mboost-dp1
WTS: Dansk WoW Powerleveling!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Mangler du powerleveling? Er du usikker omkring sikkerheden af din account og bange for at blive banned i forbindelse med powerleveling? Synes du priserne er alt for høje på powerleveling? Powerleveling.dk udfører den bedste, billigste og sikreste powerleveling på markedet.
<link slettet - Red.>
<link slettet - Red.>
Jeg vil være flink, og starte med at give dig et link ...
Og så vil jeg sige at denne tråd nu handler om aber er ryger!
- og sig mig, hvad blev der af den der 48 timers cooldown?
Sådan lidt apropos - jeg så Project Nim i går. Det var en interessant dokumentar om, hvordan det lykkedes et par beskidte hippier at fucke sådan en abekat fuldstændigt op.
Helt ærligt, får I selvtillid ved at rakke ned på folk?
Jeg synes også aber, der ryger, er seje! I'm just like you.
Nu er jeg ikke herinde for at købe accounts, men ellers meget pænt af dig.
Jeg kan på ingen måde se, hvorfor mit navn er relevant.
Thoroughbreed (2) skrev:Jeg vil være flink, og starte med at give dig et link ...
Evade (7) skrev:#1, Jacob Rasmussen hvorfor har du ikke skrevet dit navn ind på din newz.dk profil ?
Jeg kan på ingen måde se, hvorfor mit navn er relevant.
#10 - Det har du fuldstændig ret i. Men nu har den ganske almindelige borger jo muligheden for at slå op, hvem der ejer et domæne. Dog ser jeg ikke ligheden mellem navn og troværdighed. Jacob er jo ikke et mindre pålideligt navn end Lau. Betalingen foregår via Paypal, som er meget hjælpsomme, når det omhandler snyd! Lad mig understrege, dog uden at understrege: er du bange for at miste din account og/eller dine penge, så lad være med at købe powerleveling. Simpelt.
Pwn (9) skrev:Helt ærligt, får I selvtillid ved at rakke ned på folk?
You are NOT like us!
Købe, sælge, farming ... Det er alt en overtrædelse af EULA, ergo, vi kan ikke lide
Pwn (9) skrev:Helt ærligt, får I selvtillid ved at rakke ned på folk?
Hør her fætter Lusk.
Du tilbyder en service som overtræder vilkårene for spillet.
Selv om du vil påstå det modsatte (fordi du er en fusker og en løgner) så er chancen 100% for at Blizzard vil banne konti's der bruger din "service" hvis opdaget.
Derimod er chancen for at din serivce ikke bliver opdaget ikke 0%
Så du prøver at fuske folk til at betale dig for at miste deres konto.
You do the math...eller er du ikke høj nok level til at forstå dit eget bræk?
Pwn (11) skrev:#10 - Det har du fuldstændig ret i. Men nu har den ganske almindelige borger jo muligheden for at slå op, hvem der ejer et domæne. Dog ser jeg ikke ligheden mellem navn og troværdighed. Jacob er jo ikke et mindre pålideligt navn end Lau. Betalingen foregår via Paypal, som er meget hjælpsomme, når det omhandler snyd! Lad mig understrege, dog uden at understrege: er du bange for at miste din account og/eller dine penge, så lad være med at købe powerleveling. Simpelt.
Så du siger at vi skal kontakte Blizzard og meddele dem om at du bruger PayPal til din ulovlige snydeservice, så de kan kontakte PayPal og få dem til at refundere alle beløb indbetalt på din PayPal konto og anlægge et søgsmål imod dig når du ikke har pengene?
Gotcha....
terracide (13) skrev:Hør her fætter Lusk.
Du tilbyder en service som overtræder vilkårene for spillet.
Selv om du vil påstå det modsatte (fordi du er en fusker og en løgner) så er chancen 100% for at Blizzard vil banne konti's der bruger din "service" hvis opdaget.
Derimod er chancen for at din serivce ikke bliver opdaget ikke 0%
Så du prøver at fuske folk til at betale dig for at miste deres konto.
You do the math...eller er du ikke høj nok level til at forstå dit eget bræk?
