andre ting, så hakker det stadig.

Under indstlling af graphics kan man se hvor meget memory man har til rådighed og hvor meget den vil bruge i de forskellige indstillinger.. der viser den kun 1gb ud af 2 som jeg har på mit gfx kort. og har forsøgt, så den bruger ca 300mb, 600mb og 1gb men det samme lort.

Jegh ar installeret den nyeste driver fra ati også.

nogle der har et forslag.... gider ikke bruge mine penge på det hvis min maskine ikke kan trække det..... men den kan køre crysis @ high indstillinger :P
Gravatar #2 - Norrah
10. jun. 2009 17:12
#1 Mon ikke dit gfx er et såkaldt X2 kort? For så har du rigtig nok 2gb ram. Men det er spejlet.
Gravatar #3 - Svindleren
10. jun. 2009 17:20

nej det er kun single kort... x2 var for dyrt dengang jeg købte det. Det kostede mindre men var lidt specielt, fordi det have 2gb

anyways burde det stadig kunne trække det pik spil...
Gravatar #4 - Norrah
10. jun. 2009 17:21
#3 true.. men det spil er buggy like hell.
Har det ikke til pc, købte det engang til ps3, men det fik min fætter.
Anyway, kender derfor ikke til noget fix, men der er nogen der kan spille det!
Gravatar #5 - Svindleren
10. jun. 2009 17:22
så dropper jeg det.... så er der en kunde mindre til det spil..

fuck direkte port fra konsol til pc
Gravatar #6 - Norrah
10. jun. 2009 17:26
Giv det lige et par timer mere..
Der er med garanti nogen herinde som kan hjælpe!
Har desværre ingen erfaringer med det, så mit bedste forslag ville være at søge på google efter dit kort/eventuelt driver og GTA IV.
Gravatar #7 - Svindleren
10. jun. 2009 17:46
det får lige en chance mere så :P googler lige
Gravatar #8 - Yulik
10. jun. 2009 18:51
Har du også installeret de nyeste opdateringer til GTA IV :)?
Gravatar #9 - themuss
10. jun. 2009 19:54
Installer det der cam-fix... tror jeg... jeg har aldrig selv gidet rode med GTA4 til PC... det er lidt en skam, det er så horribelt dårligt lavet.
Gravatar #10 - Svindleren
10. jun. 2009 20:20
har slttet lortet igen.. :) tak for svarene...
Gravatar #11 - Norrah
10. jun. 2009 21:09
Beklager vi ikke kunne være til nogen hjælp :D
I blame Rockstar.
Gravatar #12 - Bachy
10. jun. 2009 22:11
Don't blame Rockstar, blame MS :)

Gå ind i services, og find "Windows error reporting service"(Wersvc), disable den,og bed den om ikke starte automatisk.

Det skulle fikse problemet, det gjorde det ihvertfald for mig og min windwos 7 ;)

Før jeg disablede Wersvc, hakkede/laggede mit GTA helt vildt når jeg forsøgte at spille det, men efter disablingen kører det MUMS ..

Ser vi lige bort fra at jeg ikek kan få det til at hoppe op i 1920*1080 opløsningen :) .. men det er hvad det er hehe
Gravatar #13 - Svindleren
11. jun. 2009 09:16
bachy

hvad er dine specs ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login