mboost-dp1

JSF

Gå til bund
Gravatar #1 - Nina07
7. jun. 2011 13:30
Nogen der har forstand på det?
Jeg skal aflevere en opgave, men har været meget væk fra undervisningen og er ret lost.
Jeg vil gerne betale for det
Gravatar #2 - Daniel-Dane
7. jun. 2011 13:32
Har staten ikke allerede betalt for din undervisning? Eller vil du købe en opgave?
Gravatar #3 - Nina07
7. jun. 2011 13:39
jeg vil betale én for at lave den
Gravatar #4 - Daniel-Dane
7. jun. 2011 13:40
Du har ikke været til undervisningen, og du vil nu købe dig ud af en opgave.

Kvinder...
Gravatar #5 - Windcape
7. jun. 2011 13:45
På dette her tidspunkt på året er det sikkert også et eksamens-projekt. Så det er ikke bare hjælp, det er snyd.

@Nina07: Lad være med at lave den, dump, og tage undervisningen om igen. Det er sådan tingene foregår.

Du er jo alligevel ikke kvalificeret til at få et job, hvis du ikke kan løse dine opgaver, så du kan ligeså godt læse videre.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 13:54
Jeg vil meget gerne hjælp! Du skal ikke hører på de tabere.. Det er også mig der har lavet deres eksamensopgaver fordi de konstant er på jagt efter svensk fisse i norske SFO'er.

Nej du, skriv hvad jeg skal lave og så laver jeg det.. Jeg er utrolig billig (inb4: det sagde han også i går) og er super dygtig.

Desuden, JSF er jo pisse nemt, så det tager nok ikke mere end 20 minutter at lave den. P

Skriv her!
Gravatar #7 - Nina07
7. jun. 2011 13:57
@MiniatureZeus: Du lyder ikke særlig troværdig må jeg indrømme..
Gravatar #8 - Windcape
7. jun. 2011 13:58
MiniatureZeus er ellers en af de tekniske overhoveder herinde, med bla. ekspertkompetance i Java, og JSF udvikling.

Vi andre er blot får.
Gravatar #9 - LinguaIgnota
7. jun. 2011 13:58
Er du villig til at betale i patter?
Gravatar #10 - Nina07
7. jun. 2011 14:00
Okay, måske man for god ordens skyld vist bliver nødt til at tilføje: kun seriøse henvendelser
Gravatar #11 - LinguaIgnota
7. jun. 2011 14:02
Jeg er meget srsly. Kan jeg evt. se en af dem, så jeg lissom ved, hvad jeg har i vente?
Gravatar #12 - Daniel-Dane
7. jun. 2011 14:03
Nina07 (10) skrev:
Okay, måske man for god ordens skyld vist bliver nødt til at tilføje: kun seriøse henvendelser
Jeg husker sidste tråd, hvor det blev skrevet. C:
Gravatar #13 - Dreadnought
7. jun. 2011 14:04
LinguaIgnota (9) skrev:
Er du villig til at betale i patter?

En pat nu og resten senere.
Gravatar #14 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 14:04
Nina07 (10) skrev:

Wat?
Jeg er ultra seriøs. Se min karma, den er "SUPER!" som betyder at jeg ved alt..
Jeg poster til tider under mit alter-ego Arne_v, så kan du jo tygge lidt på den!

Skriv hvad jeg skal gøre, og du har det inden 20 minuter. Lover!

Jeg vil gå så langt, at jeg vil gøre det for halv pris, og selvfølgelig inkluderet PrivatGaranti® som du kan læse mere om her: http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Privat_...

Gravatar #15 - Daniel-Dane
7. jun. 2011 14:06
Pis og lort! Jeg opretter en profil på Alt Om Boern (Spørgsmålstegn) i håbet om, at jeg kan se noget om http://altomboern.dk/user/170847

Men nææh nej, den er tom.
Gravatar #16 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 14:07
Nina for fa'en!
Hjælp mig, med at hjælpe dig, med at hjælpe mig, med at hjælpe dig!

Det er sådan det dersens' internet fungere!

Jeg vil altså også lige gøre dig opmærksom på, at jeg ikke vil have dine patter som betaling.. Hvad kan du ellers tilbyde?
Gravatar #17 - Dreadnought
7. jun. 2011 14:11
Nina kom tilbage! nina! NINAAAAA!!!!!!111

Forhelvede DD hvorfor skulle du også nævne urin og afføring? Det gik jo lige så godt.
Gravatar #18 - Nina07
7. jun. 2011 14:14
Meget seriøst forum. Tak drenge
Gravatar #19 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 14:15
Nina07 (18) skrev:

Så lidt, vi gør fandeme også vores bedste!