Ja, powerleveling overtræder EULA. Det ved alle. Bliver din account banned, hvis du bruger powerleveling? Muligvis. Det ved alle sjovt nok også. Du bringer ingen nye informationer overhovedet.
terracide (15) skrev:Så du siger at vi skal kontakte Blizzard og meddele dem om at du bruger PayPal til din ulovlige snydeservice, så de kan kontakte PayPal og få dem til at refundere alle beløb indbetalt på din PayPal konto og anlægge et søgsmål imod dig når du ikke har pengene?
Gotcha....
Hvad du bruger din tid på, blander jeg mig ikke. Det burde du gengælde.
"powerleveling.dk" skrev:Powerleveling.dk leverer en god og sikker powerlevel service
Der er INTET sikkert i din service, overhovedet.
Ikke engang betalingen er sikker, PayPal ikke kan se om du har faaet den tilbudte service eller ej.
Vores professionelle og engagerede hold har mange års erfaring indenfor World of Warcraft og har været med fra start, da de første powerleveling metoder blev udviklet
Saa du har altsaa et hold af ansatte, som er specifikt har til opgave at bryde aftalevilkaarene fra Blizzard?
Samtidig kan ikke set at du skulle have oprettet et firma, hvilket jo saa kraever at du har et CVR nummer, som skal oplyses til PayPal og paa dit website.
Ikke at goere dette, er ulovligt.
Alt in-game udføres "by-hand" af rigtige mennesker. Ingen bots eller cheats!
Her gaar jeg saa ud fra at du sender opgaven videre til Kina (eller lignende), hvilket saa igen kraever at du laver et regnskab over disse handler via dit firma.
Danske ip-adresser, hvilket ikke på nogen måde virker iøjefaldende, som foreksempel kinesiske eller amerikanske ip-adresser.
Proxy?
Powerleveling.dk tilbyder den absolut billigste service. Alle priser er krydstjekket hos mulige konkurrenter, således at vores service altid er den billigste.
Det er saa loegn, da der er billigere services derude.
Du skal vælge Powerleveling.dk hvis du vil...
... spare penge!
Ifht. 0 kroner? :D
... holde din account sikker!
Sikker bannet? Lies and deceit.
Du boer nok slette dit website og din paypal konto inden du bliver meldt til SKAT og politiet, samt Blizzard.
De vil jo saa nok bruge dine "dansk ip adresser" til at se hvilke WoW accounts der er logget paa derfra og saa banne paa livet loes, wee :D
fidomuh (17) skrev:via dit firma
Han er medlem af gruppen Alle som fylder 13 år i år2010! :D
Så han kan nok ikke oprette en virksomhed.
Evade (20) skrev:Hmm, der var da underligt, nu er der ikke nogen side på den adresse ud over cliche's default side ...
#18 tror du fik ham til at tage den offline :D
Internet can be a dangerous place.
fidomuh (17) skrev:
Samtidig kan ikke set at du skulle have oprettet et firma, hvilket jo saa kraever at du har et CVR nummer, som skal oplyses til PayPal og paa dit website.
Så længe omsætningen er under 50.000 kr. om året er momsregistrering og cvr nummer ikke nødvendigt. Så selvom det virker uprofessionelt, er det ikke ulovligt.
fidomuh (29) skrev:#24/25/26/27
Har du ansatte *SKAL* du registrere din virksomhed.
Der er en hel del regler omkring det, saa det er ikke nok at sige "under 50k skal man ikke" :)
Men nu skrev du jo, at det er ulovligt at have en virksomhed uden et CVR-nr, og det er ikke korrekt.
I øvrigt tvivler jeg på OP har ansatte.
Bare lige for at du igen kan se det hele jeg har skrevet.
Der er et par brud af PayPals aftalevilkaar der, samt at det er ulovligt at have et hold af ansatte, uden et CVR nummer.
Du maa ikke foere virksomhed uden at have et CVR nummer.
Det anses ikke som at foere virksomhed, hvis du aarligt har en omsaetning paa under x (mener det er 50.000) og du samtidig ikke indgaar ansaettelseskontrakt med medarbejdere.
