mboost-dp1
Sælger min HELT nye Iphone4
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har besluttet mig for at prøve at sælge min iphone 4 her inde.
Telefonen har været brugt omkring 3 uger.
Der har altid været "Invisible Shield" (Beskyttelses film) på skærmen, og et silikone Cover bag på fra købs dagen. Så telefonen ser ud som ny.
Telefonen er købt hos TDC. Den er hverken simlåst eller jailbreaket.
Alt standart udstyr medfølger self. såsom:
Æske, Head-set, oplader.
Jeg har også et blåt silikone cover og 4 stk's. skærm-film, som kan købes med til billige penge.
Kom med nogle bud. Min mindste pris er 2900,-
Glæder mig til at høre fra jer.
Mvh
Henrik
Billeder kan sendes til Email for brugerer der har vakt interasse :-)
Telefonen har været brugt omkring 3 uger.
Der har altid været "Invisible Shield" (Beskyttelses film) på skærmen, og et silikone Cover bag på fra købs dagen. Så telefonen ser ud som ny.
Telefonen er købt hos TDC. Den er hverken simlåst eller jailbreaket.
Alt standart udstyr medfølger self. såsom:
Æske, Head-set, oplader.
Jeg har også et blåt silikone cover og 4 stk's. skærm-film, som kan købes med til billige penge.
Kom med nogle bud. Min mindste pris er 2900,-
Glæder mig til at høre fra jer.
Mvh
Henrik
Billeder kan sendes til Email for brugerer der har vakt interasse :-)
Skulle bare lige være sikker! Det er jo snart ikke til at vide hvem der er hvem der er hvem!
Nå, tilbyder du PrivatGaranti® på dyret (telefonen, ikke 'dit dyr')? Er ret essentielt herinde, kan man vidst roligt sige!
Nå, tilbyder du PrivatGaranti® på dyret (telefonen, ikke 'dit dyr')? Er ret essentielt herinde, kan man vidst roligt sige!
Jeg synes, at I skal være lidt søde ved OP. Han besvarer både spørgsmål og bruger smileys, så mon ikke han er fin fyr? Det tror jeg.
Henrik.S (16) skrev:Er det her en joke?
Kan i ikke tage min annonce seriøst, så lad dog være med at skriv her inde. ?
Vi tager naturligvis din tråd meget seriøs.
Alle vores saglige spørgsmål er udelukkende for at sikre en salgstråd, der er så informativ (og fuld af lulz), som muligt.
Henrik.S (16) skrev:Når du siger PrivatGaranti. Hvad mener du så med det?
http://knowyournewz.dk/index.php?title=Privat_Gara...
Stadig Henrik, right?Henrik.S (16) skrev:Mvh
Jeg syntes i skal til at stoppe jeres ligegyldige spam i alles annoncer!
Det klæder ikke newz.dk, men det er måske den retning om crew ønsker siden skal tage?
Det sidste halve år er brugerene gået total spasser mode og der er kun spam og latterligheder tilbage. Prøv nu at være bare lidt seriøse og har i intet fornuftigt at sige, så hold kæft.
Det klæder ikke newz.dk, men det er måske den retning om crew ønsker siden skal tage?
Det sidste halve år er brugerene gået total spasser mode og der er kun spam og latterligheder tilbage. Prøv nu at være bare lidt seriøse og har i intet fornuftigt at sige, så hold kæft.
Vores mange indlæg er primært til for, at sikre at tråden ligger øverst i listen. Vi hjælper derfor sælgeren ved at sørge for maksimalt fokus på hans vare. :)
Dernæst er der selvfølgelig alle vores saglige spørgsmål for at sikre en masse information om varen. :P
Glimrende eksempel på hvordan vi hjælper sælger med at få gennemført en hurtig handel. :)
Vores mange indlæg er primært til for, at sikre at tråden ligger øverst i listen. Vi hjælper derfor sælgeren ved at sørge for maksimalt fokus på hans vare. :)
Dernæst er der selvfølgelig alle vores saglige spørgsmål for at sikre en masse information om varen. :P
Glimrende eksempel på hvordan vi hjælper sælger med at få gennemført en hurtig handel. :)
Mnc (21) skrev:#19
Medmindre det er en Wow account. Dem kan vi ikke lide:(
cyandk (19) skrev:Det klæder ikke newz.dk, men det er måske den retning om crew ønsker siden skal tage?
Jeg må erklære mig enig. Jeg kan godt leve med at folk troller WoW-trådene, men det her er noget pjat.
Men det er vel generelt for newz.dk. Niveauet er blevet voldsomt forringet ifht. for nogle år siden.
Hvor i landet befinder den sig?
Spørger fordi jeg har en søster der akut har brug for en telefon, men ville foretrække at hente den hos dig, da du trods alt er ny bruger herinde :)
Spørger fordi jeg har en søster der akut har brug for en telefon, men ville foretrække at hente den hos dig, da du trods alt er ny bruger herinde :)
Nå, lidt seriøs må jeg så være, når nu både Sårpis og lyseblådk siger det.
Hvordan kan det være du kun ønsker 2.900 kr. for telefonen, Henrik?