Naw: Tits
Gravatar #20 - Windcape
7. jun. 2011 14:16

Du kan evt. gå ind på http://bit.ly/jnWbrI , det er et rigtigt hjælpeforum for programmeringsopgaver.
Gravatar #21 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 14:17
Og igen ødelagde Windcape legen.. :(
Gravatar #22 - arne_v
7. jun. 2011 14:17

De laver forhåbentligt heller ikke komplette opgaver.
Gravatar #23 - Daniel-Dane
7. jun. 2011 14:18
Ha, windcape. Jeg sendte hende et myiptest-link først!
Gravatar #24 - LinguaIgnota
Jeg ved alt om det der JPEG, så du siger bare til, hvis du ombestemmer dig. Anywho, ska' du med til Pripyat, hva'? Vi har en frisk, ung DJØF'er, der står og mangler en roommate. Og om alt går vel, så kan du se, om du kan humpe teh gay ud af ham. - Lykkes det, så gi'r MiniatureZeus og jeg sgu en tur i vores stjålne Trabant. Det skader nok heller ikke med et par ekstra hænder, når vi skal skubbes op af Kievs mageløse bakker.

Er du i god form ellers? Jeg spørger fordi, vi lissom ska' ha' planlagt vores tur - og det kan ikke nytte noget, at du både skal skubbe og humpe på den samme dag, hvis du er lidt af en fedling. Ellers må vi prøve at kombinere det, hvis det kniber med tiden. - Taper vi Vandfarve fast til bagsmækken (har Trabanter bagsmække?), så kan du humpe og skubbe samtidig.

Taler du tilfældigvis russisk/ukrainsk?
Gravatar #25 - MiniatureZeus
Arne! Hvad fanden laver du her?!
Gravatar #26 - Windcape
7. jun. 2011 14:19
arne_v (22) skrev:

De laver forhåbentligt heller ikke komplette opgaver.
You totally missed the point!
Gravatar #27 - Mamad (moveax1ret)
7. jun. 2011 14:19
Come on- hvor lang tid kan det lige tage at opnå forståelse for JSF??????

max 2 dage da..........
Gravatar #28 - LinguaIgnota
7. jun. 2011 14:20
Arne_v prøver at tage vores patter!
Gravatar #29 - Daniel-Dane
7. jun. 2011 14:27
Meh, hun snyder!
Gravatar #30 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 14:29
Det er garanteret vandfarve!
Gravatar #31 - Windcape
7. jun. 2011 14:29

Only because you said so!

Seattle? Det er den modsatte ende af landet.
Gravatar #32 - LinguaIgnota
7. jun. 2011 14:32
Hey, Nina, Nina-pigen, Ninini-nina, hvorfor vil du ikke elske med Vandfarve? Det er fordi, han er grim, er det ikke? :(
Gravatar #33 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 14:33
fy faen!
Gravatar #34 - tazimn
7. jun. 2011 14:51
NEJ!! Jeg gik glip af alt det sjove..

Lorte job.. ;-)
Gravatar #35 - Alrekr
7. jun. 2011 15:03
Nina07 (18) skrev:

You must be new here
Gravatar #36 - reefermadness  
7. jun. 2011 15:37
Nina07 (18) skrev:

Meget seriøs uddannelse / studerende :-)

Spøg til side:

For dit eget bedste vil jeg anbefale dig IKKE at udlicitere din eksamensopgave, der er mange grunde, den vigtigste er at du ikke lærer noget, hvis en anden laver opgaven. JSF er ikke særlig kompliceret, og jeg vil bide mig selv i snablen på at du godt kan få en af dine klassekammerater til at hjælpe dig med opgaven, specielt hvis du stikker vedkommende en plovmand... Så kan personen coache / spare med dig når du bare er totalt WTF-lost, og hvem ved måske skrive en linjes kode eller to... Så har du også chancen for at lære lidt i processen.
Gravatar #37 - Daniel-Dane
7. jun. 2011 16:29
reefermadness (36) skrev:
Meget seriøs uddannelse / studerende :-)

Spøg til side:

For dit eget bedste vil jeg anbefale dig IKKE at udlicitere din eksamensopgave, der er mange grunde, den vigtigste er at du ikke lærer noget, hvis en anden laver opgaven. JSF er ikke særlig kompliceret, og jeg vil bide mig selv i snablen på at du godt kan få en af dine klassekammerater til at hjælpe dig med opgaven, specielt hvis du stikker vedkommende en plovmand... Så kan personen coache / spare med dig når du bare er totalt WTF-lost, og hvem ved måske skrive en linjes kode eller to... Så har du også chancen for at lære lidt i processen.
... og få noget på den dumme.
Gravatar #38 - Windcape
7. jun. 2011 17:44
reefermadness (36) skrev:
JSF er ikke særlig kompliceret
... men modsat bare en dybt idiotisk teknologi, ingen burde lære.