Har du ansatte uden at have en kontrakt, saa er dette ogsaa ulovligt.
Du har dog ret i at det ikke er paakraevet at du oplyser dit CVR nummer paa dit website, men alle kunder skal dog have dette oplyst, saa de kan referere til det i deres bogholderi. :)
(Det gaelder ogsaa handel til private faktisk :))
Saa du har altsaa et hold af ansatte, som er specifikt har til opgave at bryde aftalevilkaarene fra Blizzard?
Bare lige for at du igen kan se det hele jeg har skrevet.
Der er et par brud af PayPals aftalevilkaar der, samt at det er ulovligt at have et hold af ansatte, uden et CVR nummer.
Du maa ikke foere virksomhed uden at have et CVR nummer.
Det anses ikke som at foere virksomhed, hvis du aarligt har en omsaetning paa under x (mener det er 50.000) og du samtidig ikke indgaar ansaettelseskontrakt med medarbejdere.
Har du ansatte uden at have en kontrakt, saa er dette ogsaa ulovligt.
Du har dog ret i at det ikke er paakraevet at du oplyser dit CVR nummer paa dit website, men alle kunder skal dog have dette oplyst, saa de kan referere til det i deres bogholderi. :)
(Det gaelder ogsaa handel til private faktisk :))
fra http://www.eogs.dk/sw25344.asp:[quote] ligesom der altid skal fremgå CVR-nummer af virksomhedens brevpapir, fakturaer og eventuelle hjemmeside.
fra http://www.eogs.dk/sw25344.asp:[quote] ligesom der altid skal fremgå CVR-nummer af virksomhedens brevpapir, fakturaer og eventuelle hjemmeside.
Zeales (45) skrev:Crap, for sent til festen, ville ellers gerne ha' set hans "professionelle powerleveling" side.
Det var en customization af det her template (Eller en variant deraf).
Som jeg forstaar det paa vores finansgut paa arbejdet, saa anses det ikke for at "foere virksomhed", at man udfoerer tilfaeldigt arbejde for andre, men hvis du fx skriver kontrakter med folk, udfoerer et fast arbejde, etc, saa skal du ansoege om et CVR nummer.
Jeg kan dog ikke finde noget om det i loven, andet end at man skal registrere sig hvis ens omsaetning forventes at komme over 50.000. :)
Det må man da. Du skal bare momsregistreres, hvis din omsætning overstiger 50.000 kr.
Som jeg forstaar det paa vores finansgut paa arbejdet, saa anses det ikke for at "foere virksomhed", at man udfoerer tilfaeldigt arbejde for andre, men hvis du fx skriver kontrakter med folk, udfoerer et fast arbejde, etc, saa skal du ansoege om et CVR nummer.
Jeg kan dog ikke finde noget om det i loven, andet end at man skal registrere sig hvis ens omsaetning forventes at komme over 50.000. :)
Ja, jeg mener også at det først er når man kommer over 50.000 kr. i omsætning, og hvis man kan regne ud at man ret sikkert gør det (f.eks. starter med at købe ind for over 50k), så må man jo hellere blive momsregistreret.
http://da.wikipedia.org/wiki/CVR
Det siger denne side også. Hvis man har ansatte men stadig kan holde omsætningen på under 50.000kr. så tror jeg ikke man behøves et CVR nummer heller. Men det er godt nok heller ikke mange timer eller meget løn de ansatte så må få, for at holde omsætningen så lav. Det er jo alle indtægter og udgifter som skal regnes sammen.
Men man kan vel først modregne momsen på de ting man har købt, med den moms på ting man har solgt, når at man er blevet momsregistreret?
http://da.wikipedia.org/wiki/CVR
Det siger denne side også. Hvis man har ansatte men stadig kan holde omsætningen på under 50.000kr. så tror jeg ikke man behøves et CVR nummer heller. Men det er godt nok heller ikke mange timer eller meget løn de ansatte så må få, for at holde omsætningen så lav. Det er jo alle indtægter og udgifter som skal regnes sammen.
Men man kan vel først modregne momsen på de ting man har købt, med den moms på ting man har solgt, når at man er blevet momsregistreret?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.