Sådan som jeg kan se det på TDCs side, så kommer du til at betale 210 kr. x 24, altså 5040 kr. for den..? Så er ~2100 kr. det da noget af et tab at have, på kun 13 dage!? Derudover er der et abonnement som man vel også skal betale for (kan ikke helt gennemskue deres priser derinde dog)
Mvh.
Daniel (<-- det er mig!)
Hvordan kan det være du kun ønsker 2.900 kr. for telefonen, Henrik?
Sådan som jeg kan se det på TDCs side, så kommer du til at betale 210 kr. x 24, altså 5040 kr. for den..? Så er ~2100 kr. det da noget af et tab at have, på kun 13 dage!? Derudover er der et abonnement som man vel også skal betale for (kan ikke helt gennemskue deres priser derinde dog)
Mvh.
Daniel (<-- det er mig!)
Mnc. Præcis ;)
Daniel. Ærligt,så syntes jeg helt seriøs at du skal (undskyld mit sprog) FUCKE ud af min annonce. Hvis du ikke er intreseret i min telefon.
Jeg syntes ærligtalt at det er irriterende du hele tiden skal ødelægge min annonce, ved hele tiden at komme med noget urelevant....!!!
Daniel. Ærligt,så syntes jeg helt seriøs at du skal (undskyld mit sprog) FUCKE ud af min annonce. Hvis du ikke er intreseret i min telefon.
Jeg syntes ærligtalt at det er irriterende du hele tiden skal ødelægge min annonce, ved hele tiden at komme med noget urelevant....!!!
Du skal ikke tage dig af Daniel, Henrik, han er letere rataderet. Det kan godt være, at nogen mener, at det var irallevant, det han skrev (vilket jeg ikke syndes er fear), men han stiller faktisk et relevant spørgsmål til sidst.
Henrik.S (31) skrev:Jeg syntes ærligtalt at det er irriterende du hele tiden skal ødelægge min annonce, ved hele tiden at komme med noget urelevant....!!!
Holdt lige en tand makker, der er IKKE noget der hedder DIN tråd her, du har oprettet den ja, men eftersom du har oprettet den på et offentlig forum, og *gisp* det er på THE FUCKING INTERNET, ja så har du afgivet al ejerskab og kontrol med tråden.
Tag det som en mand, og tud en kiks. Hvis du ikke kan tåle at vi har lidt fis for med dig her på foraet, så synes jeg du skal fise af ing på DBA, G&G eller OC.dk, alt andet ned opholde dig her.
En af grundende til vi er lidt efter dig, er at du melder dig ind i Newz foraet, og i stedet for at deltage i foraet, så smider du bare en salgs annonce ind.
Indrømmet, det er ikke helt nemt at vide, at man ikke bare er velkommen til at oprette en profil, og gå igang med at sælge alt muligt lort, men det her er mere et forum for faste og engagerede brugere, end det er en DBA clon.
Det er derfor du får en hård medfart.
OP: Grunden til at der bliver spurgt til om du er Henrik er fordi vi har en bruger herinde (terracide) som også hedder Henrik. Terracide er bare af en helt anden type end dig; han svarer ikke på spørgsmål og er ikke flink. Smileys bruger han heller ikke gerne.
At Henrik så er et lidt almindeligt, dansk navn forstår visse brugere herinde ikke.
Also, har du armory links?
At Henrik så er et lidt almindeligt, dansk navn forstår visse brugere herinde ikke.
Also, har du armory links?
slemmebirk (26) skrev:Hvor i landet befinder den sig?
Tillader mig lige at quote mig selv.
Jeg synes nu at Daniel (MiniZeus)'s observation i #29 var fair nok. Det er en rimelig sjat penge.Henrik.S (31) skrev:Mnc. Præcis ;)
Hvis du bare vil have den skiftet ud så hurtigt som muligt, havde det så ikke været at nøjes med at give mig ret? :) Istedet for at bruge så meget energi på det. :)
In any case - slemmebirk virker oprigtigt interesseret i din vare (#26, #37).
Er det ikke skide godt, at vi poster så meget i din tråd, så slemmebirk var sikker på at få øje på den? ;)
Mnc (21) skrev:Glimrende eksempel på hvordan vi hjælper sælger med at få gennemført en hurtig handel. :)
Jeg havde ALDRIG set den annonce, hvis ikke tråden var blevet bumpet to gange i minuttet - og jeg endte med at købe tastaturet kontant samme aften!'
Danish
Henrik.S (31) skrev:Mnc. Præcis ;)
Jeg syntes ærligtalt at det er irriterende du hele tiden skal ødelægge min annonce, ved hele tiden at komme med nogeturelevantirrelevant....!!!
Det er sjovt det har været hans sidste besked. Er ligesom Daniel ramte et ømt punkt.. hmmm...
paradise_lost (45) skrev:#44 Så hele den her salgstråd er helt iorden?
Du synes det er helt normalt at man efter 16 dage sælger en helt ny iPhone 4 med et tab på min. 2100 kr. uden at man regner abonnement med...?!
MiniatureZeus (46) skrev:Du synes det er helt normalt at man efter 16 dage sælger en helt ny iPhone 4 med et tab på min. 2100 kr. uden at man regner abonnement med...?!
Der er sku mange folk der hele tiden sælger deres lort med kæmpe tab. Der medfølger kvittering, så hvordan skulle sælger lige svindle?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.