mboost-dp1
Min computer sidder fast i windows loading screen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Først vil jeg sige, at jeg er forholdsvis ny med computere så vær sød at snakke på et ret lavt nivau med de tekniske detaljer :D
Mit problem er det at når jeg prøver at starte windows går alt fint lige indtil der hvor der kommer et loading screen hvor man ser windows-logoet og så den lille bar der kører frem og tilbage. Der bliver den bare ved med at være så jeg er nødt til at reboote computeren. Jeg kan godt gå ind i windows med Safe mode og det er faktisk der jeg skriver fra nu. jeg har ingen ide om hvad problemet kan være. Det er noget der sket fra den ene dag til den anden hvor den har virket om aftenen da jeg gik i seng og så har den fået problemet i løbet af natten.
Håber der er nogen der kan hjælpe
På forhånd tak :)
Mit problem er det at når jeg prøver at starte windows går alt fint lige indtil der hvor der kommer et loading screen hvor man ser windows-logoet og så den lille bar der kører frem og tilbage. Der bliver den bare ved med at være så jeg er nødt til at reboote computeren. Jeg kan godt gå ind i windows med Safe mode og det er faktisk der jeg skriver fra nu. jeg har ingen ide om hvad problemet kan være. Det er noget der sket fra den ene dag til den anden hvor den har virket om aftenen da jeg gik i seng og så har den fået problemet i løbet af natten.
Håber der er nogen der kan hjælpe
På forhånd tak :)
hvor man ser windows-logoet og så den lille bar der kører frem og tilbage.
#2 siger det sig ikke lidt selv?
#1 tror du har smidt din post forkert, da det her forum omhandler Programmering, prøv den der hedder software, tror du kan få mere respons der.
Men har et forslag, formatere, da du ikke kan forklare problemet opstående mere tydeligt, er det den eneste udvej jeg kan se, hvis du har noget du gerne vil gemme, kan du jo bl.a hente det over på en anden computer gennem fejlsikker tilstand.
Alle af windows versionerne har en bar der er tydelig.
Hvad skulle der dog være galt i at han bruger Vista?
Alt andet lige, så er det da bedre at han bruger Vista, da han iflg. ham selv er ny med computere, og derfor vil have gavn af den øgede sikkerhed der ligger i back-end af Vista.
Alle af windows versionerne har en bar der er tydelig.
Hvad skulle der dog være galt i at han bruger Vista?
Alt andet lige, så er det da bedre at han bruger Vista, da han iflg. ham selv er ny med computere, og derfor vil have gavn af den øgede sikkerhed der ligger i back-end af Vista.
Havde det samme problem med min computer før jeg installerede Vista.
Hvis computeren havde været slukket, så ville den fryse cirka 50% af tiden, når jeg bootede. Heldigvis var det bare et spørgsmål om at resette computeren, så ville den starte "normalt"... Kan vel næppe kalde noget den gjorde dengang for normalt, især efter den begyndte at tømme min fonts mappe hver gang jeg genstartede den...
Hvis computeren havde været slukket, så ville den fryse cirka 50% af tiden, når jeg bootede. Heldigvis var det bare et spørgsmål om at resette computeren, så ville den starte "normalt"... Kan vel næppe kalde noget den gjorde dengang for normalt, især efter den begyndte at tømme min fonts mappe hver gang jeg genstartede den...
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.