Enhver som har arbejdet med både ASP.NET Webforms, og ASP.NET MVC3, og JSF, vil forstå hvad der menes.

Hurtigt eksempel: Hvem gider bruge en web-teknologi der ikke understøtter GET requests?-)

JSF burde aflives, sammen med en helt masse andre Java teknologier (RMI og JNI springs to mind).
Gravatar #39 - KaW
7. jun. 2011 17:45
Windcape (38) skrev:

JSF burde aflives, sammen med en helt masse andre Java teknologier (RMI og JNI springs to mind).

Hvad har du imo RMI? :)
Gravatar #40 - Windcape
7. jun. 2011 17:58
KaW (39) skrev:
Implementationen.

WCF er så uendeligt meget nemmere (og mindre rodet) at arbejde med.
Gravatar #41 - roennow
7. jun. 2011 19:02
KaW (39) skrev:

At Microsoft ikke har lavet det
Gravatar #42 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 20:11
Windcape (38) skrev:
Hurtigt eksempel: Hvem gider bruge en web-teknologi der ikke understøtter GET requests?-)

Nina07's lærer? Følger du slet ikke med eller hvad?
Gravatar #43 - drbravo
7. jun. 2011 20:13
Kære Nina.

Rigtig hjerteligt velkommen til newz.dk. Beklager de andre debattørers mangel på modenhed og velvillighed. Kan du beskrive projektet i overordnede rammer? Hvor mange timer forventer du det tager? Er det indenfor et specifikt emne? Etc.
Gravatar #44 - Mamad (moveax1ret)
7. jun. 2011 20:27
Jeg er sjældent enig med Windscape...... men han har ret.

JNI er noget fucking rod at arbejde med- man skal køre en special java compiler op mod ens genereréde class fil der så genererér en header fil man kan implementere i c/c++. Så skal man til at tage stilling til hvordan man kan konvertere mellem datatyper, og lave memory cleanup etc.

Funktioner linkes så mellem de to sprog med en mærkelig konversition hvor java package declarations bliver til en del at funktions navnet. Fejlbesker er iøvrigt 100% intetsigende.

WCF er bare uendeligt meget mere smooth..... men de har heller ikke mange arkitekturer og o/s at skulle understøtte.

Jeg er også enig i at JSF burde aflives.
Gravatar #45 - arntc
7. jun. 2011 21:26
OP er jo lige så retarderet som en WoW accountsælger, plus/minus en sjat.

Hvorfor er der ingen der har "reportet" hende? Lingu, kan du ikke tracke, så skal jeg nok skrive en mail til uddannelsesstedet?
Gravatar #46 - arne_v
7. jun. 2011 21:39
arntc (45) skrev:
OP er jo lige så retarderet som en WoW accountsælger, plus/minus en sjat.

Minus er meget stor sjat.

Ved salg af WoW account kan folk bringe andre i fedtefadet.
Gravatar #47 - LinguaIgnota
7. jun. 2011 21:41
Jeg ved røv om IT-uddannelser, men de fleste undervisningsinstitutioner har vel elevlister liggende online, og da damer må formodes at være et lille mindretal på steder, hvor man undervises i det der JPEG, er det et oplagt sted at lede.

Men altså, det kan ligeså vel være en kendt bruger, der har oprettet tråden i jagt på lulz.
Gravatar #48 - Windcape
7. jun. 2011 21:46

Negative. Det er faktisk kun ITU som har elevlister liggende online.

Men mit bud er at Nina læser på Erhvervsakademiet København Nord.
Gravatar #49 - <3Thinkpads
8. jun. 2011 00:00
www.transturtors.com - Outsource til en inder.
Gravatar #50 - arntc
8. jun. 2011 09:00
arne_v (46) skrev:
Minus er meget stor sjat.

Ved salg af WoW account kan folk bringe andre i fedtefadet.

Tja, men én af de mere omfattende salgstråde, der endda bragte en moderator på banen, handlede om powerleveling, som er fuldt ud sammenlignelig med det OP ønsker at købe.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login